Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Loli napisal:

Hello🙂

A ima gdo kaj iskušen z menjavo vztrajnika in sklopke? Stroški? Ponaredki? Original?

Težko, ker @Loli in podobni v glavnem sprašujejo, rešitev pa tukaj ne objavljajo, a ne @Loli 🙂

 

Ketnica, tuli v 3.ji prestavi, itd. 😉😀 In potem se iz tega tukaj nič ne naučimo, kljub krasni priložnosti.

 

Najprej se predstavi avto (tehnični podatki, ne barva 🙂), potem opiše problem, da lahko nekdo pobrska po svojem spominu, če je že naletel na kaj podobnega. Potem se o rešitvi poroča tukaj, da si ljudje dajo v spomin rešitev, da nekoč pride prav novi @Loli 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano

Haha hvala za opozorilo 😉 eni prevec hitimo pa pou spustimo 😅

Ja ce so resitve ze v komentarjih napisane potem je brezveze seenkrat napisat vsaj tako sm imel v mislih?

Drugace pa ja mazda 6, 2013 letnik, ročni menjalnik...

Bo potrebna menjava vztrajnika in hkrati še sklopke, vendar pa glede na to da ima že 290k prevoženih se mi zdi nekako prevelika vsota da bi vlagali 2000in več v vztrajnik in sklopko, ki bi morala biti original, ker ponaredek LUK nima isto firmske sklopke sedaj nevemo kaj storiti? Ima gdo kakšne izkušnje s tem morda?

Lp

  • Boss je spremenil naslov v Vztrajnik in sklopka
Napisano
Napisano

Problem pa je da sklopke od firme luk ne najdem oz. sem našel na strani finauto.si ampak nevem ali je to res ta firma luk ali je nakoncu ponaredek od ponaredka ce je to sploh možno 🤔 ker cena je res smešno niska

Napisano
pred 5 minutami je Loli napisal:

Problem pa je da sklopke od firme luk ne najdem oz. sem našel na strani finauto.si ampak nevem ali je to res ta firma luk ali je nakoncu ponaredek od ponaredka ce je to sploh možno 🤔 ker cena je res smešno niska

 

Pazi, ker nekje so lahko cene brez vztrajnika

Napisano

Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂

 

Pismo, gledam mal avtonet.... Ene majo res kr lepe kilometre ze  😳

 

Js trenutno malo cez 220k 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Ker ima avto že zavidljivih 290.000 km bi bilo zanimivo izvedeti, kakšnih večjih popravil je bil deležen, pri katerih km in stroški teh popravil. Dpf, turbina, injektorji ... vse to še prvo? Na koliko km se menja olje, podložke injektorjev, ... skratka, firbec me matra, kako je potem po 100.000 km... kaj se dogaja s temi Mazdami 2.2. 🙂

Odkar jo imam jast so bili menjani amortizerji, končniki, veriga oljne pumpe,pogonska veriga, ojnični ležaji,neki šponarji,akumulator...čiščenje egr-ja, in pa pac redni servisi in menjava gum in feltn ...sedaj pa še tale gospod vztrajnik pocasi prenehau ustrajat...

  • Haha 1
  • Hvala 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No sedaj ko je sklopka (original) in vzrajnik(luk) zamenjana se težave nadaljujejo....ko pritisnem na sklopko začne kazalec za obraze nihati, v istem ritmu pa se iz motorja oz od tam spredaj sliši zvok...a ima gdo mogoče s čem takim izkušnje...ker en mehanik je rekel da se kao sevedno slis ustrajnik( ki je nov) drugi pa da je kaj z egrjem 👀

 

Drugače se pa luk sklopke ne dobi več očitno....

Napisano

Pelji nazaj tistemu, kateri ti je šraufal. Je menjal tudi potisni ležaj?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Deli so kupljeni pri firmi ki paravtako dostavlja mehanikom materjal tako da mislim da ni problem v materjalu....in pa ker je težava ista kot pred menjavo se mi zdi da je problem res v egrju oz nekje tam...ampak me zanina če se gdo sooča oz se je soočal z takšno ali precej podobno težavo

Ja drugače pa je bilo menjano komplet sklopka z ležajem in pa vstrajnik

Napisano
pred 1 uro je Loli napisal:

Deli so kupljeni pri firmi ki paravtako dostavlja mehanikom materjal tako da mislim da ni problem v materjalu....in pa ker je težava ista kot pred menjavo se mi zdi da je problem res v egrju oz nekje tam...ampak me zanina če se gdo sooča oz se je soočal z takšno ali precej podobno težavo

Ja drugače pa je bilo menjano komplet sklopka z ležajem in pa vstrajnik

Pred menjavo kompleta sklopke pa je avto normalno deloval?

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Kaj je s temi mehaniki? Se lahko na koga sploh še zaneseš? 🤔 😪

 

Ene 18 let nazaj je uradni servis Tehnounion na Roverju 214, ki je sem pa tja cukal, menjal računalnik, stranka plačala takrat dobrih 1000 €, pa nič bolje. Potem so čez čas odkrili, da je bil problem le en slabo zategnjen električni spoj na alternatorju. In potem Tehnounion ni želel stranki vrniti zneska za menjavo računalnika. 🙃 Na koncu so po posredovanju inšpektorja le popustili in vrnili denar. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Kaj je s temi mehaniki? Se lahko na koga sploh še zaneseš? 🤔 😪

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

Ti ga pelješ naslednjič v BTC, potem pa še 4 x kam? 🤣

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.