Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013

WWW.RETECH.COM

vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů

Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. 

Podobno zadevo imajo tudi drugi...  ( WURTH

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov.
WWW.KUPIBARVE.SI

Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....

 

Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.

Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj.  Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. 

Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. 

 

Kaj predlagate, je za poskusit ali ne?  Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.  

 

LP Rok

 

 

Napisano
pred 34 minutami je double_r napisal:

Živjo,

 

Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013

WWW.RETECH.COM

vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů

Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. 

Podobno zadevo imajo tudi drugi...  ( WURTH

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov.
WWW.KUPIBARVE.SI

Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....

 

Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.

Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj.  Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. 

Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. 

 

Kaj predlagate, je za poskusit ali ne?  Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.  

 

LP Rok

 

 

Boljša varianta je, da daš očistiti dpf filter. Stane te nekje 250€+ delo za demontažo in montažo nazaj. Tej čistilci dpf filtra lahko naredijo več škode kot koristi. 

 

 

Napisano

Sploh ni rečeno, da je težava v dpf filtru. Skoraj bolj verjetno je, da ti avto bolj kadi,posledično se filter prej napolni.

Zdej, zakaj oz kaj je krivo za to, pa good luck. Običajno je težava v injektorjih ni pa nujno. Potem je še zabasan sesalni kolektor, egr, kak senzor, oz kot ugotavljamo na tujih forumih tudi crappy software

Napisano
pred 7 urami je double_r napisal:

Živjo,

 

Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013

WWW.RETECH.COM

vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů

Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. 

Podobno zadevo imajo tudi drugi...  ( WURTH

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov.
WWW.KUPIBARVE.SI

Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....

 

Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.

Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj.  Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. 

Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. 

 

Kaj predlagate, je za poskusit ali ne?  Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.  

 

LP Rok

 

 

Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo.... :whatever:

Napisano

@double_rmoje izkušnje s temi dpf čistili so presenetiljivo pozitivne.

Enkrat smo reševali enega Hyundaija, ki se mu j eprižgala lučka za DPF in ni hotelo delat regeneracije. Smo nato z takim sprejem rešili težavo in se še zdaj že 2leti vozi brez problema. 

 

@Binino jaz pa ne vidim neke nuje prodajat takega avta, če z avtom ni taežav, ga jaz ne bi prodajal.

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo.... :whatever:

Enako. Še dobro, da je zdržal toliko kilometrov. Baje, da te mašine gredo rakom žvižgat, po mnenju nekaterih,mnogo prej. 🙂

 

 

Napisano

Zanimivo,

4 leta nazaj, ko sem kupoval ta avto (imel je 230kkm), mi ni nihče omenil, da je zadeva že zrela za odpis oz  da bo kmalu motor šel po gobe.

 

No kakorkoli avto sedaj dela brez problemov in mogoče sem samo jaz tisti ki vidi težavo še preden je sploh nastala. Kot trenutno opažam je bil problem v zadnjem tankanju dizla. 

Dodal sem DATAFUEL čistilec goriva in trenutno kaže, da je bil to vzrok težav (voda in ostale primesi v gorivu). 

 

Več bo znano, ko bom skuril še več goriva. 

 

Avto pa seveda ostane pri hiši. 

Napisano

Ja, držimo pesti, da je res bilo samo slabo gorivo.

Ampak ja, kot so ti že napisali, letnik 2013 res ni biser vzdržljivosti.

 

Pač preveri lopute turbine, olje menjaj raje prej kot kasneje, preveri stanje saj v kolektorju in EGR in predvsem spremljaj te regeneracije. Saj če avto dela relacije, je to super, se manj "maši".

Napisano

No ja samo ni glih tak hudo da bi 2013 motorji kr tak zaribali. 

Največje težave so bile z odmičnimi, ki pa so jih pod garancijo menjavali. 

Ketne in ostala šara pa je iste kvalitete kot na novejših letnikih. 

Če je vredu vzdrževan, sem prepričan da lahko zdrži do 500kkm.

Priporočam menjavo olja na max 15kkm ali še prej odvisno od režima vožnje. 

Pa pač razne kontrole zgoraj napisanih elementov, sebpreveri ali zamenja in vozi bp. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš kakšna je šele težava, če nekdo jemlje napačne podatke in to iz virov, ki jim zaupa? Neizmerljivo.   Ampak, da se vrnem nazaj na začetek te debate. Statistika lahko pomaga, če je res narejena s pravilno metodologijo, če pa ni, pa bolj škoduje kot če jo sploh ne bi bilo. 
    • Haha, čist ste ponorali od pranja mozga. A mate res željo po samouničenju? Če vas že zase ne briga, mogoče bi bilo vsaj dobro, da vas briga za vaše otroke. ZDA so se umaknile, a vi bi pa na ukaz nekih neuravnovešenih bab v menopavzi, kr korakal nad Moskvo? A vas res zanima kako bi zgledal spopad dveh jederskih nasprotnikov? Tega še ni bilo pa vas firbec matra kako bo šlo? Lahko zagotovim, da ne prav dobro za nobeno od strani.   Dejte tale warmongering malo ohladit, ker ko bo vrag vzel šalo še časa ne boste več imel, da se vam bi kolcalo po miru. Res, nehajte se delat heroje, ker niste in zelo hitro podobni heroji za tipkovnico cvilijo kot mala ščeneta.
    • Lastnica apartmajev na Mljetu kjer smo bivali, je trdila da pri njej je še OK, na splošno pa je letos na Mljetu 30% turistov manj . To smo z lahkoto opazili tudi mi.  Če statistika malce priredi rezultate, je eno. Če jih mora za nekaj 10% je pa že kar podvig.    Donald ni odpuščal samo vodje statističnega urada zaradi neugodnih podatkov. Odpustil je tudi vodjo Obrambne obveščevalne agencije DIA, ker je le ta poročala da bombardiranje jedrskih zmogljivosti Irana ni dosegla zastavljenih ciljev. Kaj šele da bi bila zgodovinska zmaga.   Eden od načina delovanja takozvanih zahodnih demokracij je tudi operiranje z lažnimi podatki, v službi vladajočih elit. 
    • FDownloader.Net_AQOgbZw4D3CCz-ZNbvlWdfJIEc2iSg_u0hus7IzbHg4nZr-L93DXbgtZVlek7a0EAvt9UwfIzjZdC9SERlW4ri8dzmQuPAk9U0RZf5s2QA_360p_(SD).mp4    
    • Servisa za zdaj še nebi omenjal, ker so mi sicer vedno šli na roko, tudi takrat, ko sem na servis vozil še ženino dvojko in sem zadovoljen z njimi.  Razumem mehanika, da menjalnika ne more kar tako razkopavati zaradi enega občasnega kratkega cvilečega zvoka. Verjetno čaka, da se prižge kakšna lučka, ali kaj zruži, mene pa medtem odpravi s tem, da "motor potegne zrak" Najraje bi povprašal za mnenje kakega specialista za menjalnike.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.