Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mlajsi brat mi je zacel jamrati, da njegov Audi obcasno noce vzgati zaradi problema s kodiranjem kljuca.

 

Gre se za Audi A4 letnik 1995 (1.8 bencin masina). Je pa tako da ko das kljuc v kljucavnico in kontakt se prizge rdeca lucka za branje kodiranega kljuca. In ta lucka obcasno (recmo 40%) ne ugasne in posledicno avto ne vzge. Potem ponovic nekajkrat in enkrat ti uspe.

 

Do sedaj je dobil razlago, da je tezava v bralniku kode.

 

Do sedaj je prasal 2 lokalna majstra pa sta rekla, da tega ne popravlata. Pozna kdo koga, ki bi znal to uredit?

Napisano

Tko btw ali je probal rezervni kljuc, da eliminira potencialni problem kljuca?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jah potem je to, mogoce bo najlazje dobito drugo na odpadu glede na letnik pa skodirat

Poplava jih je na ebay ce je to to

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F113847125713

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tipi?na AUDI te?ava v tisti generaciji. Isto je mene matralo na A3 1.6i rahlo mlaj?ega letnika. Je avto verglal, ni pa v?gal (gorela rde?a lu?ka za blokado v?iga ali karkoli ?e pomeni).

 

Sam sem to re?eval, da sem imel zmeraj seboj oba2 klju?a in ju kombiniral.

 

Svetovali so mi odstraniti to blokado motorja, cena pa nekih 60? ali tam nekje. Je ?la zadeva prej od hi?e, kot da bi nekje obstal na cesti in saniral zadevo.

 

Identi?na zadeva se je frendu pojavljala na Golfu 4.generacije (tudi bencinski motor 1.6 101PS), letnik 2001. Tudi on je stalno nosil seboj 2 klju?a, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zmaj ok se pravi nisi popravil ampak samo nekako saniral zadevo :)

 

Je rekel brat da je ze 2 prasal pa sta oba rekla da tega ne popravljata

Napisano

Pelko ima neka poznanstva glede dobre avtoelektrike, ga vpra?aj in pa tudi tule na forumu je nekdo omenjal Vili-ja iz Grosuplja, ki naj bi bil ma?ek. Garant zna to po?timati, za vedno. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri teh starej?ih avtih se da imobilizer ?ip odlotat iz ECUja in ?arnico ven iz armaturke, ker druga?e sveti lu?ka za kodo klju?a, dela pa vse normalno v?ig in vse brez imobilizer ?ipa.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

kodiran klju?, oz po doma?e povedano, dodaten ventil na ?rpalki goriva katera prekine dotok, ?e se ne odkodira. Se da zaobit, da dobi ventil direktno napajanje iz klju?avnice. Tako sem sam uredil pri kombiju..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.