Skoči na vsebino

Mazda 6 CD120 vs. VW Golf TDI 1.9 (5 ponovitev)


Boss

Priporočeno sporočilo

Na raznoraznih forumih in v mo?kih dru?bah se ?e leta in leta prepirajo kaj je bolj?e ali evropski (nem?ki) ali japonski avto. In ker imam to mo?nost, da vozim tako japonca (slovenski avto leta 2003) kot nemca (slovenski avto leta 2005) in to ?e oba s primerljivim dieselskim motorjem (glede na te?o avtomobila) se mi je zdelo smiselno, da ju primerjam in kljub temu, da sem prista? daljnevzhodnih avtomobilov sem vseeno potla?il navija?tvo in poskusil ?imbolj realno oceniti enega in drugega s prednostmi in slabostmi, ki jih imata.

 

Ali je sploh mo?na oz. smiselna primerjava med avtomobiloma, ki sploh nista v istem velikostnem razredu. V bistvu je, saj se izka?e, da sta to cenovno povsem primerljiva avtomobila oz. Golf je celo dra?ji?!?!

 

Mazda 6 SP CD120 z opremo Evo II je bila ?e v za?etku leta 2005 pred faceliftom vredna

 

5.800.000 sit (vklju?no s kovinsko barvo)

 

VW Golf 1.9 z opremo Comfortline (5 stopenjski menjalnik, 4 vrata in kovinska barva) pa

 

4.885.057 sit

 

na prvi pogled je razlika ogromna saj je Golf skoraj za milijon cenej?i ampak ko izena?imo opremo in za Golfa dokupimo vse tisto kar Mazda ?e ima (16 colske lita plati??a, sredinski naslon za roko s predalom, Xenon lu?i, ESP, stranska airbaga zadaj, webasto grelec, usnjeni trikraki volan s tipkami za krmiljenje avtoradia in CD predvajalnik z izmenjevalnikom zgo??enk) se cena Golfa povi?a za neverjetnih 1.131.467 sit.

 

Tako primerljivi Golf z opremo je zdaj po ceniku vreden slabih 220.000 sit ve? kot Mazda oziroma

 

6.016.524 sit

 

 

 

Motor in pogon

 

Mazdin motor z dvema litroma prostornine spravi iz sebe 121KM in 310Nm navora, kar pri te?i 1440kg pomeni 11,9 kg/KM oz. 4,6 kg/Nm. Golfov motor ima 100 ccm manj in pridela 105KM ter 250Nm, kar pri 1250kg suhe te?e pomeni 11,9 kg/KM oz. 5,0 kg/Nm. ?tevilke so skoraj enake ali prekleto podobne tudi pri hitrosti in pospe?ku (Mazda 196km/h in 10,6s/100km/h, Golf 187km/h 11,3s/100km/h).

 

Ampak to so le sinteti?ni podatki, ki v praksi izgledajo popolnoma druga?e. Golf ima zelo dober 6 stopenjski menjalnik (v 6. prestavi pri 100km/h ima motor 2000 obratov to?no toliko kot Mazda v kon?ni 5. prestavi) in je vse skupaj prilagojeno bolj enostavnim voznikom, ki ne rabijo razmi?ljat o obratih in ?imbolj efektivnem prestavljanju saj motor lepo vle?e ?e od 1400 obratov in turbo luknje prakti?no ni ob?utiti kot tudi ne ekstremnega pospe?ka. Tudi motor in ra?unalnik v prostem teku ne dopustita, da bi avto "crknil" in sem se moral po?teno potruditi, da mi je to uspelo. To je idealno pred kri?i??i oz. po?asni vo?nji kjer zgolj brez gasa spusti? sklopko in avto spelje, nato samo ?e doda? plin in spelje? hitreje in bolj elegantno (brez rjovenja motorja) kot 90% drugih voznikov, ko se pri?ge zelena lu?. Zaradi teh lastnosti Golf prakti?no ne rabi 6 stopenjskega menjalnika saj zaradi svojega uporabnega dela obratov (od 1500-4000 o/min) je razdrobljenost prestav prevelika in obi?ajnega uporabnike prej moti kot mu je v pomo? saj ta Golf nikakor ni dirkalnik. ?e ?e ?esta prestava potem naj bo to var?evalna v stilu 130km/h pri 2000 obratih.

 

Pri Mazdi pa je motor precej druga?nega kova in se upira nizkim obratom pod 1800 o/min, nad tem oz. okrog 2000 pa turbina resni?no zbuta zrak v valje in pospe?ek je resni?no fenomenalen in to traja nekje do 3500 obratov potem pa se ?e spla?a prestaviti, ?e ho?e? biti resni?no hiter saj mu od tu naprej primanjkuje "konjev". Na to je potrebno biti pozoren pri prehitevanjih saj odpadejo prehitevanja v 5. pri 80km/h, ker avto takrat ne gre nikamor. Tudi pri vo?njah v ovinek je potrebno malce vaje, da je na izhodu iz ovinka dovolj mo?i. To nekako zgleda takole, da v zaklju?ni fazi (po polovici) ovinka ?e rahlo ti??imo plin, da izpu?ni plini primerno zavrtijo turbino, ki nato zagotovi dovolj pritiska, da je nato u?itek pri izhodu iz ovinka. Tak?na bolj dirka?ka narava motorja pa se dodatno odkupi ?e pri vo?nji v klance kjer nekateri na papirju enako mo?ni avtomobili komaj zmorejo v drugi prestavi, Mazda pa konkretno pospe?uje v tretji.

 

?e lep?e je vidna in ob?utna razlika med motorjema, ko sem ju preizkusil na avtocesti v vrhni?ki klanec navzgor in sicer tako, da sem v kon?ni prestavi pri 130km/h pritisnil do konca na plin, takoj ko se za?enja klanec in pri prvem obokanem mostu, ki pre?ka avtocesto je ?tevec pri Golfu kazal 165km/h pri Mazdi pa konkretnih 192km/h. Razlika skoraj 30km/h pa je vredna tudi "spopadanja" s turbino, ki ima relativno velik vstrajnostni moment kot ta v Mazdi.

 

 

 

Podvozje

 

Pri obeh je zelo dobro in primerno tako za kratke kot dolge grbine je pa pri Golfu zaradi zasnove (hatchback), pri mo?nem zaviranju v ovinek, zadek prelahek in ?e nisi na to pozoren lahko pride do te?av. Pri Mazdi pa sem naletel na problem pri "igranju" in sicer, ko sem pozabil vklopljen DSC. Devedeset stopinjski ovinek, zloraba ro?ne in avto drsi bo?no. Spustim ro?no, pritisnem gas a glej ga zlomka - vklopi se DSC zavre eno od zadnjih koles in mi poleg tega ?e "odre?e" pogon. Tako grdo me je zavrtelo za 180 stopinj, kot me prej ni ?e z nobenim avtomobilom. ?e dobro, da nisem nikamor zadel ker pri 50km/h bi bilo lahko tudi usodno (vsaj za avto). Kljub razbijanju srce in cmoku v grlu sem isti ovinek poskusil ?e dvakrat z DSC na OFF in vsaki? je ?lo kot po maslu. Torej, DSC ob normalni vo?nji je odli?en pripomo?ek saj re?uje nenadne in nepredvidljive situacije, pri igranju in bo?ni vo?nji pa mora biti obvezno izklju?en :)

 

 

 

Udobje in oprema

 

Najprej ena velika graja za VW in sicer motor je glasen in resni?no traktorsko ropotajo?. Posebej je to opazno pri pospe?evanju in pri vo?nji okoli 140-150km/h po drugi strani pa je Mazdin diesel uglajen in tih tak?en kot mora biti v takih limuzinah. Sedenje je enako udobno pri obeh so pa se pri VW na?rtovalci odkupili pri raznoraznih nikjer napisanih malenkostih, ki na koncu nekako popravljajo vtis o hrupnem avtomobilu. Naj na?tejem samo nekatere, ki na prvi pogled izgledajo brez veze, ampak ko enkrat pre?ivi? toliko ur v avtomobilu pridejo zelo prav:

1.) ?e ima? vklopljene brisalce in da? v vzvratno se samodejno vklopi zadnji brisalec (zelo uporabno, ker v de?ju je golfov zadek res svinjak)

2.) ?e po?prica? umazano ?ipo se normalno vklopijo brisalci in po dveh, treh brisih tudi normalno izklopijo. Nato po cca 20-30 sec naredijo ?e en bris, da odstranijo vodo, ki se je od takrat zaradi hitrosti natekla po ?ipi

3.) kratek pritisk smernika (menjava pasu) vedno spro?i tri utripe smernika (uporabno, predvsem pa varno)

4.) avtoradio z velikim ekranom, ki pred vsako tipko izpisuje ime postaje, ki je shranjena pod to tipko

5.) Zvo?ni signal, ko se vklopi rumena lu?ka za prazen tank in zvo?ni signal, ko pade temperatura pod 3 stopinje celzija

6.) hlajeni predal pred sovoznikom

 

 

Poraba

 

Od nekdaj so govorili da so VAG-ovi diesli vzor porabe in veliko lastnikov se je hvalilo s porabo pod petimi litri. Tudi tovarna navaja povpre?no porabo pri tem Golfu 5,1 litra. A pri vseh testih v raznoraznih avto revijah se ne pribli?ajo niti porabi pri mestni vo?nji, kaj ?ele povpre?ni. Ne vem a tukaj kdo la?e, ali nekateri ne znamo voziti VW diesle saj imam tudi jaz povpre?no porabo pri 6,7 l/100km.

 

Po drugi strani pa pri Mazdi tovarna navaja povpre?no porabo 6,5 l/100km in to?no toliko je tudi moja povpre?na poraba pri ?estici.

 

 

 

Zaklju?ek in ocena

 

oba avtomobila sta zelo dobra a sta namenjena popolnoma drugim tipom voznikov. Golf predvsem umirjenim dru?inskim tipom, ki ho?ejo neistopajo?, enostaven, robusten avto s ?im manj kompliciranja pri vo?nji. Mazdo pa bodo kupili ljudje, ki jim ni tuje tudi bolj ?portno premikanje in ki so spoznali, da na svetu ne obstaja samo pet modelov avtomobilov.

 

Golf

+ enostaven za vo?njo

+ mali bombon?ki

+ dober motor

+ dober menjalnik

+ velika mo?nost izbire dopla?ilne opreme

 

- glasen motor

- premalo prostora pri stopalki za plin (pri meni je prostora med zavoro in centralno konzolo zgolj centimeter na vsaki strani ?evlja)

- mazanje zadnjega stekla v de?evnem vremenu

- po?asno ogrevanje (pozimi dose?e motor delovno temperaturo ?ele po kak?nih 15km)

- vaba za tatove

- prevelika poraba glede na tisto kar navaja tovarna, kot povpre?no porabo

- previsoka cena dopla?ilne opreme

- dolgo?asna oblika (stvar okusa)

- BC la?e pri povpre?ni porabi saj je le ta v resnici za cca 7 deci ve?ja

 

Mazda

+ zmogljivosti motorja (predvsem navor)

+ zelo udobna vo?nja

+ dobro ozvo?enje

+ ugodna cena

+ atraktivna oblika

+ ogromen prtlja?nik

 

- ob?utki na ro?ici menjalnika

- ob?utljiv lak na udarce kamen?kov

- notranja plastika bi lahko bila bolj?a in manj trda

- BC la?e pri povpre?ni porabi saj je le ta v resnici za cca 7 deci ve?ja

- nedelovanje ID2 TAG pri poslu?anju MP3-jev

- zelo malo mo?nosti kombiniranja z dodatno opremo

 

Pa ?e ocena po kategorijah

_________________Mazda 6______Golf

Oblika (sub. ocena)_****_________**

Motor____________****_________***

Menjalnik_________**___________****

Podvozje_________****_________***

Zmogljivosti______****__________***

Udobje___________****_________****

Prilagod. opreme___**___________*****

Kvaliteta izdelave___***__________****

Poraba___________*****_________***

Cena_____________****_________**

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Boss zeloo zelo dobra primerjava....no nej samo omeni mazanje ?ipe pri golfu....to je problem useh hatchback aftekov...tudi mazda 3 ni n? bolj?a.... :angry:

 

 

Sicer pa :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo lepa in iz?rpna primerjava. :bravo: Sem na?el dolo?ene stvari, katere lahko le potrdim, ker sem tud sam prej vozil vw (sicer polo bencinar, kar ni ravno merodajna primerjava z M6, ampak vseen...). VW-ji imajo res vsi po vrsti te t.i. "bombon?ke" kot si jih ti poimenoval, so pa nasplo?no precenjeni in za isti denar ponujajo manj kot npr. mazde. To se lepo vidi pri ceni, kjer pride golf ?e ve? $$$ z vso tisto opremo, ki jo ima M6 in to ob dejstvu, da je M6 v vi?jem razredu kot golf. :blink::o

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je bila prava seminarska naloga! :rispekt:

 

Sicer pa ?e je ?e primerno opremljen golf dra?ji od Mja, kako bi se ?ele obnesel Passat, ker po ceni pa tile avtomobili ?e dolgo niso ve? Volkswagni (po imenu naj bi bli Ljudski voz oz. avto dostopen vsakemu). :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je bila prava seminarska naloga! :rispekt:

 

Sicer pa ?e je ?e primerno opremljen golf dra?ji od Mja, kako bi se ?ele obnesel Passat, ker po ceni pa tile avtomobili ?e dolgo niso ve? Volkswagni (po imenu naj bi bli Ljudski voz oz. avto dostopen vsakemu). :blink:

 

Primerljiv Passat (Comfortline oprema) je od nove Mazda 6 TE 143 za ve? kot milijon dra?ji, ?e imata oba enako opremo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo dobra primerjava! Bom ?e jaz dodal nekaj v tem stilu, ker imam poleg M6 136 CD tudi Golfa IV 1.8, ob?asno pa imam prilo?nost voziti tudi Golfa IV 1.9 TDI.

 

Bencinskega motorja 1.8 itak ne gre primerjati z Mazdinim dizelskim, za Golfa 1.9 TDI bi se pa strinjal, da ima mo? dosti bolj enakomerno razporejeno med obrate. Ni mi pa jasno, zakaj ima Golf TDI 6 prestav s takim razporedom, saj ima motor res velik razpon delovanja. Bolj kot pri Golfu bi 6. prestavo potreboval pri Mazdi, vsaj pri ve?jih hitrostih (200+ :D ).

Strinjam se tudi, da je notranjost Golfa dosti bolj dodelana kot pri Mazdi (?eprav je bil kupljen 6 let pred M6). Lak pri Golfu je po sedmih letih ?e kot nov.

Golfu zamerim edino ve?je ?tevilo obiskov servisa v prvih nekaj letih. Sicer ni ?lo za ve?je okvare, pa vendar :( .

Ker imam Mazdo ?ele od lanske pomladi ?e ne morem soditi glede kvalitete. Sem bil pa nekoliko razo?aran pri nakupu, ker ni bilo mogo?e dokupiti MP3 predvajalnika.

 

Podvozje obeh avtomobilov je (vsaj po moji oceni) primerljivo. Ne smatram se za norca, vendar rad vozim nekoliko hitreje. Oba avtomobila omogo?ata primerljivo udobno vo?njo.

 

Aja, ?e nekej glede Golfovih bombon?kov: nekaj ljudi poznam, ki so ?ez samodejno pri?iganje zadnjih brisalcev povedali kar nekaj krepkih. Posebno takrat, kadar je zadnja ?ipa ?e zamrznjena, brisalec pa po mo?nosti primrznjen nanjo ...

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jaz tudi biti zadovoljen z ozvo?enjem v M3!! :ouje: Pa kolko sn se vozo z Golfi,se mi zdi,da se ravno ne more primerjat z Mazdinim.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, pa pozabili smo omeniti, da je originalno Golfovo ozvo?ene kak?nih 200.000 svetlobnih let pred Mazdinim.

 

Ne vem kako je v ostalih modelih samo v ?estki z EVO II opremo je BOSE ozvo?enje z 8 zvo?niki + subwoofer in v primerjavi s tem, tisto originalno v Golfu Mazdi tud do gle?njev ne se?e.

 

Da ne razlagam kak?no je originalno v Golfu IV (edition oprema), ker je po moje najve?ji ??i? (2 zvo?nika in tranzistorski zvok) pod soncem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne razlagam kak?no je originalno v Golfu IV (edition oprema), ker je po moje najve?ji ??i? (2 zvo?nika in tranzistorski zvok) pod soncem.

 

To pa lahko tud sam potrdim, sicer iz polota, vendar novej?ega datuma kot golf IV. Ko smo s kolegi menjal sprednje zvo?nike (notri sem potem dal Alpine S-type B) ), smo videli kak?na jajca so bila notri kot original zvo?niki. Nekak?ni Blaupunkt (made in Tunisia) s papirnato membrano, seekerji so bili pa bolj primerni za kak PC speaker kot pa za v avto. :hohoho:
12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, pa pozabili smo omeniti, da je originalno Golfovo ozvo?ene kak?nih 200.000 svetlobnih let pred Mazdinim.

 

Joj zdej si me pa razo?aral-

mene pa je prav Bose sistem prepri?al, da sem se odlo?il za model 6 Evolution II, o?itno nisi nikoli sli?al kako deluje :angry:

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss

Kapo dol za primerjavo. Ve?krat berem take primerjave v enem tujem ?asopisu z dolgoletno tradicijo, kjer so to po?eli davno preden so se v na?ih revijah to spomnili (kopirali). Take primerajave se ne bi niti tam sramovali.

Lp

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Mazdo 6 Evolution II + Bose ne vem, ker imam obi?ajno. Druga?e pa imam ?e Golfa IV s Highline opremo, ki je imela ?e serijsko vgrajene visokotonce pod stranskimi ogledali.

Druga?e pa je ozvo?enje prva stvar, ki jo bom v M6 zamenjal.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

no jaz lahko primerjam mazdo 6 in bmw 3 (letnik 99)

bmw je glede kvalitete pa bunker feelinga enih 10 let pred mazdo, volan je tudi boljsi, vse ostalo pa v prid mazde :bravo:

slikca:

 

kaj pa to pomeni??? a ti mene mal ..........

primerja se lahko z novej?im modelom - bmw serija 3

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem malo pogledal pri C-Maxu...so letne že 6 let stare🧐...prej ko je bil edini avto,sem menjaval na 3 leta,sedaj pa k ga samo žena vozi... Naročil Dunlop Sport Maxx RT 205/55 R16 91Y pr. Grošu...72€/kom-lepa cena😃👍  Da bo žena lahko varno vozila. Če bodo tudi te zdržale 6 let...pol bo pa avto (2006 letnik) tudi počasi za odpis....ali pa tudi ne...bomo videli🙄  Naslednji teden dobijo,pa da vidim,k prvič kupujem pri Grošu.   Bo treba tudi zimske...septembra bodo tudi že 6 let stare🧐
    • Hja to so bile le začetne serije, kjer so še iskali in prepričevali trg, da baterije zdržijo. Zelo hitro so ugotovili, da bodo šli v minus, tko, da danes je garancija na baterijo od 150.000km do 250.000km.   Drugače pa ja, če je s prvo baterijo res naredil tolk km samo kapo dol. Verjetno pa je kakšen motor al pa dva pa je vseeno zamenjal.
    • Heh, kake hude debate o porabi... @Slivkazih ne racuna koliko porabi z bt-jko....ampak pride na cilj.. .nekako tako tudi jaz gledam na voznjo z ICE....lahko se cijazim 130km/h ali pa 180km/h v nobenem primeru pa ne gledam na porabo ker mi je vseeno....vem pa nekaj (imam tudi kolege,ki hodijo na dopust in furajo 100km/h) , da bi se mi v tem primeru odtrgalo....da se bom zaradi porabe cijazil po ac 100na uro....ne hvala😉🤣, sem raje doma  , ccc
    • Tako že dlje časa iščem 350Z in zdej mam nekaj nagledanga in me zanima,  če ima kdo kakšen kontakt na mehankarja, ki se z njimi ukvarja? Oz. če poznate koga, ki je že lastnik tega avtomobila in imate njegov kontakt? Hvala v naprej.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.