Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp imam te?ave z mazdo 6 gh 2008 druge generacije. Ko avto vzgem utripa afs lu?ka pribli?no 2 minuti potem ugasne. Kaj bi lahko bilo?

Napisano

Vec moznosti

1. Poglej ce dela zarnica

2. Poglej varovalke

3. Najverjetneje pokvarjen senzor ali palisa za nivo luci (leveler)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Napaka na kateri zarnici bi lhko bila? Palico za senzor je cela sem jo ze enkrat varil

Hja....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Polomljena palcka ne vzge AFS lucke. Ravno tako mazda ne javlja pregorele zarnice tako, da mislim da ni zarnica kriva (tista k se priziga v ovinku). AFS lucka ponavadi gori zaradi okvare senzorja za nivelacijo zarometov, ampak ponavadi ves cas gori AFS lucka. Ali se zarometi normalno nastavijo? Lahko je tudi AFS modul ali pa samo umazanija na konektorju od senzorja.

Napisano

?arnice ki se pri?igajo ko hre? v ovinek delujejo normalno. Mislim da se normalno nastavlajo ja. Kje najdem afs modul? Na katerem konekturju?

Napisano

AFS modul je takoj za sovoznikovem predalu. Ce imas nekoga z istim avtom bi bilo najbolje samo modul premakniti in stestirati ali je to to :). Ce je modul je to strosek 50-60e pa zamenjas ga sam. Prej bi rekel, da ga senzor za nivelacijo serje, ampak probat ni greh. A javlja kaksno napako (obd)?

 

post-7623-0-24414100-1565381962_thumb.jpg

 

post-7623-0-92538800-1565381980_thumb.jpg

Napisano

Obd je javil kratek stik. ?e je zani? senzor za nastavitev a ga lahko kako preve?em da ga izklopim in sam nastavim ?aromete?

Napisano

Izklopis senzor in rocno nastavis zaromete oz. Peljes na amzs ali nekam da ti jih ustrezno nastavi.

Napisano

Ce se ti zarometi samodejno nastavijo (kot pravis) potem je napaka nekje drugje in ne v senzorju. Sprednji in zadnji senzor medseboj komunicirata in posljeta podatke ECUju (afs modul), kateri potem poslje ukaz in nastavi zaromete. Glede na to da ti gori lucka jest osebno mislim, da ti nastavljanje zarometov ne dela in je senzor v okvari. Sicer pa ponoci zapelji na en hrib in bos hitro ugotovil ali se nastavijo ali ne. Lucka bo gorela dokler napaka oz. tezava nebo odpravljena. Z rocno nastavitvijo bos resil samo to, da bojo zarometi normalno svetili, saj ce nastavitev zarometov ne dela se snop spusti na najnizjo tocko (podn).

Napisano

Jst sem to resil tako da sem luci rocno nastavu in sem odpru stevc pokril lucko za afs da se ne vidi da sveti. Ker ne mislim dajati 417e za en senzor.. Pri meni je bilo tako da je lucka afs utripala..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ja ponoci se zapelji na en hrib pa se ustavi in daj v ler pa bos videl ali se snop zvisa/znisa. Poleg tega ce pozorno poslusas se slisi tudi motorcek. No ce imas dizla potem slisis samo ropotanje motorja :P

 

Kvaliteto nastavi na 1080p

 

Napisano

Dizla mam ja. Bom poskusil. Ko ga v?gem se mi lepo nastavi

Hmm ce to vse normalno deluje potem ostane se senzor kota volana (ugibam). Je pa takoj za voznikovem airbagom. A je slucajno tam kdo kaj narazen dajal?

Napisano

Katera lucka ze sveti, ce je bil menjan akumulator? In niso zadeve skalibrirane? Ti odpiranje stekel deluje avotmatsko? Da se odpre do konca, ce pritisnes tipko do konca? Ce ne, potem je mogoce potrebno samo "nauciti" skrajni polozaj volana... tako da obrnes volan do skrajnega polozaja in nato na drugo stran do skranjega polozaja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nevem... se mi zdi ja... Ampak vseeno... lahko da kaj ni omenil, kaj se je prej dogajalo, preden se je pojavila ta lucka ... Za probat je :D. ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nevem... se mi zdi ja... Ampak vseeno... lahko da kaj ni omenil, kaj se je prej dogajalo, preden se je pojavila ta lucka ... Za probat je :D. ...

 

Res je :). Samo glede na to da fant pravi, da se zarnice prizigajo v ovinku potem je pomoje volan naucen. Hmm zanimivo. Me res zanima kaj ga serje :)

Napisano

Ja ?e odklopi? akumulator gori AFS in DSC lu?ka, dokler ne da? volana v skrajni levi in desni polo?aj.

EDIT: Sem zdaj prebral da delajo ?arnice AFSa, pol senzor kota volana deluje, lahko pa se enostavno preveri z OBDjem, preveri? lahko ?e deluje senzor kota (PID je STEER_ANGL).

?e javlja napako kratki stik bi bilo treba preverit kabel od ?arnice do AFS modula, da ni kje po?kodovan in prebija, to lahko premeri? z multimetrom.

Drga? pa ?e je kabel ok, in ti javlja kratki stik je verjetno v AFS modulu napaka

post-5522-0-26957400-1565781114_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sej pomoje samo se ta senzor ostane :). Lahko da je bil na kaksnem vpoklicu in so mu samo konektor malo premaknili. V skrajnem primeru pa nov (rabljen) senzor pa je :)

Napisano

Mam se eno vpra?anje ker se zdaj dosti ukvarjam z to lu?ko se mi je pojamila ena ideja. A se da dobiti kaka skica od kablov kateri grejo na ?tevec? Ker imam samo ene senzorje za nadzor tlaka mi skoz zimo sveti lu?ka za prazne gume. Da nebi kupoval novega kompleta me zanima ?e bi modal stikalo na signalni kabil ki pride do ?tevca in pa? samo izklopil lu?ko in jo potem vklopil. Ali ni ideja izvedljiva?

Napisano

Mam se eno vpra?anje ker se zdaj dosti ukvarjam z to lu?ko se mi je pojamila ena ideja. A se da dobiti kaka skica od kablov kateri grejo na ?tevec? Ker imam samo ene senzorje za nadzor tlaka mi skoz zimo sveti lu?ka za prazne gume. Da nebi kupoval novega kompleta me zanima ?e bi modal stikalo na signalni kabil ki pride do ?tevca in pa? samo izklopil lu?ko in jo potem vklopil. Ali ni ideja izvedljiva?

 

Pomoje to ni izvedljivo, ker ?tevec je svoj modul ki komunicira z ostalimi moduli, zna bit da bi stem povzro?il napako na katerem drugem modulu.

?tevci dobijo podatke o TPMS ventil?kov prek BCM modula.

Tu ima? shemo, zdaj kje bi pa ti dal vmes ?alter mi pa ni jasno, razen da bi mogo?e ?el lotat ?alter na vezju ?tevcev za lu?ko Tpms.

post-5522-0-90179800-1565874010_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.