Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nova članica na forumu, zato se že vnaprej opravičujem če sem kaj narobe objavila..

Imam veliko težavo z svojo Mazdo cx7 2.3i Disi turbo pa bi prosila za kakšno mnenje ali pomoč če je imel kdo mogoče podoben primer.

Avto mi zaliva z bencinom ima neenakomeren prosti tek, motor se zaganja trese tudi vgasne, poka na auspuh, skadi tudi črno..

Menjano je že bilo vse možno svecke, tuljave , luftmeser Preverjeni senzori,menjana tudi veriga, obnovljena turbina..Z partnerjem sma že doktorirala polek..enastavno ne vema več kaj še naj menjama..

Na diagnostiki ne pokaže nobene napake tudi nobene kontrolne lučke ni v armaturki..Enostavno nama je zmanjkalo idej kaj še bi lahko bilo narobe...

Če ima kdo kako idejo, nasvet...vljudno prosim za pomoč..

L.p Moniq

Napisano

A je avto na plin?

Najtezje je odkriti napako, potem pa sledi menjava dela, ki je v okvari.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Simon Pelko, Avto Pelko doo, je imel opravka že z večimi težavnimi 2.3T Maxdami in kolikor vem vse rešil.

 

Priporočam!

 

041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 14 minutami je Z M A J napisal:

Simon Pelko, Avto Pelko doo, je imel opravka že z večimi težavnimi 2.3T Maxdami in kolikor vem vse rešil.

 

Priporočam!

 

041 667 335

To priporočilo je pa čisto nepristransko. :)

 

IMG_20220911_114259.jpg

Napisano

Janez, ne zanikam prijateljstva, AMPAK če so doslej menjali kot po tekočem traku in z ogromno stroški, potem jim drugo mnenje ne bo škodilo, glede na neučinkovito reševanje težave. Je res?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 38 minutami je Z M A J napisal:

Janez, ne zanikam prijateljstva, AMPAK če so doslej menjali kot po tekočem traku in z ogromno stroški, potem jim drugo mnenje ne bo škodilo, glede na neučinkovito reševanje težave. Je res?

@Z M A J, strinjam s tvojim predlogom, moral pa sem te malo špiknit ... nobeden ne vidi rad palca obrnjenega navzdol, sploh če ni utemeljen. Svojega sem zlahka utemeljil, kaj pa ti? 😉

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

@Z M A J, strinjam s tvojim predlogom, moral pa sem te malo špiknit ... nobeden ne vidi rad palca obrnjenega navzdol, sploh če ni utemeljen. Svojega sem zlahka utemeljil, kaj pa ti? 😉

Seveda, izhajam z vidika obupane stranke, ki je vložila veliko denarja, hkrati ni rešila zadeve, zato sem tako svetoval.

 

Lahko se samo nanj obrne za mnenje, kar sem prepričan, da bo brezplačno in v nobenem primeru ne more škoditi.

 

Kakorkoli, želim vam, da čimprej in s čimmanj stroški odpravite napako. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.