Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jurim ja sa svojom mazdom 22 km/h, i ve? usporavam. I stao bi 1 m iza bijelog auta.

Ali mazda je odlu?ila i zaustavila auto tako da sam stao 3 m iza bijelog auta. Dobro da iza mene nije bio MAC i pregazio me.

 

Slika 1, "jurim" sa tendencijom usporavanja

Slika 2, usporavam. Trenutak kasnije mazda zvu?ni signal BEEP i na displayu BRAKE !

Slika3, stojim na mjestu

 

Kakova su va?a iskustva?

 

 

1-resize.jpg

 

2-resize.jpg
 

3-resize.jpg

Napisano

O pa je... verjemi, da bremza tud za brezveze in ker ne pri?akuje? zna biti zelo zabavno ?e posebej za tiste, ki vozijo za teboj.

33112_1.png

Napisano

O pa je... verjemi, da bremza tud za brezveze in ker ne pri?akuje? zna biti zelo zabavno ?e posebej za tiste, ki vozijo za teboj.

Kar sem hotel povedati je, da ima? nastavitve: blizu, sredina, dale?.

 

post-10535-0-98396100-1580815006.jpg

 

In ?e nastavi? na blizu, ti ne bremza ve? tako pani?no, ampak samo ?e takrat, ko je res nujno.

Napisano

Jaz imam nastavljeno na dale?, pa mi ni ?e nikoli ni? pani?no zaviralo. Je pa mo?no ,da so razlike tudi v sw med posameznimi modeli, kdo ve.

Napisano

Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.

Napisano

Meni je enkrat ne?no za?el zavirat, ko je ?el kolesar po desni strani ,ne vem, al je ?el preve? po voznem pasu, skratka tako ali tako sem moral po?akat in ga obvit.

Napisano

Tudi meni Mazda cx5 benz.165.k.deluje ta sistem ..zoom zoom lp

Napisano

Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)

Napisano

Kaj ro?nim menjalnikom tudi bremza? Jaz imam 6ko 2017 in ima kao city brake do 80km/h. Ker do sedaj se mi ni je pa ze piskal avto in na hudu se je ipisalo brake! bremzal pa sam ni.

Moja oktober 2016 enako. Opozarjala ja. bremzala sama ni. Najbr? so izdelane za nem?ki trg malo bolj poslu?ne, pa ne delajo ni? brez komande.

 

 

Napisano

Alex se nikol ti no bremzala? Mislis da imamo pac nekateri tako nastavljeno na blizu?

Mo?no... jaz nisem ni? spreminjal ali nastavljal. . Mogo?e uni v Nem?iji?

 

 

Napisano

A vr?e vn BRAKE rde?e opozorilo(zapiska) pa ne zabremza ?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Tako je rde?e opozorilo vr?e ven in ne bremza, je pa res da ni toliko blizu, se da normalno odreagirat. Bom kar pustil tako kot je :-)

Napisano

Sem pogledal v nastavitve in imam nastavljeno na blizu. Zgleda se nisem naletel v taksno pozicijo razen opozorila za zaviranje na hud. Nebi pa glih rad probal na slepo. :-)

U Top Gear su razbili CX-5 kad su isprobavali. Ne znam koja epizoda.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.