Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Servis - garancija....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

G,Piko...to je 100% za servis..saj je ?e v Garanciji ? .to morejo popraviti.hitro pelji na tvoj poobla??eni Mazdin servis...lp javi..kaj

Napisano

Zanimivo, dost zajeb. Poanta, ne kupi AWD ? :)

tole je prva desna polosovina....

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tale zadeva z zvokom zra?nosti v prenosih je ?e vedno prisotna, ?eprav smo na A-Cosmos v BTC-ju

zamenjali olje v menjalniku....je g. Majes pokazal veliko mero razumevanja, vendar je kar se tega ti?e

tudi on verjetno brez mo?i, saj smo probali tudi njihov testni CX 5, na katerem je zvok precej podoben...??....

naj bi bil zvok nekaj normalnega pri vseh AWD Mazdah z ro?nim menjalnikom...??

 

Res zanimivo se mi zdi, da ostali lastniki CX 5 AWD tega ne opazite, ker je res o?itno.

Saj mogo?e sem jaz nekoliko bolj ob?utljiv na take zadeve, pa tudi nimam dosti izku?enj z Mazdami.

Verjetno bi kdo od vas ki Mazde vozite ?e dlje ?asa, lahko kaj ve? povedal na temo glasnega ro?nega menjalnika

(pri Mazdi 3 in CX 5...ter verjetno tudi ostalih), ali pa se je ta "bolezen" za?ela z Skyactive tehnologijo...?

 

Ker kot ka?e je to normalno in OK in se je s tem pa? treba sprijazniti...??

Napisano

Tale zadeva z zvokom zra?nosti v prenosih je ?e vedno prisotna, ?eprav smo na A-Cosmos v BTC-ju

zamenjali olje v menjalniku....je g. Majes pokazal veliko mero razumevanja, vendar je kar se tega ti?e

tudi on verjetno brez mo?i, saj smo probali tudi njihov testni CX 5, na katerem je zvok precej podoben...??....

naj bi bil zvok nekaj normalnega pri vseh AWD Mazdah z ro?nim menjalnikom...??

 

Res zanimivo se mi zdi, da ostali lastniki CX 5 AWD tega ne opazite, ker je res o?itno.

Saj mogo?e sem jaz nekoliko bolj ob?utljiv na take zadeve, pa tudi nimam dosti izku?enj z Mazdami.

Verjetno bi kdo od vas ki Mazde vozite ?e dlje ?asa, lahko kaj ve? povedal na temo glasnega ro?nega menjalnika

(pri Mazdi 3 in CX 5...ter verjetno tudi ostalih), ali pa se je ta "bolezen" za?ela z Skyactive tehnologijo...?

 

Ker kot ka?e je to normalno in OK in se je s tem pa? treba sprijazniti...??

ej..na moji mazdurini cx5 benzin ro?ni menjalnik deluje vse ok.res pa da nimam ta AWD  :danzoman: ...MENJALNIK DELA OK :bravo: lepa vo?nja  :prstgor: lp :D

Napisano

Saj kar se ti?e delovanja menjalnika (in vsega ostalega) ni nobenih problemov, VSE deluje brezhibno.

Edini problem je omenjeni zvok, ki se pojavi pri prestavljanju iz 1. v 2. in v 3. prestavo in je mote? predvsem

zaradi tega, ker ne vem ali ne bo to neko? (kot se zelo rado zgodi hitro po izteku garancije) postal resen problem.

Je pa tudi res, da pravzaprav nih?e niti ne ve, kaj je dejanski problem, oziroma od kje zvok izvira....menjalnik, prenosi, kardan,.....??

Prav tako je pa tudi res, da imajo nekatere CX 5 AWD ?e blizu 200kKM in do sedaj ni bilo v EU niti enega primera,

da bi se pojavila te?ava na ro?nem menjalniku, prenosih ali kardanu..... :ne vem:

Napisano

Da ne odpiram nove teme.

Pri koliko km naj bi šle zadnje ploščice in diski?

A je normalno, da pri 48kkm pri normalno/povprečni vožnji?

 

lp

Napisano

Ploscice že, diski pa ne, razen ce niso spet te tovarniske ploscice tako tdre da spet krivijo diske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

33112_1.png

Napisano
dne 31. 5. 2016 ob 12:43 je Boss napisal:

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

saj ni nujno. da jih je že menjal.

 

Na službeni Škodi so se menjali pri 20.000 ampak tam je bil drug problen, nihče je ni vozil leto in pol....stala pa je zunaj z ročno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 31. 5. 2016 ob 12:43 je Boss napisal:

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

 

Niso še zamenjani. Čakam še na odločitev mazde... So pa totalno zdrsani, predvsem levi zadnji. Verjetno že med brenzanjem meče iskre na okrog 😮

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zadnji diski zamenjani (potrjena reklamacija) 😕

Zgleda pa res problem pri cx-5, da se diski nenormalno zdrsajo ?e pod 50.000km. To opazil še pri dveh drugih cx5...

Napisano

V sledečih prispevkih je lepo razloženo delovanje Mazdinega AWD sistema, in razlike napram drugim (Subaru,...)

 

 

  • 3 leta kasneje...
Napisano
pred 40 minutami je Markuti napisal:

POzdravljeni, zanima me delovanje mazde cx-5, 4 pogon. Letnik 2014-2017. Kaksni nasveti?

 

 

Delovanje?? V kakšnem smislu? 🤔

 

 

Napisano

Vrjetno ga zanima delovanje pogona, kak vleče, kaj izklapla, kak je pameten. Za kaj tage mal po youtubaj, sem ziher da bo kak video. Vrjetno se bo pa odzval tudi kakšen izmed naših AWD uporabnikov iz lastnih izkušenj.

Napisano

@AmpeR je do pred kratkim imel tako CX-5 ... in se je dosti vozil tudi izven cest z njim... pa ga je vedno pohvalil ...

 

 

Sam imam novejso CX-5 a nisem kaj dosti vozil izven "normalnih" cest... tako da tezko karkoli recem okoli AWD pogona ... Tudi kaksnega hujsega snega ni bilo v zadnjih letih... vsaj ne tam, kjer sem se jaz vozil... tako da tezko karkoli napisem ... :)

 

Nekaj nakljucnih zadetkov:

 

 

 

 

 

 

P.S.: Sem temo pridruzil drugi temi s podobno tematiko ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.