Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako kot piše v naslovu, se nagibam k preventivnemu generalnemu servisu vozila.

 

Moja Mazda 6 2.2 SkyActiv-D ima namreč že 223.000 km za seboj in načrtujem, da bi pri 230.000 km dal narediti res generalni servis, in sicer:

 

menjava pogonske verige

menjava sita za olje

menjava olja in vseh filtrov (zračni, kabinski, naftni)

menjava podložk injektorjev

menjava mikrojermena/jermena alternatorja

čiščenje sesalnega kolektorja

čiščenje EGR hladilnika? (to bi moral dobiti nekoga z ultrazvočno kopeljo?)

 

Sem še kaj pozabil? Npr. preveriti kaj okoli turbine ali pa preveriti/očistiti/obnoviti injektorje, če bodo že zunaj?

 

Je kak junak/mehanik na tem forumu, ki bi se lotil takega podviga? Lahko še za vse ostale potografiram in dokumentiram.

 

PS: Zavorna tekočina je bila menjana lani skupaj s prednjim kompletom diskov in ploščic. Prav tako že zamenjano olje in filter v avtomatskem menjalniku, sicer bi tudi to šlo pod "preventivno generalko".

Napisano

Uf sm se že ustrašu, tole kar si opisu je večji servis, generalka je pa menjava ojničnih in glavnih ležajev, menjava tesnila glave, menjava teflonov, ponovno uležajanje ventilov, menjava batnih obročkov...

 

 

Napisano

huh, tudi jaz sem sprva mislil na pravo generalko, honanje cilindrov, menjava obročkov, teflonov, dihtunge....

To zgoraj bi rekel da je bolj veliki servis.

Bi pa definitivno dal očistit in preverit injektorje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No, ja, "generalka" je res malo hud izraz.

 

Zato pa pošten velik servis ... 😃

 

Še kak predlog - tudi glede "izvajalca". Mi je jasno, da bi moral nekam peljati avto in ga pustiti kak dan ... Saj verjetno ne delajo vsi vsega ...

Napisano
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

No, ja, "generalka" je res malo hud izraz.

 

Zato pa pošten velik servis ... 😃

 

Še kak predlog - tudi glede "izvajalca". Mi je jasno, da bi moral nekam peljati avto in ga pustiti kak dan ... Saj verjetno ne delajo vsi vsega ...

 

Za verigo mi je se na pooblascencu reku, da bo mogu bit avto 2 dni na dvigalu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak sej to je razumljivo. Alkohol se razgrajuje sproti. In če je pil od ranega jutra do petih popoldne i da je blo vse skupaj liter vina, se je vmes kar dobra količina alkota že razgradila. Problem bi bil, da bi litrco stočil v eni uri in bi ga pol policaji dobili, takrat bi pa pokazalo kar precej.
    • Evo, tele majo pa tko velike snežinke, da se človek že ustraši     870P + 101V + XL, 142 eur komad  
    • Poglej fedro.   Na vseh Hyundai i20n je fedra malo odmakjena. In ko stisneš, jo pritegne. Dal sem preko drobno gumijasto cevko in ne klika. 
    • Zanimivo, da tega ni še nihče izpostavil, ker je kar slišno med vožnjo. Nekaj govora o tem je tudi na tujih forumih vendar znane rešitve ni. Slišati je sicer samo med vožnjo, kot da bi zvok naredila elektronika. Ko je auto hold sistem aktiven in vozilo miruje ali ko je menjalnik v neutral, klikanja pedala ni zaznati.
    • GG, to je zame prek Črnivca relativno blizu (ne grem na Kamnik, ampak kar močno v klanec; Markovo in Studenca, kolesarski peku, haha). 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.