Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pri moji Mazdi 6 (dizel, 143 KM) zadnje čase zaznavam naslednjo težavo: pri daljši vožnji po AC (cca 1 uro) motor naenkrat izgubi moč, najbrž gre v Safe Mode način delovanja - na armaturki se ob tem ne prižge nobena opozorilna lučka. Včeraj se mi je to zgodilo ravno na Rebrniškem klancu (Razdrto) v smeri LJ, avto enostavno ni šel več v klanec, sem se moral ustaviti v SOS coni, ugasnil sem motor in počakal par minut. Po ponovnem zagonu je avto odpeljal brez težav naslednjih 100km. Zoprna zadeva. Sumim na EGR ventil, morda pa je tudi kakšna težava z regeneracijo DPF-ja. Že kar nekaj časa pa opažam tudi naslednje: ko se npr. približujem križišču, spustim plin, pritisnem na sklopko, vendar vrtljaji motorja ne padejo - padejo šele ko se avto popolnoma ustavi. Verjetno bo res EGR - kaj pravite? Avto ima sedaj realnih 117.000 km. Ima morda kdo kakšne podobne izkušnje?

Popravljeno od a1an
Napisano

Tole te verjetno heca IMV (inlet metering valve) ventil in ga bo verjetno treba zamenjat. Je pa ta ventil namenjen vzdrževanju konstantnega tlaka v nizkotlačnem tokokrogu, ki napaja visokotlačno pumpo commonrail sistema. Ta ventil služi vračanju odvečnega goriva nazaj v rezervoar in zdaj, če deluje neustrezno ali spušča skozi takrat, ko bi moral vzdrževati tlak cca 3 bare al pa deluje prepozno z zamikom potem pride do premalo goriva v visokotlačno črpalko in padec v limphome modus delovanja.

 

Bi bilo pa najbolje pregledat kode napake ali je to res to ali je kaj drugega.

33112_1.png

Napisano
On 3/28/2021 at 5:12 PM, Boss said:

Tole te verjetno heca IMV (inlet metering valve) ventil in ga bo verjetno treba zamenjat. Je pa ta ventil namenjen vzdrževanju konstantnega tlaka v nizkotlačnem tokokrogu, ki napaja visokotlačno pumpo commonrail sistema. Ta ventil služi vračanju odvečnega goriva nazaj v rezervoar in zdaj, če deluje neustrezno ali spušča skozi takrat, ko bi moral vzdrževati tlak cca 3 bare al pa deluje prepozno z zamikom potem pride do premalo goriva v visokotlačno črpalko in padec v limphome modus delovanja.

 

Bi bilo pa najbolje pregledat kode napake ali je to res to ali je kaj drugega.

 

Diagnostika pokaže neko napako na MAF senzorju... 

Napisano
pred 4 urami je a1an napisal:

 

Diagnostika pokaže neko napako na MAF senzorju... 

 

Preden ga menjas ga poakus najprej scistit, da nebo nepotrebnih stroskov

Napisano

Če je MAF, ga poskusi sčistit s posebnim sprejem, ki je ravno za MAF senzor, al pa poskusi s kakšnim drugim. Več al manj majo vse Mazde zadnjih 20 let identičen MAF.

33112_1.png

Napisano

Imas prav poseben sprej za MAF. Da nebi s kaksnim brake cleanerjom cistil, kot to nekateri pocnejo. Jest imam od liqui moly maf sensor cleaner.
 

500
WWW.MIMOVRSTE.COM

Čistilo Air Flow Sensor Cleaner, proizvajalca Liqui Moly, nežno in hitro očisti komponente tipala pretoka zraka bencinskih in dizelskih motorjev.

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

a1an, a si kaj rešil? Je bil MAf ali kaj drugega?

 

Meni se namreč dogaja identična zadeva na Mazdi 5, 2011, 1.6 tdci (116km), toda brez težav z vrtljali. Prav tako se ne prižge nobena lučka. Ko pride do tega je občutek kot bi fural dizel brez turba. Ponavadi se mi zgodi, ko se ustavljam, recimo približujem avtomobilu na AC in spustim gas, ob ponovnem pritisku na pedal pa moči ni več, pa recimo pred semaforji, ko se ustavljam z motorjem. Ko ga ugasnem in kasneje znova prižgem zopet vse OK.

 

Precej zoprna zadeva, predvsem na AC. 

 

Za morebitne kode pa poglem jutri in objavim.

Popravljeno od Gregor Muc-Up

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dizel bo vedno črn... na 10kkm menjaš če imaš dosti kratkih relacij ali pa na 15kkm če dlje voziš pa je mir     Pohvalno, obvezno slikat egr, me zanima kak je pri tej kilometrini
    • Ta vikend je na vrsto prišla redna menjava olja. Žal pa nisem nič slikal   Servis: - menjava olja (Engine Flush = ja vem mešana mnenja , po flushu je sledilo polnjenje = 1. sveže olje + novi filter, 2. sveže olje + filter iz prve menjave in 3. OEM olje + novi filter. Po vsaki menjavi sem naredil krog 10 km oz. 15 minut vožnje. Stanje barve se je z vsako menjavo nekoliko izboljšalo, še vedno pa je bilo precej črno in "vmesni" filter je bil popolnamo črn. Slikam naslednjič, po menjavah. - spucan zračni K&N filter - Spucane cevi intercoolerja - spucana loputa (Shutter Valve) - spucane prednje zavore - spucane cevi, ki vodijo do senzorja pritiska v DFPju in senzor - pločevinka DPF čistila spuščena v DPF - v olje menjalnika sem dodal (Gear-Oil Additive od LM). Vsekakor opazna razlika v 4, 5 in 6 prestavi, menjalnik je veliko bolj miren    Drugič ali vmes pa spucam še EGR, me je kar strah kaj vse je tam notri   Z menjavo še prednje leve polosovine pa sem se zmebil še zadnjih tresljajev na volanu  Srečen!!!    Kilometri na števcu = 370.040 km. Prvi cilj je 400.00 km  Potem pa naprej.
    • si moral že menjat kaj nestandardnega? lepa kilometrina, pomoje edini na forumu s 6ko s temi kilometri!
    • Očitno se res pozna vpliv lune...   Razlaga en sodelavec: - "Zvečer se uležem zraven ene, zjutraj se zbudim zraven druge. Zdaj pa ne vem, a je to alkohol al puder in šminka..."
    • Prva kavica ta teden.😊 Močno pa razmišljam o tisti vitrini v ozadju... 😋🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.