Skoči na vsebino

Vlečna kljuka


Pepo1980

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Zanima me, ?e ima kdo montirano vle?no kljuko na Mazdi3 limuzina 2014 letnik? ?e kdo ima, bi prosil sliko.

Original kljuka je za moje pojme veliko predraga (skupaj ve? kot 1000?). Problem je ta ker ima avto meglenko na sredini, ravno tam kjer pride kljuka.

Tako da je potrebno meglenko prestaviti in pa spodnji del odbija?a menjati.

Npr. Bartolj mi lahko zmontira kljuko, samo kako to narediti da bo kam zgledalo?

Ima kdo idejo kako to vse skupaj ?imceneje izvesti.

 

Lp Peter

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj.

 

Jaz bi montiral nevidno... Pokli?i ABASTIL Jesenice na Dolenjskem...ti je blizu...

 

LP

Sem ravnokar poklical ABASTIL, in pravijo da kljuke za ta model ?e nimajo... prav tako je nima Bosal.

Pri B.... mi pa kljuko lahko zmontirajo, vendar bi morali plastiko pri meglenki odrezati, nato naj bi pa moral meglenko sam prestaviti... to je pa neestetsko in si tega ne ?elim...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ravnokar poklical ABASTIL, in pravijo da kljuke za ta model ?e nimajo... prav tako je nima Bosal.

Pri Bartolu mi pa kljuko lahko zmontirajo, vendar bi morali plastiko pri meglenki odrezati, nato naj bi pa moral meglenko sam prestaviti... to je pa neestetsko in si tega ne ?elim...

Oj.

 

In kaj pravi, kdaj bo za ta model kljuka?  Sam raje po?akam, da se nevidna montira...imam ?estico z ?e?kotovo kljuko, ki je ob nakupu vozila bila ?e gor, pa mi ni v?e?...raje bi 100?  ve? dal, ?e bi jo sam montiral, pa nevidno dal gor....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj.

 

In kaj pravi, kdaj bo za ta model kljuka?  Sam raje po?akam, da se nevidna montira...imam ?estico z ?e?kotovo kljuko, ki je ob nakupu vozila bila ?e gor, pa mi ni v?e?...raje bi 100?  ve? dal, ?e bi jo sam montiral, pa nevidno dal gor....

 

Se popolnoma strinjam.

V bistvu nobeden, katerega sem klical niti ne ve, niti nimajo nekega interesa da bi izvedeli. Na mail pa itak noben ne odgovori.

Pri original kljuki na servisu zamenjajo celoten zadnji odbija?, ki pa stane cca. 500?. Problem je ker je zadnji odbija? narejen iz enega kosa in zadnja meglenka tako kretensko montirana.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se popolnoma strinjam.

V bistvu nobeden, katerega sem klical niti ne ve, niti nimajo nekega interesa da bi izvedeli. Na mail pa itak noben ne odgovori.

Pri original kljuki na servisu zamenjajo celoten zadnji odbija?, ki pa stane cca. 500?. Problem je ker je zadnji odbija? narejen iz enega kosa in zadnja meglenka tako kretensko montirana.

 

Lp

Enako je bilo na mazdi 5, ki so imele tiste z original priklopom spodaj plastiko z dvema meglenkama...   Dejstvo je, da je najlep?e original....?e mislite  avto imet kar nekaj ?esa, tudi 500? odtehta, pa se star odbija? tako proda....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako je bilo na mazdi 5, ki so imele tiste z original priklopom spodaj plastiko z dvema meglenkama...   Dejstvo je, da je najlep?e original....?e mislite  avto imet kar nekaj ?esa, tudi 500? odtehta, pa se star odbija? tako proda....

 

To je res... vendar vseeno mislim da se da narediti brez da se menja odbija?.

Ravnokar mi je gospa iz ?.... povedala da je ?e skrita kljuka firme westfalia v izdelavi in pride na trg sredi poletja.

Oni mi jo pa lahko naredijo po avtu, se pravi, da imam ?e en "top" pod meglenko (po moje to zelo grdo izgleda).

?e ne bo ni? prej, bomo pa? po?akali... bomo pa? ?li brez koles na dopust...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res... vendar vseeno mislim da se da narediti brez da se menja odbija?.

Ravnokar mi je gospa iz ?e?kota povedala da je ?e skrita kljuka firme westfalia v izdelavi in pride na trg sredi poletja.

Oni mi jo pa lahko naredijo po avtu, se pravi, da imam ?e en "top" pod meglenko (po moje to zelo grdo izgleda).

?e ne bo ni? prej, bomo pa? po?akali... bomo pa? ?li brez koles na dopust...

Kak?na bo pa okvirna cena te kljuke? Mislim, da niso edini, ki imajo kljuko v razvoju...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?na bo pa okvirna cena te kljuke? Mislim, da niso edini, ki imajo kljuko v razvoju...

 

Okvirna cena skrite westfalia kljuke naj bi bila malo manj kot 500?, ?e mi jo pa ?.... naredi tak?no ki pride pod meglenko je pa malo manj kot 400? (te pa? ne ?elim, ker bo izgledalo grdo).

Res je... slej ko prej bodo pri?le na trg...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Ste ?e na?li - zmontirali kljuko?

 

LP

 

Sem na?el, nisem pa ?e ?el zmontirat... upam da v prihodnjih 14ih dneh...

 

Odlo?il sem se za avtomatsko, nevidno... nobenega posega na avtu (se pravi rezanje odbija?a, prestavitev meglenke...).

Cena dokaj visoka... 500?...

Pri enem drugem izvajacu (ime firme ne pi?em, da ne delam kak?ne reklame/antireklame) isto nevidna pa 580?.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Je zmontirana ja... ?e naredil ene 20 dostav :) . Kljuka je super, montira se jo izredno hitro in lahkotno...

Kej reklame... :ouje: ...kaka fotka... :party0035: ... Pa ne se preve? z dostavami hvalit, al je durs in furs na pre?i... :ninja: ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kej reklame... :ouje: ...kaka fotka... :party0035: ... Pa ne se preve? z dostavami hvalit, al je durs in furs na pre?i... :ninja: ...

:) Dostave so bile samo za osebno korist :)

Bom jutri poslikal in predstavil.

Druga?e pa kljuka je thule, prav za Mazdo3, z monta?o pa nisem bil zadovoljen, ker so mi na obeh straneh pod lu?jo, pri demonta?i odbija?a, le tega porajsali.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Super je. Pri komu si jo kupil?

Se opravi?ujem za pozen odgovor... ?ele sedaj videl vpra?anje.

 

Kljuko so mi dobavili in vgradili pri Hernec d.o.o. (z monta?o nisem bil zadovoljen, so mi na obeh straneh opraskali odbija?).

Sem pa dobil informacijo da imajo tak?no kljuko tudi pri Euro kljuke d.o.o. v Kr?kem, s tem da je cena veliko manj?a.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pepo, kak?na je pri tebi dovoljena skupna te?a prikolice vpisana v homologacijo?

Priklopnik s centralno osjo .... 950 kg

Nezavirano priklopno vozilo .... 600 kg

 

Me je ta podatek kar malo ?okiral... Potem pa vidim da ima npr. ?koda octavia isto, pa verjetno ostali tudi tako...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Priklopnik s centralno osjo .... 950 kg

Nezavirano priklopno vozilo .... 600 kg

 

Me je ta podatek kar malo ?okiral... Potem pa vidim da ima npr. ?koda octavia isto, pa verjetno ostali tudi tako...

Tole neki ne stima, ena tona ti manjka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.