Skoči na vsebino

Glasovno upravljanje CX30


TomažV

Priporočeno sporočilo

Sem nov razočaran lastnik CX30 info sistema. Zanima me če mi lahko svetujete. Ali obstaj kakšen način, da bi bil ta sistem uporaben. Glasovno upravljanje npr. telefonskih klicev, sprejemanja sms-jev, radijskih postaj in nastavljanja cilja v navigaciji je praktično nemogoča. Slovenščina ni podprta.  Npr. klic Janez Novak mora biti  Call Džanes N.... Da o glasovni izbiri cilja v navigaciji ne govorim. Your county is not supported je vse kar zmore. Če se lotim ročnega vnosa cilja (zamudno) v svojem naboru ne najde niti ene večjih ulic v Ljubljani (npr. center Mimovrste v Šiški Ulica Ljubljanske brigade 21 "no results"). Skratka zadeva je čisto razočaranje. Ne vem kako se mazda lahko tako dela  norca iz kupcev. Ok sem izlil malo besa zaradi svojega razočaranja. Upam, da obstaja še kakšna možnost, ki  sem jo zgrašil in bi rešila ta problem. Prosim za nasvet.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glasovno upravljanje v Slovenskem jeziku ne vem če deluje v sploh v katerem vozilu. Žal tudi na telefoni, ki so mnogo bolj razširjeni, še nisem zasledil, da bi katero glasovno upravljanje bilo res uporabno oz. bi Slovenska imena  in priimke znalo razbrati.

 

Ročni vnos je je najboljši način. Žal pa ne vem zakaj ti ne najde naslova v Ljubljani. Jaz na moji še nisem imel težav, da nekega naslova ne bi bilo noter. Bom poskusil 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navodila >> https://www.mazda.si/lastniki/navigacija/

 

Iskanje naslova:

 53067fe5290647d5be6b6554ef0ee68d.pdf?498

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je Jest napisal:

 

Iskanje naslova:

 53067fe5290647d5be6b6554ef0ee68d.pdf?498

 

 

ta link ne dela,

ja sedaj pa dela

Popravljeno od mazdaman
ker je v drugo potem delalo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je precej neupravicen izliv jeze. Oziroma bolje receno izliv jeze na napacno zadevo. Upraviceno bi bilo, da se jezis da mazda nima slovenscine (niti vmesnika).

 

Dalec najbolje je, da priklopis telefon in uporabis google, ki pa zadnje case zna Slovensko. Zastopi vse naslove kar sem zadnje case probal.

 

Naceloma imas vec opcij:

1. Govoris Anglesko (veliko srece pri izgovorjavi slovenskih naslovov / imen)

2. Spremenis jezik (tisti, ki ima glasovno ukazovanje) v nek drug in govoris v tistem

3. Vklopis telefon in podajas ukaze preko telefona

4. Upravljas rocno

 

Naceloma je tole zelo pricakovano delovanje in ni nikjer drugace (recimo pri Citroenu je isto).

Seveda pa recimo deluje vse osnovno deluje v anglescini. Recimo "Navigate Home" (moras imeti nastavljeno), Next song, ....

 

P. S. Google je edin redkih, kjer slovenscina kar ok dela. Apple Slovenije niti pozna ne. Citroen, Peugeot ... nop, ni slovenscine.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se navigacije tiče imam na žalost težave že od samega nakupa Mazde CX-30 (kar bo skoraj eno leto) pa še ni popravljeno (kljub zamenjavi GPS modula in update softwareja). Si lahko pogledaš v temi Mazda CX-30 (moji prispevki pod Robert).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Robert napisal:

Kar se navigacije tiče imam na žalost težave že od samega nakupa Mazde CX-30 (kar bo skoraj eno leto) pa še ni popravljeno (kljub zamenjavi GPS modula in update softwareja). Si lahko pogledaš v temi Mazda CX-30 (moji prispevki pod Robert).

To se dogaja zaradi X motorja....:)

Na servisu jim povej,da če ga ne uredijo v stanje bp v 45 dneh jim ga pustiš tam in zahtevaj drugega! To pride na koncu,če boš pred tem imel z njimi probleme. Avto je v garanciji,na servis hodiš redno,plačaš vse pošteno in to je to,saj dobijo vse plačano.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.