Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivijo, se opravicujem za svojo slovenscino, no upam da se bomo odlicno razumeli... Imam Mazdo Xedos 6, 1998, kaksno dobro leto nazaj je imela ogromno stvari zamenjano (krasen mehankar, se zelo potrudil, vse narocil originalno iz Japonske, no nic od tega ni blo povezano z elektriko), skratka, Mazdica je bla od takrat se boljsa kot prej...

 

En mesec nazaj mi se na sred avtoceste naenkrat vsa elektrika izklopila (stevci, benzin, signali levo/desno, klima), glavne luci pa motor sta ze delala. Da skratim zgodbo, avtovleka, pa na AMZS (moj mehankar je glih sel na dopust, in ga ni se nazaj). Ogromna greska je bla iti na AMZS, no nisem vedla, sem tujka, in sem naivno mislila da so dragi, ampak vsaj dobri. So takoj zamenjali alternator (kasneje sem prebrala da se ti stari, dobri alternatoji popravljajo, a ne menjajo, ampak uci se dok si ziv).

 

Po tem je vozila samo en dan normalno, pa spet, isti problem, na avtocesti skor vsa elektrica spet crkne. Alternator spet, ta nov, crknil, no ocitno ga je nekaj skurilo. Spet nazaj AMZS-ju ker sem mislila da tam imam zdaj pod garancijo. So se kregali z mano, da to ni pod garancijo, ker je ocitno nek drugi problem kot alternator. Si lahko mislite da sem nezno ponorela in razlozila da so simptomi isti, prvic niso dobro pregledali. Pravijo ok, nek mi bude, je neka varovalka bla, zdaj bo super.

 

Po tem TRETIC crkne NA ISTI NACIN, nasledni dan. Spet nazaj. Klicem sefa AMZS-ja, pravi rabi avto iti elektricarju, bomo to zrihtali. Niso. Sploh niso peljali elektricarju, temvec sami najdli neko zico, katera naj bi bla skurena, popravili, zdaj bo koncno vse super.

 

CETRTIC CRKNE NA ISTI NACIN, en dan kasneje.

 

Danes pa klicem a ste koncno peljali elektricarju, pravijo ne, je zelo zaseden.

 

Po enemu mesecu voznje v sluzbo z busem, stirikrat ostala na cesti sama z okvarjenim avtem, in cakanju na to da AMZS nekaj naredi, jaz ne morem vec. Mi je zelo zal da sam drago placala ta prekleti alternator na zacetku, ker je to ocitno bilo bacanje denarja cez okno, no pravim, uci se dokler si ziv, in zdaj sem se zelo veliko naucila. Ampak kaj zdaj? A cakam kot idiot da AMZS mogoce enkrat ta teden pelje avto svom elektricarju, pa sploh ni AMZS-ju ni tem elektricarju ne zaupam vec, no vsaj bi pregledali zaston... A prodam Mazdo za dele? Me strah kupiti drugi avto. Nimam denarja da kupim dober, pa ne znam dolociti kaj je dober rabljen avto. Vem da samo Japonce pa Korejce, za Njemce nimam denarja. Francoze pa Italijane nedaj boze.

 

Moja teorija: nekje je nek kabl v avtu preglodal izolacijo, plus pol, minus pol se nekak srecata, na glavni ploci raztopi varovalke, vse skup bo slo kabum, ker to vse greje in se topi, in celi sistem strada... Mislim da rabi zamenjavo cele instalacije z glavno ploco. To pa a) je zelo tezko dobiti, B) je drago.

Ne vem kako naprej.

Napisano

Avto mora dobiti samo dober elektri?ar, ki se bo malo poglobil. Od kod pa si, da ti la?je pomagamo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Avto mora dobiti samo dober elektri?ar, ki se bo malo poglobil. Od kod pa si, da ti la?je pomagamo?

 

Zivijo! Ja, mi je AMZS vsakic obljubil da bojo dali elektricaju na pregled, pa so si premislili, in sami nekaj zmuljali, jaz pa upala da res bojo, ker naj bi to blo pod garancijo... Sem v Ljubljani...

Napisano

Xedos je zelo dober in zanesljiv avto, to je ?e stara generacija Mazdic, ki so bile prakti?no neuni?ljive, le plo?evina je bila razmeroma problemati?na. Z AMZS jaz ne vidim ve? smisla in poleg tega, da jih mora? tako dolgo ?akati, sem prepri?at, da bodo ?eleli vzeti neko svojo "provizijo" glede tega elektri?arja. Skratka ceneje bo iti direktno do elektri?arja. 

 

Lahko dam tudi gsm ?tevilko od kolega s foruma, ki vse stvari na starih Mazdah sam popravlja, tudi z elektriko ima veliko izku?enj. Zelo rad pomaga. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Xedos je zelo dober in zanesljiv avto, to je ?e stara generacija Mazdic, ki so bile prakti?no neuni?ljive, le plo?evina je bila razmeroma problemati?na. Z AMZS jaz ne vidim ve? smisla in poleg tega, da jih mora? tako dolgo ?akati, sem prepri?at, da bodo ?eleli vzeti neko svojo "provizijo" glede tega elektri?arja. Skratka ceneje bo iti direktno do elektri?arja. 

 

Lahko dam tudi gsm ?tevilko od kolega s foruma, ki vse stvari na starih Mazdah sam popravlja, tudi z elektriko ima veliko izku?enj. Zelo rad pomaga. 

 

 

Vem, vem, zato me srce boli! :) Ce mislite na g. Pelko, sva zdaj ze na vezi, je rekel da on sicer ni elektricar, ampak da ima dobrega... Sam ne vem kako pripeljati avto elektricarju, ne upam ga voziti brez struje... Se upali, no nic drugo ne dela, razen motorja, in luci. Vlecne so noro drage, sem se zdaj dvakrat ze opekla. Ali mogoce veste, da elektricar pogleda, ne da popravi, sam pogleda, kolk to okvirno stane?

Napisano

Vem, vem, zato me srce boli! :) Ce mislite na g. Pelko, sva zdaj ze na vezi, je rekel da on sicer ni elektricar, ampak da ima dobrega... Sam ne vem kako pripeljati avto elektricarju, ne upam ga voziti brez struje... Se upali, no nic drugo ne dela, razen motorja, in luci. Vlecne so noro drage, sem se zdaj dvakrat ze opekla. Ali mogoce veste, da elektricar pogleda, ne da popravi, sam pogleda, kolk to okvirno stane?

Jaz vem da se s takim avtom nebi vozil okoli.

 

A ima? asistenco pri zavarovalnici? Si amzs ?lan?

Napisano

Jaz vem da se s takim avtom nebi vozil okoli.

 

A ima? asistenco pri zavarovalnici? Si amzs ?lan?

 

Se strinjam. Imam pri AMZS-ju, no sem je izkoristila prvic ko je crkla. Drugic sem placala jaz (100 eur). Tretic so mi se smilili in prisli po mene ker sem bla se blizu AMZS-ja. Cetrtic sem pa vozila sama do AMZS-ja, ker sem mislila da mi je zdaj ze vseeno ce eksploridam, sem tolk jezna. :D

Napisano

Mislil sem Mateja, ki je delal pri Pelku in mu ob?asno ?e tudi sedaj pomaga. Mogo?e bi lahko tudi pogledal na sami lokaciji, da ne bo potrebne vle?ne slu?be.

 

Pelko ima nekega kolega, ki pelje z vle?no za 40 ali 50? do Medvod, kar se mi ne zdi draga tarifa, seveda bi bila kak?na asistenca ?e cenej?a, oz. zastonj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislil sem Mateja, ki je delal pri Pelku in mu ob?asno ?e tudi sedaj pomaga. Mogo?e bi lahko tudi pogledal na sami lokaciji, da ne bo potrebne vle?ne slu?be.

 

Pelko ima nekega kolega, ki pelje z vle?no za 40 ali 50? do Medvod, kar se mi ne zdi draga tarifa, seveda bi bila kak?na asistenca ?e cenej?a, oz. zastonj :)

 

Zaenkrat je lokacija se AMZS... :D Hvala! Vmes mi je mehankar, kateremu zelo zaupam, rekel da je najboljsi elektricar na svetu en gospod iz Grosuplja, tako da ko spet vse gre k vragu ta teden, bom kontaktirala Pelkota za vlecno, in sibam v Grosuplje. Sam hocem dijagnozo, resitev problema je zdaj ze science fiction ocitno, ampak me zanima kaj se sploh dogaja, da en cel kup mehankarjev ne zna popravit...

Napisano

Zaenkrat je lokacija se AMZS... :D Hvala! Vmes mi je mehankar, kateremu zelo zaupam, rekel da je najboljsi elektricar na svetu en gospod iz Grosuplja, tako da ko spet vse gre k vragu ta teden, bom kontaktirala Pelkota za vlecno, in sibam v Grosuplje. Sam hocem dijagnozo, resitev problema je zdaj ze science fiction ocitno, ampak me zanima kaj se sploh dogaja, da en cel kup mehankarjev ne zna popravit...

Verjetno misli? Vilija iz Grosupljega...

 

Poznam, priporo?am.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ce koga slucajno zanima, na koncu je izpadlo da je ena zicica (ni masa, to sem prvo vprasala, se strinjam da je to nekaj kaj se prvo pogleda) rahlo dotakla metal, varovalka seveda potem sla, in se to zrihtalo za cas, od takrat ni vec problema. Se splacal nov alternator pa se nov akumulator na poti do te spoznaje... :vskalo:

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.