Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Imam Mazdo 6 letnik 2014 in avto na vsake toliko mocno potrese. Po mocnem pritisku na gas za sabo pusti bel dim nato je bolje. Ne najdemo napake ce ima kdo kaksne izkusnje. Hvala

Napisano
Pred eno uro je Jaka23456 napisal:

Pozdravljeni.

Imam Mazdo 6 letnik 2014 in avto na vsake toliko mocno potrese. Po mocnem pritisku na gas za sabo pusti bel dim nato je bolje. Ne najdemo napake ce ima kdo kaksne izkusnje. Hvala

 

Bencin ali diesel? 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6, 2014 - močno tresenje in bel dim...
Napisano (urejeno)

Bel dim? Ko se iz Vatikana pokadi bel dim to pomeni, da je svet dobil novega papeža. Pri Mazdi pa bel dim običajno ne pomeni nič dobrega...

 

Naredi en poskus. Odpri čep ekspanzijske posode. Nato vžgi motor in ga segrej na delovno temperaturo. Zraven pa spremljaj gladino hladilne tekočine. Če bodo začeli ven brbotati mehurčki, imaš dve možnosti: slabo in slabšo, se pravi prebito tesnilo na glavi motorja ali pa počena glava motorja...

 

Toliko za začetek, potem bomo pa naprej...

Popravljeno od Slivka

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Tudi pokvarjena turbina ima lahko za posledico bel dim. 😪

Hmm, kolikor vem je bel dim povezan z hladilno tekočino/vodo... Če je prisotno olje je dim bolj modrikast...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
dne 18. 7. 2022 ob 19:52 je Jaka23456 napisal:

Pozdravljeni.

Imam Mazdo 6 letnik 2014 in avto na vsake toliko mocno potrese. Po mocnem pritisku na gas za sabo pusti bel dim nato je bolje. Ne najdemo napake ce ima kdo kaksne izkusnje. Hvala

Si kaj rešil? 

Napisano

Takšne imam jaz najraje pride na forum ker ima problem mu pomagamo potem pa niti da bi javil ce je resil ali kaj je bilo. Ce kdo kaj rabi od mene mi naj pise v zs, na forumu bom pa odgovoril samo ćlanom ki imajo več kot 100 objav. Vglavnem izkoriščevalci obvoz al pa direkt na servis vprašajte.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano

Mogoče pa sam ni tolk ažuren :D glede na to da je bil nazadnje online 6dni nazaj ,..pomoje sploh neve več za ta forum haha

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

jans2.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.