Skoči na vsebino

Battery Management System Inspection Required


Priporočeno sporočilo

Zelo bi bil hvalezen, ce bi kdo znal mi razloziti kaj pomeni BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED. Ob tem obvestilu mi zraven utripa se i-stop in se rdeci trikotnik je prikazan, kot se vidi spodaj na sliki. Je mogoce to kaksna tezava z akomulatorjem? Hvala za odgovore. Lp 

 

20200829_215818.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Enos napisal:
pred 31 minutami je Enos napisal:

Zelo bi bil hvalezen, ce bi kdo znal mi razloziti kaj pomeni BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED. Ob tem obvestilu mi zraven utripa se i-stop in se rdeci trikotnik je prikazan, kot se vidi spodaj na sliki. Je mogoce to kaksna tezava z akomulatorjem? Hvala za odgovore. Lp 

 

20200829_215818.jpg

INSPECTION

Jap... to je akumulator.Pripravi se, da boš na široko odprl mošnjiček, ker nov ni poceni, niti ne še kar drag ampak-zelo drag. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Enos napisal:

Se mi je zdelo da je akomulator. Kaj je ta akomulator za mazdo kaj posebnega da je tako drag? Koliko problizno se pa vrtijo cene od oka? 

približno toliko

thumb?id=7987898&m=1&n=0&lng=si&ccf=9407
WWW.AUTODOC.SI

Kupi YUASA YBX7000 YBX7335 Akumulator za zagon Kapaciteta akumulatorja: 80Ah Preiskusevalni tok hlajenja EN: 780A, Napetost: 12V...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali mogoce priporoca kdo se kaksen drug akomulator ker ta je cenovno najvisji razred :(Se pravi ta bo v redu za mazdo cx5(2014)?Kako je z menjavo je dostopna da sam zamenjas ali moras peljati kam na servis??  In ce ni mozno kam ga je najbolje peljati(cenovno) za servis(v kratkem imam tudi servis) in za to menjavo akomulatorja. Sem pa iz ljubljane. 

Popravljeno od Enos
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Enos napisal:

Ali mogoce priporoca kdo se kaksen drug akomulator ker ta je cenovno najvisji razred :(Se pravi ta bo v redu za mazdo cx5(2014)?Kako je z menjavo je dostopna da sam zamenjas ali moras peljati kam na servis??  In ce ni mozno kam ga je najbolje peljati(cenovno) za servis(v kratkem imam tudi servis) in za to menjavo akomulatorja. Sem pa iz ljubljane. 

Najbolje, da ga odpelješ na servis na zamenjavo, ker ni tako enostavno za zamenjati kot včasih pri stoenkah. Tej akumulatorji so vsi dragi, ni poceni opcije. 😎

Ko kupiš tak avto moraš vzeti to v zakup (vzdrževanje). 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Enos napisal:

Ricer imas mogoce kaksen link za tak akumulator, bi bil hvalezen. 

druge opcije

 

image.ashx?id=110041&watermark=0
WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu stare baterije identične teže. TAB ECODRY STOP & GO AGM baterija je namenjana za uporabo v vozilih z višjo stopnjo Start-Stop ...

 

image.ashx?id=A1%2013%20085%20EJ&waterma
WWW.AKUMULATOR.SI

Tehnične specifikacije Koristni nasveti Start&stop akumulator 85Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi ...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko ja,.. na uradnem servisu te olupijo 280e samo za baterijo (tako ceno so meni posotavili 2leti nazaj ko sem jo menjal(AvtoPlus KP))

 

p.s: pozoren bodi le na mere da sede lepo v "pladenj"

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je TiEn napisal:

Alex ne piši neumnosti, če so tebe nategnili na servisu za drago baterijo in montažo ni treba da še druge ;)

Jaz ga potem sploh nisem rabil zamenjati in imam še vedno originalnega noter. 😏

Ko pa ga bom, bom dal noter original, kot je sedaj. 

Ostalo so vse neka jajca in trajajo kolikor trajajo. Nisem še nikoli kupil aftmarket akumulatorja, ki bi bil vsaj podoben originalu. Na stari 6-ki je bil original noter 7 let, ostalo pa po tri- max štiri leta. Skratka, zmazki. Malo muzike - kilava glasba. 😁

In ja, akumulator mi bodo vgradili na servisu, da bo v redu. 

Ponavadi "diy" mojstri, ki ne obvladajo stvari, na koncu vseeno končajo na servisu. 🧐

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Ne strašit človeka , nikjer ne piše ali ima benzin ali dizel ,Od benzinca ti je 20 eur cenejša,imajo jo pa vsi od Bartoga do Eurotona in ne jo kupovat v manjših trgovinah ker jim stojijo tudi do enega leta.Za kvalitetno bateriji imaš garancijo 2-3 leta , da pa ti jo trgovec ali serviser

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

 

Pa alex trdiš da so original toliko boljši,.. pa si imel problem z akomulatorjem pri tvojem ...avto pa koliko star ? 4 leta ?

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je TiEn napisal:

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

Deluje kot mora ali samo deluje brez problema? 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Brane napisal:

 Ne strašit človeka , nikjer ne piše ali ima benzin ali dizel ,Od benzinca ti je 20 eur cenejša,imajo jo pa vsi od Bartoga do Eurotona in ne jo kupovat v manjših trgovinah ker jim stojijo tudi do enega leta.Za kvalitetno bateriji imaš garancijo 2-3 leta , da pa ti jo trgovec ali serviser

Brane mislis da tista VARTA 80Ah pri drugem linku je v redu. Imam pa Mazdo CX-5 AWD 2.2 DIESEL 175KM 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak, da je ok. Samo pazi, da je + na pravi strani in da levo zgoraj. Saj pri moji je tako bilo. 

Jaz sem sam zamenjal. Odklemaš, vzameš ven, novo noter in priklemaš. 

In vse mi je delovalo bp brez kakšnih nastavitev. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je TiEn napisal:

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

 

Pa alex trdiš da so original toliko boljši,.. pa si imel problem z akomulatorjem pri tvojem ...avto pa koliko star ? 4 leta ?

Hmm, me zanima kaj se zgodi, če istop sistema ne restartaš? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.