Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013

WWW.RETECH.COM

vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů

Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. 

Podobno zadevo imajo tudi drugi...  ( WURTH

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov.
WWW.KUPIBARVE.SI

Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....

 

Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.

Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj.  Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. 

Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. 

 

Kaj predlagate, je za poskusit ali ne?  Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.  

 

LP Rok

 

 

Napisano
pred 34 minutami je double_r napisal:

Živjo,

 

Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013

WWW.RETECH.COM

vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů

Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. 

Podobno zadevo imajo tudi drugi...  ( WURTH

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov.
WWW.KUPIBARVE.SI

Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....

 

Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.

Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj.  Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. 

Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. 

 

Kaj predlagate, je za poskusit ali ne?  Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.  

 

LP Rok

 

 

Boljša varianta je, da daš očistiti dpf filter. Stane te nekje 250€+ delo za demontažo in montažo nazaj. Tej čistilci dpf filtra lahko naredijo več škode kot koristi. 

 

 

Napisano

Sploh ni rečeno, da je težava v dpf filtru. Skoraj bolj verjetno je, da ti avto bolj kadi,posledično se filter prej napolni.

Zdej, zakaj oz kaj je krivo za to, pa good luck. Običajno je težava v injektorjih ni pa nujno. Potem je še zabasan sesalni kolektor, egr, kak senzor, oz kot ugotavljamo na tujih forumih tudi crappy software

Napisano
pred 7 urami je double_r napisal:

Živjo,

 

Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013

WWW.RETECH.COM

vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů

Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. 

Podobno zadevo imajo tudi drugi...  ( WURTH

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov.
WWW.KUPIBARVE.SI

Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....

 

Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.

Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj.  Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. 

Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. 

 

Kaj predlagate, je za poskusit ali ne?  Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.  

 

LP Rok

 

 

Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo.... :whatever:

Napisano

@double_rmoje izkušnje s temi dpf čistili so presenetiljivo pozitivne.

Enkrat smo reševali enega Hyundaija, ki se mu j eprižgala lučka za DPF in ni hotelo delat regeneracije. Smo nato z takim sprejem rešili težavo in se še zdaj že 2leti vozi brez problema. 

 

@Binino jaz pa ne vidim neke nuje prodajat takega avta, če z avtom ni taežav, ga jaz ne bi prodajal.

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo.... :whatever:

Enako. Še dobro, da je zdržal toliko kilometrov. Baje, da te mašine gredo rakom žvižgat, po mnenju nekaterih,mnogo prej. 🙂

 

 

Napisano

Zanimivo,

4 leta nazaj, ko sem kupoval ta avto (imel je 230kkm), mi ni nihče omenil, da je zadeva že zrela za odpis oz  da bo kmalu motor šel po gobe.

 

No kakorkoli avto sedaj dela brez problemov in mogoče sem samo jaz tisti ki vidi težavo še preden je sploh nastala. Kot trenutno opažam je bil problem v zadnjem tankanju dizla. 

Dodal sem DATAFUEL čistilec goriva in trenutno kaže, da je bil to vzrok težav (voda in ostale primesi v gorivu). 

 

Več bo znano, ko bom skuril še več goriva. 

 

Avto pa seveda ostane pri hiši. 

Napisano

Ja, držimo pesti, da je res bilo samo slabo gorivo.

Ampak ja, kot so ti že napisali, letnik 2013 res ni biser vzdržljivosti.

 

Pač preveri lopute turbine, olje menjaj raje prej kot kasneje, preveri stanje saj v kolektorju in EGR in predvsem spremljaj te regeneracije. Saj če avto dela relacije, je to super, se manj "maši".

Napisano

No ja samo ni glih tak hudo da bi 2013 motorji kr tak zaribali. 

Največje težave so bile z odmičnimi, ki pa so jih pod garancijo menjavali. 

Ketne in ostala šara pa je iste kvalitete kot na novejših letnikih. 

Če je vredu vzdrževan, sem prepričan da lahko zdrži do 500kkm.

Priporočam menjavo olja na max 15kkm ali še prej odvisno od režima vožnje. 

Pa pač razne kontrole zgoraj napisanih elementov, sebpreveri ali zamenja in vozi bp. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
    • Kdaj pa si imel zamenjan akumulator?   Meni Ford pri bolj praznem akumulatorju feršterker vgasne, da špara.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.