Jump to content

Misteriozna okvara, sem ze na robu zivcev...


Recommended Posts

Zivijo, se opravicujem za svojo slovenscino, no upam da se bomo odlicno razumeli... Imam Mazdo Xedos 6, 1998, kaksno dobro leto nazaj je imela ogromno stvari zamenjano (krasen mehankar, se zelo potrudil, vse narocil originalno iz Japonske, no nic od tega ni blo povezano z elektriko), skratka, Mazdica je bla od takrat se boljsa kot prej...

 

En mesec nazaj mi se na sred avtoceste naenkrat vsa elektrika izklopila (stevci, benzin, signali levo/desno, klima), glavne luci pa motor sta ze delala. Da skratim zgodbo, avtovleka, pa na AMZS (moj mehankar je glih sel na dopust, in ga ni se nazaj). Ogromna greska je bla iti na AMZS, no nisem vedla, sem tujka, in sem naivno mislila da so dragi, ampak vsaj dobri. So takoj zamenjali alternator (kasneje sem prebrala da se ti stari, dobri alternatoji popravljajo, a ne menjajo, ampak uci se dok si ziv).

 

Po tem je vozila samo en dan normalno, pa spet, isti problem, na avtocesti skor vsa elektrica spet crkne. Alternator spet, ta nov, crknil, no ocitno ga je nekaj skurilo. Spet nazaj AMZS-ju ker sem mislila da tam imam zdaj pod garancijo. So se kregali z mano, da to ni pod garancijo, ker je ocitno nek drugi problem kot alternator. Si lahko mislite da sem nezno ponorela in razlozila da so simptomi isti, prvic niso dobro pregledali. Pravijo ok, nek mi bude, je neka varovalka bla, zdaj bo super.

 

Po tem TRETIC crkne NA ISTI NACIN, nasledni dan. Spet nazaj. Klicem sefa AMZS-ja, pravi rabi avto iti elektricarju, bomo to zrihtali. Niso. Sploh niso peljali elektricarju, temvec sami najdli neko zico, katera naj bi bla skurena, popravili, zdaj bo koncno vse super.

 

CETRTIC CRKNE NA ISTI NACIN, en dan kasneje.

 

Danes pa klicem a ste koncno peljali elektricarju, pravijo ne, je zelo zaseden.

 

Po enemu mesecu voznje v sluzbo z busem, stirikrat ostala na cesti sama z okvarjenim avtem, in cakanju na to da AMZS nekaj naredi, jaz ne morem vec. Mi je zelo zal da sam drago placala ta prekleti alternator na zacetku, ker je to ocitno bilo bacanje denarja cez okno, no pravim, uci se dokler si ziv, in zdaj sem se zelo veliko naucila. Ampak kaj zdaj? A cakam kot idiot da AMZS mogoce enkrat ta teden pelje avto svom elektricarju, pa sploh ni AMZS-ju ni tem elektricarju ne zaupam vec, no vsaj bi pregledali zaston... A prodam Mazdo za dele? Me strah kupiti drugi avto. Nimam denarja da kupim dober, pa ne znam dolociti kaj je dober rabljen avto. Vem da samo Japonce pa Korejce, za Njemce nimam denarja. Francoze pa Italijane nedaj boze.

 

Moja teorija: nekje je nek kabl v avtu preglodal izolacijo, plus pol, minus pol se nekak srecata, na glavni ploci raztopi varovalke, vse skup bo slo kabum, ker to vse greje in se topi, in celi sistem strada... Mislim da rabi zamenjavo cele instalacije z glavno ploco. To pa a) je zelo tezko dobiti, B) je drago.

Ne vem kako naprej.

Link to post
Share on other sites

Avto mora dobiti samo dober elektri?ar, ki se bo malo poglobil. Od kod pa si, da ti la?je pomagamo?

 

Zivijo! Ja, mi je AMZS vsakic obljubil da bojo dali elektricaju na pregled, pa so si premislili, in sami nekaj zmuljali, jaz pa upala da res bojo, ker naj bi to blo pod garancijo... Sem v Ljubljani...

Link to post
Share on other sites

Xedos je zelo dober in zanesljiv avto, to je ?e stara generacija Mazdic, ki so bile prakti?no neuni?ljive, le plo?evina je bila razmeroma problemati?na. Z AMZS jaz ne vidim ve? smisla in poleg tega, da jih mora? tako dolgo ?akati, sem prepri?at, da bodo ?eleli vzeti neko svojo "provizijo" glede tega elektri?arja. Skratka ceneje bo iti direktno do elektri?arja. 

 

Lahko dam tudi gsm ?tevilko od kolega s foruma, ki vse stvari na starih Mazdah sam popravlja, tudi z elektriko ima veliko izku?enj. Zelo rad pomaga. 

  • Like 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to post
Share on other sites

Xedos je zelo dober in zanesljiv avto, to je ?e stara generacija Mazdic, ki so bile prakti?no neuni?ljive, le plo?evina je bila razmeroma problemati?na. Z AMZS jaz ne vidim ve? smisla in poleg tega, da jih mora? tako dolgo ?akati, sem prepri?at, da bodo ?eleli vzeti neko svojo "provizijo" glede tega elektri?arja. Skratka ceneje bo iti direktno do elektri?arja. 

 

Lahko dam tudi gsm ?tevilko od kolega s foruma, ki vse stvari na starih Mazdah sam popravlja, tudi z elektriko ima veliko izku?enj. Zelo rad pomaga. 

 

 

Vem, vem, zato me srce boli! :) Ce mislite na g. Pelko, sva zdaj ze na vezi, je rekel da on sicer ni elektricar, ampak da ima dobrega... Sam ne vem kako pripeljati avto elektricarju, ne upam ga voziti brez struje... Se upali, no nic drugo ne dela, razen motorja, in luci. Vlecne so noro drage, sem se zdaj dvakrat ze opekla. Ali mogoce veste, da elektricar pogleda, ne da popravi, sam pogleda, kolk to okvirno stane?

Link to post
Share on other sites

Vem, vem, zato me srce boli! :) Ce mislite na g. Pelko, sva zdaj ze na vezi, je rekel da on sicer ni elektricar, ampak da ima dobrega... Sam ne vem kako pripeljati avto elektricarju, ne upam ga voziti brez struje... Se upali, no nic drugo ne dela, razen motorja, in luci. Vlecne so noro drage, sem se zdaj dvakrat ze opekla. Ali mogoce veste, da elektricar pogleda, ne da popravi, sam pogleda, kolk to okvirno stane?

Jaz vem da se s takim avtom nebi vozil okoli.

 

A ima? asistenco pri zavarovalnici? Si amzs ?lan?

Link to post
Share on other sites

Jaz vem da se s takim avtom nebi vozil okoli.

 

A ima? asistenco pri zavarovalnici? Si amzs ?lan?

 

Se strinjam. Imam pri AMZS-ju, no sem je izkoristila prvic ko je crkla. Drugic sem placala jaz (100 eur). Tretic so mi se smilili in prisli po mene ker sem bla se blizu AMZS-ja. Cetrtic sem pa vozila sama do AMZS-ja, ker sem mislila da mi je zdaj ze vseeno ce eksploridam, sem tolk jezna. :D

Link to post
Share on other sites

Mislil sem Mateja, ki je delal pri Pelku in mu ob?asno ?e tudi sedaj pomaga. Mogo?e bi lahko tudi pogledal na sami lokaciji, da ne bo potrebne vle?ne slu?be.

 

Pelko ima nekega kolega, ki pelje z vle?no za 40 ali 50? do Medvod, kar se mi ne zdi draga tarifa, seveda bi bila kak?na asistenca ?e cenej?a, oz. zastonj :)

  • Like 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to post
Share on other sites

Mislil sem Mateja, ki je delal pri Pelku in mu ob?asno ?e tudi sedaj pomaga. Mogo?e bi lahko tudi pogledal na sami lokaciji, da ne bo potrebne vle?ne slu?be.

 

Pelko ima nekega kolega, ki pelje z vle?no za 40 ali 50? do Medvod, kar se mi ne zdi draga tarifa, seveda bi bila kak?na asistenca ?e cenej?a, oz. zastonj :)

 

Zaenkrat je lokacija se AMZS... :D Hvala! Vmes mi je mehankar, kateremu zelo zaupam, rekel da je najboljsi elektricar na svetu en gospod iz Grosuplja, tako da ko spet vse gre k vragu ta teden, bom kontaktirala Pelkota za vlecno, in sibam v Grosuplje. Sam hocem dijagnozo, resitev problema je zdaj ze science fiction ocitno, ampak me zanima kaj se sploh dogaja, da en cel kup mehankarjev ne zna popravit...

Link to post
Share on other sites

Zaenkrat je lokacija se AMZS... :D Hvala! Vmes mi je mehankar, kateremu zelo zaupam, rekel da je najboljsi elektricar na svetu en gospod iz Grosuplja, tako da ko spet vse gre k vragu ta teden, bom kontaktirala Pelkota za vlecno, in sibam v Grosuplje. Sam hocem dijagnozo, resitev problema je zdaj ze science fiction ocitno, ampak me zanima kaj se sploh dogaja, da en cel kup mehankarjev ne zna popravit...

Verjetno misli? Vilija iz Grosupljega...

 

Poznam, priporo?am.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ce koga slucajno zanima, na koncu je izpadlo da je ena zicica (ni masa, to sem prvo vprasala, se strinjam da je to nekaj kaj se prvo pogleda) rahlo dotakla metal, varovalka seveda potem sla, in se to zrihtalo za cas, od takrat ni vec problema. Se splacal nov alternator pa se nov akumulator na poti do te spoznaje... :vskalo:

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.