Skoči na vsebino

Pivo mi paše


FuManchu

Priporočeno sporočilo

dne 17. 4. 2023 ob 20:10 je Tilen5 napisal:

20230417_185807.jpg

Evo. Sem ga še jaz danes kupil in koštal.

 

Ne sede mi. Sem že pil podobne hece, samo tam mi je redek, premalo intenziven.

 

Je pa res, da ma samo 3.5 vol., tak da je skoraj za šoferje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem v soboto spil dva, ki nista bila dovolj hladna… in mi tudi ni bil OK… Ce je pa fino ohlajen, pa mi je OK…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno bom skocil v petek popoldan do Celovca na izlet pa spotoma se po gajbo Franziskanerja.. Sva hotela it jutri… pa sem videl, da ima Spar akcijo -25% na vsa piva… in tako pride Franziskaner nekje okoli 0,7€ na steklenico… 👍

 

image.png image.png

 

Pri nas so ga imeli enkrat v Sparu, samo je cena bila blizu 2€ na steklenico… Se mi zdi, da so ga imeli tudi na pivoljub.si .. tam je bil pa se drazji ;) …

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BEERPRO.SI

Vodilni specializiran in pooblaščeni uvoznik in distributer kakovostnega piva na območju Slovenije in Balkana.


Jaz se kdaj zapeljem do Kromberka.

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to kaj dela Heineken v Sloveniji, je res drag.

 

Odkar so lastniki, vso vodo demineralizirajo in dajo ob varjenju "lopatko" mineralov zraven. Na žaklih z mešanco mineralov pa piše Laško, Union, Heineken, Karlovačko....

 

In glede na to, da je pri piru važna voda, kupujem privatne pivovarne, v večini Avstrijske: Murauer, Stiegel, Otakrienger (gmitsches), Hierter; ali pa Estrella, Corona in Budweiser.

 

Nikoli ne bom pozabil, ko sem kupil piksno Karlovačkega na hrvaškem, v Konzumu v Čakovcu.

Ofnam in čudn okus. Kaj te to zaj. In berem, pa vidim made in Linz Austria. Od takrat sem pozoren na to kaj delajo s pivom.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.