Skoči na vsebino

Radijska postaja brickala nekatere Mazda radije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Radijska postaja je poslala datoteko brez koncnice in radio se bricka. In to toliko da je potrebno celotna menjava glavne enote. Ki jih pa seveda ni. 

 

ARSTECHNICA.COM

The problem was a broadcast containing image files with no extensions.

 

Napisano

Uf slaba

 

to pomeni, da niti kamera ne deluje ne nič.

 

Zdej se bom še radiota bal poslušat :P

Napisano
pred 1 uro je Hixxy napisal:

Uf slaba

 

to pomeni, da niti kamera ne deluje ne nič.

 

Zdej se bom še radiota bal poslušat :P

To je verjetno samo v Mazdah na ameriškem trgu, predvidevam. 🤔

 

 

Napisano

Pa da ne bo kdo mislil da je to edini problem z radijem pri mazdi.

Tale podcast govori o se enem problemu: 

GIMLETMEDIA.COM

Ben loves podcasts, but he has a problem. When he tries to listen to one podcast in particular, his car stereo completely breaks. This week, Super Tech Support takes on one of its strangest cases — Roman...

 

:D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verjemi, da bi na enaki razdalji in z enakim načinom vožnje tud tvoj X ga žgal za 3-4 deci nižje, ampak samo zato, ker je MT, tale je pa AT. Računat je treba, da okol3-4 deci avtomatika porabi več kot ročni.   Amapk še 1x le poraba test 2025 lahko razreši to dilemo.
    • Moj pes ima 50 kg pa poje pest riža /dan. 
    • @Boss suoer si razložil, zdej je bolj jasno.
    • Preveč posplošuješ. Potovalni računalnik čisto pravilno računa in fizike ter matematike se tukaj ne more prinašat naokoli. Zadeva je silno enostavna in logična pa da bo bolj razumljivo na kaj ciljam je tukaj nekaj primerov:   1. primer: Če si ravno tankal in prevozil 20km s porabo 7l/100km, nato pa stojiš 10 minut s porabo 1l/h. Računalnik torej računa takole. Pri porabi 7 l/100km se je po 20 prevoženih km porabilo 1,4litra goriva. Nato smo se ustavili za 10min in motor je porabil v teh 10 minutah 0,17litra goriva.   Še vedno imaš prevoženih 20km a poraba skupaj je 1.57l/100km. Če to nazaj pretvoriš v porabo l/100km jih dobiš 7,85l/100km to je tam tam kot je tvoj primer.   2.primer: prevozil si že 350km s porabo 7l/100km in zdaj stojiš spet teh 10minut. Ampak to zdaj vpliva na skupno povprečno porabo le 0,05l/100km. Torej je zdaj 7,05l/100km, kar je še vedno silno blizu in to stanje praktično nima velikega efekta.   Iz teh dveh primerov se vidi, da povprečna poraba na kratke razdalje lahko zelo varira, ampak več kot prevoziš manj vplivajo take anomalije. Zato vedno merimo porabo na tank oziroma na daljše obdobje, kjer se posamezne anomalije skrijejo v splošnem dolgoročnem povprečju. Šele tisto je dejansko prava poraba avtomobila. Nikakor pa ne te kratke vožnje al pa bohnedej gledat na trenutno porabo, ki praktično ne povejo ničesar.
    • Tole kar omenjaš je zgolj in samo za predviden domet do praznega tanka. Na povprečno porabo ne vpliva.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.