Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja res zanimiv primer...zaviral sem normalno..enkrat na polno ..nujno...na mazda servisu so naredili kot treba...so rekli..zdaj ?e malo testiram..vidimo kako boooo...?e ne zamenjava...diski -plo??ice..lp

Napisano

To ni nic cudno. Sem ti rekel, da ti bojo rekl, da menjaj se diske. Zavore so katastrofa. Prisparaj zivce in denar in kupi komplet ATE.

Napisano

Ej...res je..po?akam do jutri ?e bo ?lo pod GARANCIJO..javi kolega ...?e ne pa v nabavo novih zavornih disk.+ plo??ice

ATE..sigurno .lp

Napisano

Neverjetno, da tega ne uredijo. OEM roba je o?itno ?e vedno sranje, sam ne poznam nobene druge znamke, ki bi imela toliko te?av z zavorami. Morda bo pri novi 3 kaj bolje, tam so plo??ice ATE, upam da so tudi diski.

Napisano

Ej...kako se obnesejo te EBC..zavore...so bolj?e od ATE..LP

Napisano

Jaz sem mel prej EBC na M3 in ?e prej na Hondi pa so top!

Standardni EBC program Ultimax je isti rang kot ATE, s tem da ima EBC ?portni program ki je ?e bolj?i, plo??ice RedStuff, YellowStuff, ?portni diski dvodelni diski..... dost vozijo tudi na bolj hudih avtih ala Evo in Impreza STI.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem mel prej EBC na M3 in ?e prej na Hondi pa so top!

Standardni EBC program Ultimax je isti rang kot ATE, s tem da ima EBC ?portni program ki je ?e bolj?i, plo??ice RedStuff, YellowStuff, ?portni diski dvodelni diski..... dost vozijo tudi na bolj hudih avtih ala Evo in Impreza STI.

Jaz sem jih imel tudi na p306 gti. Pozneje sem pre?altal na ferodo 2500.Tudi vrhunske ?portne plo??ice. Je pa res, da takoj prvi?, ko so ?e hladne malo slab?e primejo. Ko se segrejejo so top. Je pa tudi res, da mora? imeti gor primerne diske za te plo??ice. Original bi po moje zvilo po 250 kilometrih in prvem de?ju.

 

 

Napisano

Neverjetno, da tega ne uredijo. OEM roba je o?itno ?e vedno sranje, sam ne poznam nobene druge znamke, ki bi imela toliko te?av z zavorami. Morda bo pri novi 3 kaj bolje, tam so plo??ice ATE, upam da so tudi diski.

Kaj na 3kah so tudi problemi z zavorami? Pri koliko kilometrih pa? In z katerimi zamenjat? Ate? Imam namre? 18 letnik. Lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ok, odlo?il sem se za ATE. Prevle?eni, komplet z ATE plo??icami preko autodoc za 210?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ej, zna bit, da je men z BTjca odpadel, ker mi spet odbijač refeta. FI-5x30, rumeno cinkan, za križni izvijač? Mi ga vrneš? Ker mi jih počasi zmanjkuje...
    • Mislim, da ti nisi popolnoma razumel. Po zakonu iz 70-tih je o teh dodatkih odločal Državni zbor, to se ni kar podeljevalo. Sicer so vladajoči svojim lahko izglasovali izredne pokojnine, ampak zadeva se je obravnavala v Državnem zboru in tja niso mogli priti kar z vsakim in ga nagradit. Po novem zakonu bi pa to postala birokratska pravica: vsak, ki doseže pogoj, to dobi. In ti dodatki nikakor ne bi bili majhni: "elitni umetnik" (ki bi enkrat naredil nekaj, s čimer bi dosegel pogoj) bi prejel 3.000 evrov pokojnine, delavec (ki bi v tovarni delal vsaj 40 let) pa 1.300 evrov... Sicer pa ne vem, zakaj bi umetnikom dajali dodatke h pokojnini, ker so ostale nagrade dovolj visoke (npr: Prešernova nagrada je 30.000€)... Po starem zakonu so torej dobili nagrade za življenjsko delo - in to niso bili nujno umetniki. Če je Državni zbor presodil, da je nekdo s svojim življenjem in delovanjem koristil Sloveniji, je lahko glasoval, da se mu podeli pokojnina. Po novem pa je dovolj enkratni dosežek, ki je pogoj, pa dobi pokojnino - večjo kot midva skupaj, ki bova delala vsaj 40 let, raje več...   Mimo grede: po novem zakonu bi bila dovolj ena Prešernova nagrada. O dobitnikih Prešernove nagrade odloča Upravni odbor Prešernovega sklada. Upravni odbor Prešernovega sklada trenutno vodi Zdenka Badovinac. Ima štiriletni mandat. Ona je zaprisežena "leva" aktivistka. Kdo bo dobival nagrade? "Ta-desni" gotovo ne. Ko bo njenega mandata konec in če se vmes zamenja vlada, bodo tja postavili nekoga svojega in bodo nagrade dobivali samo njihovi. Po zdajšnjem zakonu mora zadeva skozi Državni zbor, pa le ne morejo kar vsakega predlagat...           Se povsem strinjam! Sm kmet an s hribu doma. An nekje sm enbot slišu, da le čevlje sodi naj Kopitar. Je tale Golobnjak prišel z novim predlogom Zakona o varni hrani in krmi. Nazaj so dobili od kmetijsko-gospodarske zbornice preko 1400 pripomb. Rezultat? Nekako po Balkansko v času komunizma: "Imeli smo še hujše probleme, pa jih nismo rešili. Gremo na en šnops..."  Mislim, ja, saj vem, pravijo, da ima vsak zakon kakšnjo luknjo. Ampak ta predlog je bil ko rešeto, če je bilo 1400 pripomb...       Mislim, da je največji problem, da se zadnjih 20 let vlade sestavljajo na 50,01% večine. In potem vlado sicer imamo, nima pa zadostne večine, da bi sprejela kakšne konkretne spremembe. Mislim, da bi bilo stanje bistveno drugačno, če bi imeli v vladi eno stranko z vsaj 67% večino in vse ostale v opoziciji. Če bi dobro vladali, bi se točno vedelo, kateri so za to zaslužni. Če bi se slabo vladalo, bi se točno vedelo, kateri so za to krivi. In opozicija ne bi imela moči blokirati vse po vrsti, kjer se zahteva 2/3 večina...
    • Ne za ležanje spodaj ravno ni je pa ok za menjavo koles in premz itd.... 😉
    • v Vipavi je 1.2€ no nazadnje ko sem pil kapučin je bil tolko
    • Vidim da drži ... če pa pride do kakšnega večjega rukanja, tresenja, ne bi dal glave spodaj. Lahko se zgodi tudi potres ...    Pred leti je do smrti stisnilo našega malarja, ki je šravfal približno tako podložen avto.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.