Skoči na vsebino

Tempomat

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

 

Pritisne? OFF/CAN gumb 2x. ?e ga nima? pa odpri navodila od avta - za to so tam.

Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

 

Kolikor sem raziskoval, se ne da, bi pa tudi sam rad imel to mo?nost.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tist dobi? limiter, to je drugo. Klasicni termpomat je del adaptivnega.

 

Ne, ne dobi? limiter. Je pa res da sem napisal napa?en gumb - pritisniti mora? "MODE" poleg OFF/CAN :) Na novih modelih se da MRCC namre? izklopiti in samo pustiti tempomat. Na starih se ne da.

 

post-9026-0-64339000-1581889179_thumb.png

Napisano

To sicer pise v navodilih... ampak deluje pa ne tako... mogoce samo za modele za dolocene trge... Je ze bila enkrat podobna debata, kjer sem dal pomoje screenshot iz navodil... Ampak sem potem to probal a zal neuspesno... Nevem pa, kaksna naj bi bila uporabna vrednost tega... Mogoce le v redkih primerih, ko se na tipalu nabere sneg in potem sploh ne deluje tempomat... S tipko MODE/ON lahko samo prekljapljam med MRCC in limiterjem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, tudi meni ne uspe, ?eprav sem vsaj 10x prebral navodila in posku?al vse mo?ne kombinacije. 

Napisano

Evo... sem nasel v navodilih za CX-5 .... verjetno velja tudi za vse druge... MRCC se z dvojnim klikom res da izklopit... ampak samo pri mdoelih, ki niso narejeni za prodajo v Evropi ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Da ne bom odpiral nove teme v zvezi s tempomatom. Zanima me, ce se kdo pri AT izvedenkah 2018+ slisi kaksne cudno zvizganje in zelo rahle zvoke tolcenja med tem ko tempomat izvede popplno zaustavitev. Tele cudne zvizgajoce se zvoke, zacne spuscat pod 4 km/h prakticno cist predn se ustavi, kot da bi ne ehno vklaplu pa izklaplu ABS zraven si pa zvizgal xD

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.