Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Motor je 1,5 , imel je 101 KM original , no on jih je na valjih pred tuningom nameril 112 KM , res pa je da sem imel pred tuningom prirejen air box - filter od AUTOEXE japan firma in drug dovod zraka in pa seveda PEDALBOX sedaj jih ima toliko kot MX 5 1.5 oroginal , se pravi 131 KM . To je bilo leta 2017 pa Mazda še kr delaaaaaaaaaaa. 👍:party0035:jah vozi se pa zihr boljše kot G120 👍 . Sicer pa zelo zadovoljen se kr vrti pa vrti 5 prestava 215 km/h po ravnini z lahkoto . Prilagam še od  TUNERCA DATA LOG .:notworth:Pa še to tuning je bil narejen na 100 oktanov .👍IMG_20181004_232403.thumb.jpg.d57bf8648191991a0dba9e4d45052d31.jpg

Popravljeno od koroska18
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. 

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Napisano
pred 5 minutami je matjazy napisal:

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. 

 

 

Napisano
pred 19 minutami je matjazy napisal:

A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven :)

Cena za tuning DIZLA je višja , tko pač je .:P

Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. 

 

Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom.

Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

 

Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom.

Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih.

Verjetno jo je nekaj noter a pri meni je po 9 mesecih olje še vedno na max., normalno in niti pike čez.Do črtice za max. ko je potrebno zamenjati olje je še več kot dva cm. 

 

 

Napisano

Jest imam isto pedal box in je res top zadeva. Mi ni niti malo zal, da sem se to skatlco dokupil zraven. Je pa res, da z njo ne dobis nic vec konjev, ampak hitreje odpira loputa in res avto bolj leti :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tako, mazda je sedaj nekaj časa z mano.

 

Avto načeloma ni slab. Malo me moti le par zadev - poraba bi lahko bila manjša (meni pije 6.3, evropska konkurenca zmore glede na moje dosedanje izkušnje opazno manj), avto je spredaj prenizek (hitro nasedeš na robnik), občutek ob vožnji je manj "kompakten" kot pri kakšnem primerljivem evropejcu.

 

Všeč mi je menjalnik - natančen in dolg. Motor tudi gre ok za svojo moč. Radio lepo špila. Všeč mi je tudi to, da nisem odkril nobene tehnične pomanjkljivosti, kljub 200k km na števcu. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.