Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

 

To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.

 

Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...

 

Imaš prav, je neka zakonska podlaga za to. Nisem točno bral zakona, ampak ja!

Drugo je bolj, koliko te potem stane (živcev in denarja) če ti začnejo komplicirat.

Napisano

Ampak tak, ki ti izda pravilen racun verjetno tudi ni prav veliko cenejsi ... in se verjetno niti ne splaca zafrkavati s tem... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakonska podlaga je, ni pa to vse. Morajo ti vgraditi vse original po specifikacijah drugače ti ne priznajo nič! Še jaz na pooblaščenem moram s sabo prinest original Mazda olje drugače ti garancija gre u maloro! Po5tih letih pa verjetno grem drugam, no bom še preračunal, če se splača glede M. Asistence, ker če jo kje doplačam vprašanje kolk se mi splača. :nevem:

Napisano

Jaz pa ne razumem tega strahu pred tem, da vas Mazda servis ne bi sprejel na garancijsko popravilo? Saj jim je v interesu, da kaj zamenjajo in to zaračunajo proizvajalcu, pa čeprav sami dobijo le s strani uvoznika odrejeno plačilo za po delovnem normativu porabljen čas. Torej, pod črto, za garancijska popravila in vpoklice dobijo plačano - zakaj bi se torej tega branili?!

Napisano (urejeno)

Vesel bi bil kakšnega mnenja glede avtomobila v linku. Dodatne opreme nima nobene, vendar je rabljenih Mazd 3 bolj malo na tržišču. Glede na to, da je bila cena novega okoli 14k€ avto dobro drži ceno.

1048824.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G100 Emotion, letnik:2018,12000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od alko123
Napisano
pred 48 minutami je alko123 napisal:

Vesel bi bil kakšnega mnenja glede avtomobila v linku. Dodatne opreme nima nobene, vendar je rabljenih Mazd 3 bolj malo na tržišču. Glede na to, da je bila cena novega okoli 14k€ avto dobro drži ceno.

1048824.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G100 Emotion, letnik:2018,12000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Kaj točno te zanima,če bom vedel ti bom svetoval?

Napisano
13 minutes ago, alko123 said:

Če se vam zdi cena primerna in je avto vreden nakupa, ali naj še malo počakam in iščem naprej?

 

Jah, če si res nezahteven, potem je to to - verjetno lahko še spustiš ceno, saj se zdaj bolj malo avtov proda.

Za dve leti star avto, ki je bil nov 14 jurjev, je definitivno predraga. Jurja je izgubil kupec, ko ga je iz salona odpeljal, kje sta torej še dve leti?

 

Sam bi tak avto preskočil, saj ne prenesem vozil "brez opreme", pa tudi veliko raje bi iskal vsaj G120 (torej 2.0 motor) različico.

Napisano
pred 16 urami je dvorjan napisal:

Torej, pod črto, za garancijska popravila in vpoklice dobijo plačano - zakaj bi se torej tega branili?!

ker so nesposobni in se jim jebe.... ne povsod...nekateri servisi k majo tak kader

Napisano
pred 2 urama je alko123 napisal:

Če se vam zdi cena primerna in je avto vreden nakupa, ali naj še malo počakam in iščem naprej?

Mislim isto kot @dvorjan

Napisano

Glede tiste mazde3; jaz sem nekaj takega gledal za svoj naslednji avto; od opreme ima to kar rabim, nevemkakih sminkerskih dodatkov ne rabim, ampak..

 

2jurja manj od cene nove, s tem,da se je vmes zamenjala generacija... Drago.

 

Se mi zdi , da kdor gleda na vsak Euro, bo raje kupil kaj novega (pa magari nižjega ranga)... Vsaj jaz bi raje vzel novega clia za ta denar (jbg, nov avto je le nov) ali pa doplačal še 2jurja za nekaj novega (enako oskubljenega) iste velikosti.

 

 Tezko se bo tole prodalo za 12jurjev; ciljna skupina je bila že pri novem ozka,kaj šele pri rabljenem.

Napisano (urejeno)

Predrago, če je bila nova res 14.000 EUR.

Prvo leto avtu cena pade za cca. 20%., drugo 18% in tako dalje. Po štirih letih pa je avto vreden cca. pol cene novega ali manj.

Bolj realna cena tele Mazde bi bila okoli (malo pod) 10 jurjev, vendar glede na trenutno malo količino prodajanih Mazd3 prodajalec poiskuša maksimirat dobiček. Pač ponudba - povpraševanje.

 

 

 

 

Popravljeno od kseb
Napisano
dne 3. 10. 2020 ob 8:44 je Brane napisal:

Dam roko v ogenj da je še starejša, ker nima električne ročne zavore

Ni starejša, ker z osnovno opremo g 100 je imela po ceniku ročno zavoro, žal. :(

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozna morda kdo tole Mazdo3? Koliko bi se dalo še spustiti ceno? Zanima me tudi, kakšne imate izkušnje z pregledom vozila na pooblaščenem servisu pred nakupom, jih je smiselno izvesti? Vsi odgovori in komentarji dobrodošli, prvič kupujem rabljen avto.

 

1049259.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Challenge, letnik:2017,12900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Napisano
pred 7 urami je Medved123 napisal:

Pozna morda kdo tole Mazdo3? Koliko bi se dalo še spustiti ceno? Zanima me tudi, kakšne imate izkušnje z pregledom vozila na pooblaščenem servisu pred nakupom, jih je smiselno izvesti? Vsi odgovori in komentarji dobrodošli, prvič kupujem rabljen avto.

 

1049259.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Challenge, letnik:2017,12900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Glede spuščanja cene boš moral kar it pa vprašat:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 urami je Medved123 napisal:

Pozna morda kdo tole Mazdo3? Koliko bi se dalo še spustiti ceno? Zanima me tudi, kakšne imate izkušnje z pregledom vozila na pooblaščenem servisu pred nakupom, jih je smiselno izvesti? Vsi odgovori in komentarji dobrodošli, prvič kupujem rabljen avto.

 

1049259.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Challenge, letnik:2017,12900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Če ti tole kaj pomaga,cena novega je bila cc17000€. Mislim,da ti bojo na servisu pomagali in pogledali če držijo navedbe km.:bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Boki-koki napisal:

ali kdo pozna avto?

1060756.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Takumi, letnik:2017,13100 EUR :: www.Avto.net ::

 

Nov je bil nekje okoli 20k z  to barvo ,ki je enaka kot jo imam jaz. Jaz bi jo vzel ker ima skoraj vse razen usnja in strešnega okna. Malo se še zdilaj....Srečno.:prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Za informacijo.

 

Sam sem kupil Mazdo 3 G120 Revolution letnik 2018/5, s 40.000 km pred enim mesecem od prvega lastnika za 12.500€ (oglaševana cena je bila 14.500). Aprila letos je bila prodana ena ravno taka letnik 2018/6 od 1. lastnika s 30.000 km za 13.500€ (enaka oglaševani ceni), ki sem jo zamudil. Kupil jo je preprodajalec in jo dolgo prodajal, na koncu je imel oglaševano ceno 14.900€, prodal pa jo je verjetno nekaj 100 ceneje. Oba omenjena avta sta bila kovinske bele barve, nikoli karambolirana, 5-vratna ter kupljena v Sloveniji in prodajana privat (brez posrednikov).

 

Meni je predzadnji model Mazde 3 super, oprema Revolution ima vse luči LED, opozarjanje na mrtve kote, navigacijo, bere prometne znake, ogrevan volan in prednje sedeže, ... Nima strešnega okna in tudi ne usnjenih sedežev, kar je meni osebno še bolj všeč, saj ti "usnjeni" sedeži niso iz pravega usnja, ampak umetnega, na njih se tudi vse pozna ...

 

Končna cena novega  (Mazde 3 G120 Revolution letnik 2018) z vsem zgoraj naštetim je bila  pri ACosmos 20.600€ (imam račun).

 

Mazdo 3 sem kupil namesto CX-3, ker mi klasičen tip avta (nižji, daljši,..) bolj ustreza.  S CX-3 sem bil sicer zelo zadovoljen, nisem imel nobenih težav, sem bil pa tudi eden redkih voznikov, ki ni bil ženskega spola :) .

 

Me kaj moti? Tako pri CX-3 in predzadnjem modelu Mazde3 me moti, da sredinski števec analogno prikazuje obrate motorja, hitrost pa se izpisuje le digitalno, in to na števcu in dodatno še na plastičnem prikazovalniku na armaturi pred volanom. Želel bi si, da mi glavni števec analogno prikazuje hitrost vozila, tako kot na Mazdi 6.

Konkretno in točno zapisano,tistega prikaza se takoj navadiš saj gledaš displej pod šipo i je ok. Jaz imam enako in sem dal po ceniku isto kot praviš.@Boki- koki, Takumi je neka izredna verzija,ki spada med attraction in revolucion opremo. Sem preveril po takratnem ceniku in je bila 19.590+450€m.barva in priprava vozila 120€. Bil je tudi got.popust 1000€ in to je to. Tisto kar piše za opremo ni vse res,bodi pozoren! Pri Tacumi se tisti lak malo lušči iz feltn,ponavadi pri vseh! :prstgor:

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.