Skoči na vsebino

Kupiti rabljeno Mazdo 6 karavan do 22k??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Alex katera barva pa ni za penzioniste ??.aja Soul Red sigurno

Rde?a.... bela, ?rna

10 points. :)

 

Meni so temno sive 17 col novega dizajna super, ampak na alex red res ne pa?ejo, dr?i. :P

Na splo?no mazdine feltne niso glih nek pojem dizajna in lepote. ?e najlep?e so te, ki jih imano ve?ina tu gor. Te ta zadnje so pa kr neki.

 

 

Napisano

Ok, zadeva mi je malo bolj jasna...moram pa tudi povedati, da mi je kristalno jasno, da bo (?e bo) kaj crknilo zadeva dra?ja....pa? osebno sem mnenja, da Mazda 6 je pa? avto vi?jega razreda in da za to pa? pla?a? dolo?eno ceno (za razliko od sedanjega vozila).

Zadeve se bom verjetno lotil kar natan?no, malce spremjal trg v SLO in v DE, potem pa v akcijo...;)

 

Hvala za nasvete, ?e pa se kdo ?e ?esa spomni, pa kar na dan z besedo 

 

lp Luka

Napisano

2.2 dizel pa avtomatik naj bo. Te odlo?itve ne bo? ob?aloval.

Sicer pa je pri rabljenem avtu bolj kot ?tevilo kilometrov treba gledati ohranjenost (in redno vzdr?evanje). Pa seveda nekaramboliranost.

Napisano

Jaz si ?e 14 dni lastim 6tico, uvo?eno iz Italije. 2.2D CD175 AVT. 160k prevo?enih

Avto se pelje, da za sabo me?e asfalt iz ceste.

Glede servisov je pa tako.. niso pregre?no dragi..

Jaz sem pri AS Skorn?ek menjal akumulator, disk plo??ice ter naredil mali servis in kompleten pregled vozila. vse skupaj je naneslo na 645?. Je pa res, da je ?e samo akumulator 240?.

Napisano

@gregc88 ja, to so original mazda deli ... kot pi?e 323BA dobi? oboje, ne samo akumolator, ceneje, ?e kupi? aftermarket. Js sm tudi dal 380 za diske pa plo??ice + delo, ker sm hotu probat, ?e je mazda roba res to kar se pi?e, in ja na ?alost je, po 3k km se ?e za?enjajo la?ji tresljaji pri intenzivnem bremzanju. Pa ?e to, ?ele takrat so me nau?ili, da v mazdino elektronsko knjigico pi?ejo samo redne servise .... in ne ostalih del, kot je bla moja predstava in razlog zakaj to menjat na mazdinem servisu.

Napisano

Amazon, s tem da je bilo naknadno ?e dodatnih 50 EUR popusta zaradi malenkost po?enega ohi?ja, torej sem za aku dal 70 eur. ?ista sre?a. Bencinarke imajo 60 Ah in 680 zagonskega toka, dizel verjetno ve?, zato razlika v ceni?

Napisano

Amazon, s tem da je bilo naknadno ?e dodatnih 50 EUR popusta zaradi malenkost po?enega ohi?ja, torej sem za aku dal 70 eur. ?ista sre?a. Bencinarke imajo 60 Ah in 680 zagonskega toka, dizel verjetno ve?, zato razlika v ceni?

Dizel ima tak " mo?ki" akomulator 95 ah in zato stane skoraj dvakrat ve?. Ta 60 ah je bolj za kake elektri?ne bicikle, zato tudi taka cena. :)

 

 

Napisano

Mislim, da original od mazde za dizla ni 95ah sploh. Sej bi nekje v knji?ici moralo pisat,.. ?e se pravilno spomnim je 80ah ali 85ah

 


image.jpeg

 

Napisano

Mislim, da original od mazde za dizla ni 95ah sploh. Sej bi nekje v knji?ici moralo pisat,.. ?e se pravilno spomnim je 80ah ali 85ah

Kako da ne, ?e se prodajajo kao original za skayactiv dizle?

Tudinprva gen. dizel je imela tako mo?en akomulator.

 

 

Napisano

Nekje na forumu je bil neko? izrezek iz knji?ice za mo? akomulatora ne spomnim se ve?, mogo?e se tudi motim

 

 

Samo kao zanimivost prijatelj ima v ?kodi octaviji RS dizl 2015.. 65ah :D

 


image.jpeg

 

Napisano

Nekje na forumu je bil neko? izrezek iz knji?ice za mo? akomulatora ne spomnim se ve?, mogo?e se tudi motim

 

 

Samo kao zanimivost prijatelj ima v ?kodi octaviji RS dizl 2015.. 65ah :D

bicikl... :)

 

 

Napisano

Avstrijski autodoc najde za 150 dizla v M6 GJ celo to opcijo: https://www.auto-doc.at/bosch/1145189 Torej steroidna varianta s celo 110 Ah, cena pa je ?e vedno prijazna. Ne vem sicer ali taka dimenzija sploh pa?e v predviden prostor... 39 cm dol?ine namre?, vi?ina in ?irina sta standardni.

To je pa res dobra cena, samo ?e gre not.

 

 

Napisano

Js mislim da ni, ker ?e bi bla EFB oz. AGM bi zihar pisal zram, drga? pa tlele od boscha:
https://aa-boschap-tw.resource.bosch.com/media/parts/service_parts__auto_parts/batteries/batterien_pop-up_s5efb_s6agm_en_800_640.jpg
 

 

In po brskanju direkt po bosch katalogu in z njihovo ean ?tevilko, sem pr?u na to, da je ta PowerFrame tehnologija, torej ni glih za start stop.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.