Skoči na vsebino

Mazda 6 dizel, pri nizkih obratih parkrat pocukala


Priporočeno sporočilo

Danes smo se vra?ali z smu?anja.Moram povedati, da je v Dolomitih za razliko kot je pri nas pomlad, prava zima z no?nimi temperaturami do - 10?C.No, in danes se vra?amo preko prelaza passo Fedaia, preko 2000m vi?ine in normalno, da se potem pol ure spu??a? v dolino. No, ko smo pri?li v dolino v mesto in je bila omejitev 50,sem opazil, da mi rahlo cuka avto, ko dodam gas. In to v drugi in tretji brzini. Malo sem se ustra?il, ker smo imeli do doma ?e ?tiri ure vo?nje.Temperatura motorja je padla na 80?C,kar se mi zdi normalno glede na to, da je bilo tudi danes - 6?C in smo se stalno spu??ali. Kaj bi lahko bil vzrok, to, da je avto tri dni stal na tak?nem mrazu, dolgotrajno spu??anje brez gasa, kaj drugega?

Naprej je do Kp delal normalno in ni ve? cukal.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Off Topic (naj mi bo opro??eno), ampak...

Ne morem da nebi komentiral... Fous sm za Dolomite :)

 

Passo fedaia je ?isti rajc.... smer caprille sploh...

 

Back to Topic.... Upam da ni ni? huj?ega, glede na to, da je potem normalno delala, tudi verjamem, da ni ni? posebnega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si mel mogo?e ravno takrat regeneracijo? Pred kar nekaj leti sem nekje prebral, da lahko regeneracijo malo zmede nenormalen vozni re?im, kot je recimo spu??anje s prelaza. Potem ra?unalnik nekako to prilagaja dejstvu, da prakti?no vozi brez goriva po klancu navzdol, po ravnem, pa ?e ?e traja regeneracija pa je goriva nekoliko preve? in je to lahko vzrok za rahlo cukanje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko bi bla kriva regeneracija, Egr, ali pa slaba nafta/filter goriva.

?e je nafta slaba, po mo?nosti z dodatkom vode, ali pa ?e malo zabasan naftni filter, se lahko ob mrazu pojavi cukanje.

Egr ?e se je nabralo preve? saj lahko ?teka ko se odpira in zapira in lahko motor cuka ker ne dobi pri?akovane zmesi

 

?e se bo ?e cukanje ve?krat pojavilo, menjaj filter goriva, on o?isti Egr.

?e ne pa se veselo vozi naprej

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na reg. sploh nisem pomislil. Zdi se mi, da je res ravno takrat potekala in so bili min. obrati, brez gasa. Sem pa tankal to super druper omv nafto, ker naj bi bila bolj?a za nizke temperature. Boss,zna bit to, ker je bila poraba ve? ?as na nuli. Verjetno vsi dejavniki skupaj in je pri?lo do cukanja. To je bilo samo parkrat, nato sem mu malo odprl du?o, da se je razpihal.Bom sledil.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Off Topic (naj mi bo opro??eno), ampak...

Ne morem da nebi komentiral... Fous sm za Dolomite :)

Passo fedaia je ?isti rajc.... smer caprille sploh...

Back to Topic.... Upam da ni ni? huj?ega, glede na to, da je potem normalno delala, tudi verjamem, da ni ni? posebnega.

Meni so tudi dolomiti zakon. Letos smo ?li zopet na Sello rondo.Tako dobrega smu?anja in vremena ?e dolgo nismo imeli. :)

Nejc,a si bil na Terrazza Delle Dolomiti? To je na 3000m,razgled na cele Dolomite. ?e nisi bil, se res spla?a it gor. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so tudi dolomiti zakon. Letos smo ?li zopet na Sello rondo.Tako dobrega smu?anja in vremena ?e dolgo nismo imeli. :)

Nejc,a si bil na Terrazza Delle Dolomiti? To je na 3000m,razgled na cele Dolomite. ?e nisi bil, se res spla?a it gor. :)

To je tam nad Passo pordoi, k se gre (lahko tudi) z gondolo gor? Nisem bil; s specialko se ne da :) .

 

Je pa tam na poti iz Caprille na Fedaio na levi strani en lustn kamp, tako da tele konce kar dobro poznam. Sicer je pa meni najljub?i prelaz na tem obmo?ju ?e zmeraj Giau...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je tam nad Passo pordoi, k se gre (lahko tudi) z gondolo gor? Nisem bil; s specialko se ne da :) .

Je pa tam na poti iz Caprille na Fedaio na levi strani en lustn kamp, tako da tele konce kar dobro poznam. Sicer je pa meni najljub?i prelaz na tem obmo?ju ?e zmeraj Giau...

Sicer s specialko ne more? na gondolo in vrh, se pa lahko pripelje? do tja (smu?i??e Canazei). :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer s specialko ne more? na gondolo in vrh, se pa lahko pripelje? do tja (smu?i??e Canazei). :)

Jp,canezei poznam; ?el lani iz cortine preko Passo falzarego v Arrabo in preko Pordoi v Canezei - P.Fedaia-Caprille- Passo Giau-Cortina. Si ne predstavljam kako izgleda ko je sneg, ampak Ziher je fenomenalno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp,canezei poznam; ?el lani iz cortine preko Passo falzarego v Arrabo in preko Pordoi v Canezei - P.Fedaia-Caprille- Passo Giau-Cortina. Si ne predstavljam kako izgleda ko je sneg, ampak Ziher je fenomenalno...

Ja, zame je to najlep?e smu?i??e.Snega je vedno za izvoz, kamnite gmote okoli?kih tri tiso?akov pa spektakularne za videti.Povezanih je veliko smu?i??, Sela ronda, skupaj je 220 km skrajno urejenih in ?irokih smu?i??. To je res raj za smu?anje pa tudi, da res da? mo?gane na pa?o.Se spla?a to do?iveti...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, zame je to najlep?e smu?i??e.Snega je vedno za izvoz, kamnite gmote okoli?kih tri tiso?akov pa spektakularne za videti.Povezanih je veliko smu?i??, Sela ronda, skupaj je 220 km skrajno urejenih in ?irokih smu?i??. To je res raj za smu?anje pa tudi, da res da? mo?gane na pa?o.Se spla?a to do?iveti...

Se strinjam. Sam sicer nisem tako zagnan smu?ar, da bi ?el smu?ati tja, ampak za dati se na Off je pa Super... Ljudje prijazni, narava fenomenalna, italijanska hrana je itk neki bolj?ega....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, ljudje tam so super prijazni, hrana da ne govorimo.

Mi je pa ?al, da tega ne morem re?i za nekatere od "na?ih" smu?arjev.Videl sem enega prepotentne?a, ki se je zaletel v angle?kega smu?arja. Zaustavil sem se ob njiju in Angle? je potarnal, da se je "na?" cel ?as obna?al prepotentno na smu?i??u in se kar zaletel v njega od zadaj. Opazil sem, da je na? smu?ar precej zaudarja po alkoholu.Sicer ni bilo nobenemu ni?, vsaj resnej?ega ne, a vseeno. Ostali smu?arji so poklicali carabiniere na smu?i??u in upam, da so lepo poskrbeli zanj.

Tudi v vrsti na vle?nice so se nekateri na?i specialci prerivali, glasno debatirali in se nespodobno obna?ali.Te je v?asih kar sram, da si iz iste dr?ave kot tej modeli.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.