Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! 

 

Kot že pove naslov mi že par mesecev poka med hkratnim zaviranjem in zavijanjem, se pravi, ko manevriram po parkirišču. Če si dam duška na kakih ovinkih ni nobenega pokanja. Mislim, da prihaja od spredaj lahko pa se motim. Avto je Mx-5 NC, tako da če res prihaja od spredaj predvidevam, da homokinetični zglob ne more biti. Ne vem, če je to povezano ampak parkrat sem podoben ampak enkraten pok slišal tudi če sem se moral nahitro ustaviti, se pravi z močno pritisnjeno bremzo tik pred ustavitivijo. Če je povezano, si mislim, da mogoče nekaj drgne pri amortizerjih, ko je avto najbolj nagnjen naprej? Zavore sklepam, da niso, saj so bile pred kratkim obnovljene. Če ima kdo kakšno idejo ali pa se je že srečal s takšnim problemom, vas lepo prosim, da jo delite, da se ne bom za brezveze vozil na servis, če je na koncu samo nekaj za podmazat 😁

 

Lp

Napisano

Jaz sem doktoriral iz podobnega škripanja na xsari.

Med počasnim zavijanjem po neravnem terenu (ko je avto precno zazibalo ). Dali smo ga na dvigalo in potem na tehničnemu na kanal (da kolesa niso bila razbremenjena). S skupnimi močmi potem ugotovili,da so bile hin neke šalce na vrhu amortizerja.

 

Je pa bila zadeva sprva komaj opazna (na servisu seveda ni ropotalo , tako da so že mislili, da si izmišljujem).

Napisano

Samo meni poka v 99% primerih le pri zaviranju in hkratnem zavijanju npr. na parkirišču, ko močno zavijam hkrati pa zaviram. Nasplošno to pokanje baje pomeni obrabljeni homokinetični zglob, ampak je avto zadnji pogon, pokanje pa po mojem mnenju prihaja od spredaj. Saj načeloma me ne moti, ampak ne želim, da mi kak del odpove med vožnjo.

Napisano

Kaj pa servo volan, ali imaš nivo tekočine zadosti visok, da ni mogoče pomanjkanje le-tega vzrok?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tekočino za servo bom preveril, hvala za idejo. Za končnike in roke pa niti ne vem, če lahko pogledam brez da avto dvignem?

Napisano

Kaj pa če ga zapelješ na tehnični... plačaš tistih nekaj evrov pa jih poprosiš naj na tisti premični zadevi pogledajo, če se karkoli vidi. Potem lažje reagiraš naprej in iščeš ostale vzroke.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Popravljeno od zoro567
Napisano
  dne 12. 5. 2020 ob 14:41 je zoro567 napisal:

Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.

 

Hvala vsem za ideje.

Razširi  

Pelko je sigurno rešitev......

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Prijatelji ni pravi prijatelj, ampak je `prijatelj'😂
    • Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.   Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.
    • Jaz bi si želel, da bi vsi navajali realno ceno. Tko pa prodajalec avtomatsko pričakuje cenkarje in navija ceno, kupci so si pa tudi že zapekli v glavo, da nikoli ni zadnja cena. In potem smo kjer smo. 
    • Vedno več nas je, ki vozimo te odlične  x motorje. 💪 Je pa šel na preizkus ene cx5 (dino mašina) in je bil totalno razočaran.  Tako z motorjem, avtomatskim menjalnikom, obliko, lego na cesti...  Pravi, da je x motor pravi balzam z ročnim menjalnikom. Edino barvo bo izbral belo, ker je imel vse Mazde do sedaj bele. Za svojo mazdo 6, 150 konjičev,letnik 2020, 70000 km, se je dogovoril s kupcem za 20K€. Po moje poštena cena. 
    • Če mene vprašaš, za tak avto je zelo malo kupcev, in če se morda kakšen najde, ko vidi 12.000 €, oglasa niti ne prebere. Sam bi izpustil številko ali pa navedel realno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.