Skoči na vsebino

Mazda 6 gh servo?


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

Prejsnji teden se je zacelo.

Ko sem peljal v ovinek se je slisalo ropotanje, kot da ne bi bilo kaj namazano in bi se kovina drgnila ob kovini....npr. kot da mas rocno premalo zategnjeno in se avto malo premakne, tak zvok se slisi.

Doma sem se ustavil in zaridal desno in levo! Servo je malo zategovalo. Malo je spustil malo primo, kot bi bil brez serva.

Bil sem pri mehaniku in je rekel da je elektromotor preslab? Da se segreva, da je zaradi tega tako.

No menjal ni nic, ker je rekel da ko se je on vozil ni bilo kj narobe in je normalno slo.

Danes sem sel po avto. Ropot je se vedno slisen! Servo dela, zaenkrat se ok???

Aja, rekel je se da je enak motor notr kot v subaruju in da tak servomotor pride 1700?

Prosim za pomoc, ali se da kako drugace resit?

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tk ne vem kj je tud ko samo po ravnem peljes neka skripa....

Simon pelko ima delavnci v senici , zapelji se do njega da pogleda mogo?e ti pa lahko popravi ?e ni kaj preve? hudega , kakor pa da da? nekumu 1700 eur pa ?e ne ve? ?e je res :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni,

 

Tudi jaz imam problem s servo volanom (Mazda 6, 2007 CD120). Problem je enak temu ki je ?e opisan. Torej za?elo se je ?e kar nekaj ?asa nazaj, po recimo prevo?enih 60km je za?el volan malo trzati v ovinkih, malo je ratal trd nato pa se zmeh?al. Ko pa sem se ustavljal oz. ko so obrati padli je volan postal ?isto trd, prav tako zavore. Prav tako je na nizkih obratih za?ela na ne?no utripati lu?ka za olje. O?istilo se je filter za olje, pregledana je bila servo pumpa in menjano olje za servo. Problem je bil ?e vedno isti. Nato smo mislili da je problem v kak?ni masi, zato smo vse o?istili. ?e vedno ni? bolje. Zasledil sem nekaj na to temo na enem drugem forumu https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=92715

 

A mi upa kdo razlo?iti tisto zadnjo objavo kjer je zapisal da je ro?no vstavljal olje oz. da so bile nekje zabite cevi? Kje naj i??em te?avo oz. na kaj na bom pozoren?

 

Pa trenutno mi servo obupuje ?e po 15km. ?e pa grem v strm klanec se pa zadeva pojavi dosti prej.

 

Upam da ima kdo kak?no idejo ker meni je ?e po?teno na?elo ?ivce :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm, ne vem, meni se zdi, da je problem v servo pumpi ali pa v premalo servo olja. Jaz se ne bi zajebaval in bi ?imprej avto spravil na servis, da ne bo ?e kak?na ve?ja ?koda.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.