Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

CX-5 (2016) imam težave z zadnjimi zavorami. Zadnje čase mi ena zavora ne spusti in konstatno drži ...

Očitno zavore slabo prenašajo, da avto stoji po par dni ... že lani brusil diske, že dvakrat nove ploščice, sedaj novi diski, zadnja diagnoza, da težave povzroča zadnji zavorni cilinder. 

 

Ima kdo izkušnje

- se splača obnavljati (kolko EUR?) in ali bolje novega (kolko EUR in kje se to kupi, ter kako se mu reče?

- ali se menja samo problematični cillinder ali na obeh kolesih?

- kako naj sploh iščem 

 

Hvala

Napisano

Pri starih mazdah je to mali strošek jaz sem dal 50€ za obe novi zadnji čeljusti


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri ta novih Mazdah to naj ne bi bil več problem. Prvič slišim,da se je to zgodilo na skayactiv modelu pa tudi bral nisem o tem še nikjer. 🤔Hm, upam, da se ne bo vleklo to še naprej v te nove modele. Tudi sam sem imel pri prvi 6- ki kar obilo problemov z štekanjem zadnje leve zavore. 🤪

 

 

Napisano

Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Nove imajo tako elektro ročno, kjer ni tistega kritičnega vzvoda, kjer pride vlaga noter in potem šteka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja. Saj glih zato. Mi je čudno, ker pri meni so takrat na Mazdi 6 mk1 ugotovili na koncu, da je v bistvu kriva zajla od ročne, ki je zaštekala. 

In to šele v tretje,ko sem moral menjati skoraj nove ploščice. 

Zato me pa to čudi na ta novi, da se je to zgodilo. Edino, če ima še klasično ročno zavoro. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Na naših dveh trojkah, letnik 2015 (klasična ročna)..

Letos ženin avto - zadnja desna čeljust šteka. Požrlo celo ploščičo. Ne vem če se je z novimi ploščicami prevozlo 20k km.

Na mojem avtu se je že 2x čistilo in mazalo zadnjo desno čeljust - šteka in poseldično spušča zvoke pri bremzanju.

Napisano
pred 15 urami je borelij napisal:

mislim, da so to vse za "ročno" ročno zavoro

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, sem videl, da mora imeti nastavek za motorček za električno ročno in ne zajle ... ampak to je komplet čeljusti + cilinder.

 

Če je problem v cilindri, ki ne vrača, ali je potem rešitev nov cilinder (ki so zelo poceni)?989903745_Screenshot2021-11-10at13_30_42.thumb.png.228b3d185a8aa732e3774efbeb00fdca.png

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, kupil volume control pred 5 leti. 4x tedensko se prešteka vhod. Navadni audio jack.   In je šumelo na čase. Prvo sem menjal kabl vhodni, ker ni pomagalo, sem razstavil. Audio jack je imel dva lota počena. Sem polotal.   Seveda je ta Volume control kitajc, delan za EU firmo. Pač ni garancije, ker je 3 leta, pa daj kupit novega.   Imel sem walkman-e, discman-e, ki so preživeli nošjo in tisoče krat vtikanj in ni lot počil.   In to meni vse pove o naših prijateljih.
    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.