Skoči na vsebino

Kupiti rabljeno Mazdo 6 karavan do 22k??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Alex katera barva pa ni za penzioniste ??.aja Soul Red sigurno

Rde?a.... bela, ?rna

10 points. :)

 

Meni so temno sive 17 col novega dizajna super, ampak na alex red res ne pa?ejo, dr?i. :P

Na splo?no mazdine feltne niso glih nek pojem dizajna in lepote. ?e najlep?e so te, ki jih imano ve?ina tu gor. Te ta zadnje so pa kr neki.

 

 

Napisano

Ok, zadeva mi je malo bolj jasna...moram pa tudi povedati, da mi je kristalno jasno, da bo (?e bo) kaj crknilo zadeva dra?ja....pa? osebno sem mnenja, da Mazda 6 je pa? avto vi?jega razreda in da za to pa? pla?a? dolo?eno ceno (za razliko od sedanjega vozila).

Zadeve se bom verjetno lotil kar natan?no, malce spremjal trg v SLO in v DE, potem pa v akcijo...;)

 

Hvala za nasvete, ?e pa se kdo ?e ?esa spomni, pa kar na dan z besedo 

 

lp Luka

Napisano

2.2 dizel pa avtomatik naj bo. Te odlo?itve ne bo? ob?aloval.

Sicer pa je pri rabljenem avtu bolj kot ?tevilo kilometrov treba gledati ohranjenost (in redno vzdr?evanje). Pa seveda nekaramboliranost.

Napisano

Jaz si ?e 14 dni lastim 6tico, uvo?eno iz Italije. 2.2D CD175 AVT. 160k prevo?enih

Avto se pelje, da za sabo me?e asfalt iz ceste.

Glede servisov je pa tako.. niso pregre?no dragi..

Jaz sem pri AS Skorn?ek menjal akumulator, disk plo??ice ter naredil mali servis in kompleten pregled vozila. vse skupaj je naneslo na 645?. Je pa res, da je ?e samo akumulator 240?.

Napisano

@gregc88 ja, to so original mazda deli ... kot pi?e 323BA dobi? oboje, ne samo akumolator, ceneje, ?e kupi? aftermarket. Js sm tudi dal 380 za diske pa plo??ice + delo, ker sm hotu probat, ?e je mazda roba res to kar se pi?e, in ja na ?alost je, po 3k km se ?e za?enjajo la?ji tresljaji pri intenzivnem bremzanju. Pa ?e to, ?ele takrat so me nau?ili, da v mazdino elektronsko knjigico pi?ejo samo redne servise .... in ne ostalih del, kot je bla moja predstava in razlog zakaj to menjat na mazdinem servisu.

Napisano

Amazon, s tem da je bilo naknadno ?e dodatnih 50 EUR popusta zaradi malenkost po?enega ohi?ja, torej sem za aku dal 70 eur. ?ista sre?a. Bencinarke imajo 60 Ah in 680 zagonskega toka, dizel verjetno ve?, zato razlika v ceni?

Napisano

Amazon, s tem da je bilo naknadno ?e dodatnih 50 EUR popusta zaradi malenkost po?enega ohi?ja, torej sem za aku dal 70 eur. ?ista sre?a. Bencinarke imajo 60 Ah in 680 zagonskega toka, dizel verjetno ve?, zato razlika v ceni?

Dizel ima tak " mo?ki" akomulator 95 ah in zato stane skoraj dvakrat ve?. Ta 60 ah je bolj za kake elektri?ne bicikle, zato tudi taka cena. :)

 

 

Napisano

Mislim, da original od mazde za dizla ni 95ah sploh. Sej bi nekje v knji?ici moralo pisat,.. ?e se pravilno spomnim je 80ah ali 85ah

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Mislim, da original od mazde za dizla ni 95ah sploh. Sej bi nekje v knji?ici moralo pisat,.. ?e se pravilno spomnim je 80ah ali 85ah

Kako da ne, ?e se prodajajo kao original za skayactiv dizle?

Tudinprva gen. dizel je imela tako mo?en akomulator.

 

 

Napisano

Nekje na forumu je bil neko? izrezek iz knji?ice za mo? akomulatora ne spomnim se ve?, mogo?e se tudi motim

 

 

Samo kao zanimivost prijatelj ima v ?kodi octaviji RS dizl 2015.. 65ah :D

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Nekje na forumu je bil neko? izrezek iz knji?ice za mo? akomulatora ne spomnim se ve?, mogo?e se tudi motim

 

 

Samo kao zanimivost prijatelj ima v ?kodi octaviji RS dizl 2015.. 65ah :D

bicikl... :)

 

 

Napisano

Avstrijski autodoc najde za 150 dizla v M6 GJ celo to opcijo: https://www.auto-doc.at/bosch/1145189 Torej steroidna varianta s celo 110 Ah, cena pa je ?e vedno prijazna. Ne vem sicer ali taka dimenzija sploh pa?e v predviden prostor... 39 cm dol?ine namre?, vi?ina in ?irina sta standardni.

To je pa res dobra cena, samo ?e gre not.

 

 

Napisano

Js mislim da ni, ker ?e bi bla EFB oz. AGM bi zihar pisal zram, drga? pa tlele od boscha:
https://aa-boschap-tw.resource.bosch.com/media/parts/service_parts__auto_parts/batteries/batterien_pop-up_s5efb_s6agm_en_800_640.jpg
 

 

In po brskanju direkt po bosch katalogu in z njihovo ean ?tevilko, sem pr?u na to, da je ta PowerFrame tehnologija, torej ni glih za start stop.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.