Skoči na vsebino

15col alu feltne na 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e nekaj ?asa se poigravam z mislijo da bi na svoj aftek montiral alu feltne 15col, pa me zanima kak?ne gume bi najbolj pasale gor (po mojem 195/55), pa kako bi to sploh vplovalo na vozne lastnosti avtomobila, porabo in morebitno ve?jo obrabo nekaterih delov. Kak?ne izku?nje imate vi s tem? Hvala! :rozico:

Napisano

Jaz mam na svoji sicer 16" ti pa lahko vseeno povem, da poraba ne bo bistveno ve?ja, obraba drugih delov pa pomoje tudi ni problemati?na pri ?irini 195. Jaz sem 2 leti vozil z gumami 205/45/16 pa ni nobenga problema z lagrami ali ?em drugim.

 

Sicer je pa pomoje bol? da da? gor 195/50/15 ker so 55 drage ko pes!

Napisano

Jaz mam 195/50/15 pa je super,pa poceni gume so,poraba nic kaj vecja obraba drugih delov tudi 195/55 pa je res cudna dimenzija in drazja kot je ze stajerc povedo :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Guest BrainLess
Napisano

195/55/15 NE more? dat gor ker jih nikakor ne more? homologirat!

 

Zakaj ne?

ker ima vsak avto predviden in dolo?en obseg kolesa za katerega je tud ?tevec umerjen.

To pomeni.. ?e spremeni? vi?ino kolesa spremeni? pot kolesa v 1 obratu...

npr (?ist teoreti?no) v enem krogu naredi? 50 cm, z ve?jimi gumami pa 55 in potem niti hitrost ni ista

(?tevec ka?e 50 km/h) ti se pa realno pelje? 53 km/h (teoreti?no)

Prakti?no se pri 195/55/15 namesto 195/50/15 pelje? 93 km/h namesto 90!

 

gor lahko da? 175/70/13, 185/60/14, 195/50/15, 205/40/16 mislim da je tak?no zaporedje

(seveda more? pol ?e to homologirat ?e ne pi?e v homolomo karton?ku)

 

Lp

Napisano

:prstgor: ?e kak?en nasvet?

 

ja !

 

IDI KUPI, ne bo ti ?al ;):):P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

natanko tako kot je g.?tajerc djav!!! :hohoho:

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni pi?e v avtu samo 175/70/13 in 185/65/14.

Sem pa siguren, da lahko homologira? 195/50/15 in 205/45/16 in ne 205/40/16!

 

narobe: 185/65 14 (ce je to originalna dimenzija) NI enako kot 195/50 15, bolj pravilno je 195/55 15

gremo racunat mal ce mi ne varjamete: premer kolesa pri 185/64 14 : (18.5cm * 65%)*2 + 14*2.54= 24.05 + 35.56 = 59.61cm

 

195/50 15 : (19.5cm*50%)*2 + 15*2.54 = 19.5 + 38.1 = 57.6 cm

 

195/ 55 15 : (19.5cm*55%)*2 + 15*2.54 = 21.45 + 38.1 = 59.55 cm

 

kot je razvidno: 195/50 v primerjavi z 185/65 14 je za 3.4% manjsa, medtem ko je 195/55 skoraj enaka...

je pa res da odstopanje je cist mal nad kriticno mejo (do 3% je OK), ampak je tud res da 195/50 15 so poceni gume...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa glede homologacije, zna biti kak?en problem, pa koliko me bo sploh to pri?lo.

 

Glede homologacije: tiste feltne ki so tebi vsec morajo meti dokument (TUV papirje) na katerih pise da za Mazdo 323 pasejo te feltne (zraven so navedene se dovoljene dimenzije gum). Ce na teh papirjih pise da je dovoljeno 195/50 15, potem bos lahko homologiral.

 

recimo za te feltne (podobno tvojim alessio) -so Rial trigon to zgleda nekako tkole:

 

sam se to: Alessio naj bi bile rahlo mehke feltne...tko za info

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Brain seti ?US! Si preplonkal... Labi sankcioniraj to zadevo zdej... :P

Feel free....

Napisano

sam se to: Alessio naj bi bile rahlo mehke feltne...tko za info

 

ma to ni lih res, jaz sem imel na micri 14 col 185/50 in sem povozil en kamen na cesti (ma res en kos kamna) pri 80km/h...pa ni blo s feltno cisto nic narobe ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

pozdrav! Evo ja sam iz hrvatske i uprav sam se u?lanil pa da vidim dal ovo ?ljaka.. :danzoman:

 

najprije Vas sve pozdravljam.. a sad malo o temi..

 

ja imam 15' alu felge; 195/50 - sve je to ok.. gume se ne savijaju ali kod brzine od 110km/h na klasi?nu rupu na cesti savija se felgica a gumica ostaje prazna... ;( - to je minus

 

gume su jeftine od 16' a i s 15' ne dobiva? na visini (u biti 15' 50 su iste visine kao i 13' 75)...

 

pozdrav svima! :rispekt:

Napisano
zdravek dobrodo?el!! :bravo::rozico: V temi o Predstavitvi ?lanov nam kaj poka?i tvoj avtek! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.