Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bejž proč od nje in kupi kaj novejšega, ker stroški bodo večji kot za kakega Nemca ali Italijana! 

Napisano (urejeno)

Ej... 

Ni tako hudo. 

Če dobiš zdravo od prvega lastnika in z realnimi km, ni panike. Sam sem kupil mazdo6 diesel letnik 04 z 245 000 km in jih ima sedaj 320 000, lastim si jo pa 4 leta... Pa je vse bp... 

Odvisno je, koliko km boš delal... Da vzameš bencinski ali diesel motor... 

Popravljeno od Shrek
Napisano

Največja "napaka" starejših Mazd je rja, ostala mehanika pa odvisno kolk je zjahana in vzdrževana. 

17let avto brez napak ne boš dobil, pravtako ti more biti jasno da pri teh letih lahko kaj crkne. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Z bencinarjem bo najvecja zihrca. V redkih primerih znajo mogoce malenkost popiti olje to je pa to, kar je bilo "serijskih" napak. Osebno bi se preveril kako je s sklopko in pa rja. Najvecji problem bo z rjo :). Se pa strinjam z alessom in kupujes 17 let star avto in je zelo odvisno kako se je avto vozilo in vzdrzevalo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na ženininem baby dinotu je enako, ampak mi dol visi.
    • Če želiš naredit avtocesta test brez vinjete, idi po hitri od Pesnice do Carinarnice. Tisto spada pod lokalne ceste, je pa hitra.
    • Najbrž si mislil 'kot smeti'...   Ja, res je, zato pa raje vozim 16 let starega BTjca kot pa tanartanovejšega Cliota...   Oboje je enako zanesljivo, le da BTjca imam, za Cliota pa itak nimam denarja...
    • Spoštovani forumaši, sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.   Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.   Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce. Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj. Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem. Lp      
    • Poslal kolega s potepanja po Angliji:        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.