Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

Prejsnji teden se je zacelo.

Ko sem peljal v ovinek se je slisalo ropotanje, kot da ne bi bilo kaj namazano in bi se kovina drgnila ob kovini....npr. kot da mas rocno premalo zategnjeno in se avto malo premakne, tak zvok se slisi.

Doma sem se ustavil in zaridal desno in levo! Servo je malo zategovalo. Malo je spustil malo primo, kot bi bil brez serva.

Bil sem pri mehaniku in je rekel da je elektromotor preslab? Da se segreva, da je zaradi tega tako.

No menjal ni nic, ker je rekel da ko se je on vozil ni bilo kj narobe in je normalno slo.

Danes sem sel po avto. Ropot je se vedno slisen! Servo dela, zaenkrat se ok???

Aja, rekel je se da je enak motor notr kot v subaruju in da tak servomotor pride 1700?

Prosim za pomoc, ali se da kako drugace resit?

Hvala

Napisano

Tk ne vem kj je tud ko samo po ravnem peljes neka skripa....

Simon pelko ima delavnci v senici , zapelji se do njega da pogleda mogo?e ti pa lahko popravi ?e ni kaj preve? hudega , kakor pa da da? nekumu 1700 eur pa ?e ne ve? ?e je res :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Tudi jaz imam problem s servo volanom (Mazda 6, 2007 CD120). Problem je enak temu ki je ?e opisan. Torej za?elo se je ?e kar nekaj ?asa nazaj, po recimo prevo?enih 60km je za?el volan malo trzati v ovinkih, malo je ratal trd nato pa se zmeh?al. Ko pa sem se ustavljal oz. ko so obrati padli je volan postal ?isto trd, prav tako zavore. Prav tako je na nizkih obratih za?ela na ne?no utripati lu?ka za olje. O?istilo se je filter za olje, pregledana je bila servo pumpa in menjano olje za servo. Problem je bil ?e vedno isti. Nato smo mislili da je problem v kak?ni masi, zato smo vse o?istili. ?e vedno ni? bolje. Zasledil sem nekaj na to temo na enem drugem forumu https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=92715

 

A mi upa kdo razlo?iti tisto zadnjo objavo kjer je zapisal da je ro?no vstavljal olje oz. da so bile nekje zabite cevi? Kje naj i??em te?avo oz. na kaj na bom pozoren?

 

Pa trenutno mi servo obupuje ?e po 15km. ?e pa grem v strm klanec se pa zadeva pojavi dosti prej.

 

Upam da ima kdo kak?no idejo ker meni je ?e po?teno na?elo ?ivce :)

 

 

Napisano

Hmm, ne vem, meni se zdi, da je problem v servo pumpi ali pa v premalo servo olja. Jaz se ne bi zajebaval in bi ?imprej avto spravil na servis, da ne bo ?e kak?na ve?ja ?koda.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.