Skoči na vsebino

Tempomat

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

 

Pritisne? OFF/CAN gumb 2x. ?e ga nima? pa odpri navodila od avta - za to so tam.

Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

 

Kolikor sem raziskoval, se ne da, bi pa tudi sam rad imel to mo?nost.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tist dobi? limiter, to je drugo. Klasicni termpomat je del adaptivnega.

 

Ne, ne dobi? limiter. Je pa res da sem napisal napa?en gumb - pritisniti mora? "MODE" poleg OFF/CAN :) Na novih modelih se da MRCC namre? izklopiti in samo pustiti tempomat. Na starih se ne da.

 

post-9026-0-64339000-1581889179_thumb.png

Napisano

To sicer pise v navodilih... ampak deluje pa ne tako... mogoce samo za modele za dolocene trge... Je ze bila enkrat podobna debata, kjer sem dal pomoje screenshot iz navodil... Ampak sem potem to probal a zal neuspesno... Nevem pa, kaksna naj bi bila uporabna vrednost tega... Mogoce le v redkih primerih, ko se na tipalu nabere sneg in potem sploh ne deluje tempomat... S tipko MODE/ON lahko samo prekljapljam med MRCC in limiterjem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, tudi meni ne uspe, ?eprav sem vsaj 10x prebral navodila in posku?al vse mo?ne kombinacije. 

Napisano

Evo... sem nasel v navodilih za CX-5 .... verjetno velja tudi za vse druge... MRCC se z dvojnim klikom res da izklopit... ampak samo pri mdoelih, ki niso narejeni za prodajo v Evropi ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Da ne bom odpiral nove teme v zvezi s tempomatom. Zanima me, ce se kdo pri AT izvedenkah 2018+ slisi kaksne cudno zvizganje in zelo rahle zvoke tolcenja med tem ko tempomat izvede popplno zaustavitev. Tele cudne zvizgajoce se zvoke, zacne spuscat pod 4 km/h prakticno cist predn se ustavi, kot da bi ne ehno vklaplu pa izklaplu ABS zraven si pa zvizgal xD

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.