Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

V zadnjem delu mislim da leva stran je zacelo pokat ko se peljem po neravninah ali preko le?e?ega policaja. Zamenjal sem oba stabilizatorja ampak ?e vseeno.gre se za Mazdo 3 2009 letnik.

Hvala za odgovore.

Lp

:zoom-zoom:

Napisano

?e si stabilizator ?tangice ?e menjal, pol je lahko amortizer ali pa fedra. Preveri ?e toplotno za??ito izpuha (plo?evina), sam izpuh z vpetjem.

Preveri ?e vzmet zadnjih zavornih plo??ic, jst sem imel na moji M3 problem da mi je pokalo zadaj ko sem se peljal po slabi cesti in sem pol ugotovil da neha pokat ko bremzam po slabi cesti, nato sem probal ?e z malo zategnjeno ro?no in tako ugotovil da je vzrok za pokanje v zadnjoh zavorah.

Ko sem jih razmetal, sem videl da je zlomljena majhna vzmet ki pritiska plo??ice navzdol v ?eljustih.

post-5522-0-22064700-1567249775_thumb.jpeg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Vse od na?tetega zgoraj smo preverili ni? ni bolj?e. vzmeti so ok stabilizatorji prvi in zadnji ok. kon?niki ok. zamenjane bodo ?e gumice na zadnjih vzmeteh drugega pa ne vem. Ima kdo ?e kak?no idejo? oz. je mel podobno te?avo bi lepo prosil ?e lahko napi?e ali pa ?e kdo pozna kak?nega mehanika oz. si je dober z njim ki dela n apoobla??enem servisu da malo povpra?a? Dobita za pivo. magar po po?ti po?ljem :) Hvala. LP.

:zoom-zoom:

Napisano

Lahko pokli?e? na?ega mojstra

Simon Pelko Medvode ..lp

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zamenjal sem oba zadnja amortizerja. Pokanje je izginilo. Sicer ko sta bila vzeta dol sta po?asi lezla narazen ampak ko si na hitro ga skupaj stisno se je sli?al majhen pok znotraj. Sicer sta bla ?e orginal in sta svoje ?e zdavnaj nardila pri 210 00 km. ne me zdej napadit zakaj sem se vozo s takimi montizerji tak dolg in da se to prej menja. ?e bo kdo mel podobno te?avo no jz sem jo re?o na tak na?in. bile pa so tudi menjane gumice na tisti dolgi palci kamor pridejo stabilizatorji ter oba stabilizatorja... 

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.