Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri moje prej?nem avtu je bilo krivo tesnilo glave motorje,.. ko je pritisk narasel(vi?ji obrati) je popustilo in je vrglo napako,.. mi je pa tudi motor ?el v varni na?in in turbina ni delala... al nevem kako naj obrazlo?im

 


image.jpeg

 

Napisano

Pozdravljeni, ko avto dose?e 3000 obratov mi izpi?e na ekranu sistemska napaka! ?

Sem preprican, da ne naoise tega, ker nima slovenscine ;) ... napisi tocno, kaj napise in katere lucke se prizgejo... pa bomo poiskali resitev, ki je skoraj gotovo tudi opisana v prirocniku ;) ....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tega opisa ne najdem v prirocniku... Kaj pa, ce preveris v MZD Connect, kjer so prikazane napake?

 

post-10-0-12426400-1556905067_thumb.jpeg

 

Applications >> Warning Guide ...

 

http://infotainment.mazdahandsfree.com/settings-applications?language=sl-EU

 

Tam se pokaze opis napake takrat, ko je prikazano pri stevcih... vvcasih pise kaj vec...

 

 

Glede na letnik vozila imas verjetno se garancijo... Jaz bi poklical asistenco (MES) ali pa servis....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak rumeno se naj ne bi bilo kriticno....(za vleko)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri ?tevcu mi pi?e v angle??ini na ekranu pod napakami pa v hrva?kem jeziku, garancije ve? nima, ima 158000

Ja kriti?no verjetno ni, bo pa drago verjetno in ni ti vseeno ko se pri 120 pri?ge lu? da je sistem v okvari

Napisano

Jaz imam podobna sporocila na ne- mazdi ko dolocen sistem ne more delivati (radarski v snegu, senzor zarad kljuje, tudi emergency brake zarad blata :) )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sumim, da je se kaksna lucka, ki jo je pozabil omeniti ;) ... rumen klicaj je splosna lucka...

 

Najbolje bi bilo vidno slike ;) ... ce se napako da ponoviti in se ne pojavlja zgolj obcasno oz. nakljucno...

Ce gre za kaksno splosno napako... za katero je bil recimo vpoklic... znajo tudi urediti pod garancijo, sploh, ker ni veliko cez 150.000 km... Jaz bi vseeno probal vprasati na servisu... lahko je samo kaksna malenksot in je nivo kaksne tekocine ravno na meji... ali kaksen senzor zapacan... Vem pa da bodo nekateri skocili v luft, ker imajo s pooblescenim servisom slabe izkusnje ;)...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Teko?ina v raztezni posodi je malo pod minimum sem opazal zdaj, nvm ali bi lahko bilo to krivo?

Napisano

lahko ......dolij malo vode  pa bo? videl...?e neha te?narit-potem pa se  bomo spra?evali ?e slu?ajno  zginja hladilna teko?ina in zakaj :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ni bila voda kriva, sem dolil pa isto s..., smo pa morali klicat v?eraj asistenco, ker se je med vo?njo pojavila lu?ka za motor in za kratek ?as rde?a lu?ka za olje

Napisano

Ni bila voda kriva, sem dolil pa isto s..., smo pa morali klicat v?eraj asistenco, ker se je med vo?njo pojavila lu?ka za motor in za kratek ?as rde?a lu?ka za olje

Uf, tole se ne sli?i dobro. Verjetno gre ?e za facelift verzijo? 

Napisano

dobra stara napaka, ki bi moral biti ?e popravljena? (gred)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dobra stara napaka, ki bi moral biti ?e popravljena? (gred)

Po mojem tudi. Se je prikradla kaka tudi v faceliftan model.

 

 

Napisano

Raj?i bi imel zabasano sito, kot pa te?avo z gredjo, samo ?e je zabasano sito je tudi verjetno od opilkov tako da smo spet pri gredi in cirka 3000? stro?kov, bomo videli jutri kaj bo ugotovil mehanik

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.