Skoči na vsebino

Pnevmatike za Mazdo 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je MarkoSolnir napisal:

Tudi jaz imam Mazdo 3 SP G120 Revolution, letnik 2016. Ne najdem točne informacije o platiščih. Homologacijo imam za 205/60 R16 92VR.

Kakšen pa je ET? Kje najdem podrobne informacije o tem? In kakšna je širina platišč? Imam 5 vijakov, razdaljo pa sem izbrskal, da je najverjetneje 114,3. Drži? Ker se zavedam, da je potrebno biti pri teh zadevah sila natančen ne bi rad zgrešil pri nakupu platišč in pnevmatik...

In pa še neka oznaka DOT (Primer: DOTxx22)?

Homologacija je vedno narejena za original platišča za katera jamči Mazda. Na spletni strani pod dodatno opremo odpreš neka platišča, npr tole (ta so za letnik 2016/06 dalje): 

WWW.MAZDA.SI

Preberite dodatne informacije o dodatni opremi vozil Mazda in izberite prave kose, Ki bodo vaše vozilo Mazda naredili res unikatno.

 

 

Tukaj piše 6,5x16, zamik 50.

 

Takšna so torej original platišča, ki so homologirana.

 

Če boš dajal gor karkoli drugega kot v teh merah, moraš homologirat po zakonu - zato poleg platišč dobiš tudi tuv certifikat. Načeloma lahko izbereš tudi kakšna druga platišča in v tuv certifikatu preveriš, če so legitimna za tvoj avto.  Notri je tabela in poglej za tvoj avto. Tako si recimo lahko izbereš drugačen ET, za 5 mm širši npr. Homologacijo pa opraviš na amzs, avto krka,... košta 35 eur. Nekateri ne grejo nikoli homologirat pa se vedno vozijo z neoriginalnimi, jaz za 35 eur ne reskiram :) 

 

Na razpolago imaš 4 original platišča od Mazde za tvoj model - https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/?model=MAZDA3&year=2016-06-01

 

Najcenenejša so 758 eur.

 

Tako da si preračunaj, če boš kupil neoriginal platišča za 400 eur pa montaža pri vulkanizerju s papirjem o tehnični vgradnji cca 50 eur pa avtokrka homologacija 35 eur si na ceneje kot original.

 

Priporočam pa ti, da kupiš neoriginal platišče, ki je požegnano za zimo. Nekatera niso in se potem luščijo, rjavijo, etc.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz sem imel ob nakupu original feltne dimenzijo tudi 7.0jx18 ET50 in tudi v kartončku so oboje dimenzije. 

Res pa je 18 letnik a ne vem zakaj bi bilo pred FL kaj drugače saj je isti model in podvozje.... 👍

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Jaz sem imel ob nakupu original feltne dimenzijo tudi 7.0jx18 ET50 in tudi v kartončku so oboje dimenzije. 

Res pa je 18 letnik a ne vem zakaj bi bilo pred FL kaj drugače saj je isti model in podvozje.... 👍

Seveda, Marko je spraševal za dimenzijo R16. Če gledamo R18 je pa potem 7x18 ET50.

 

Napisano
pred 10 urami je Jaka32 napisal:

Jaz študiram, da bi čez par let dal gor 215/50 ali 215/55 R18.

To sploh gre na M3 G120?

Malo mi je vseeno pretrd avto, ampak R16 ne bi deval gor.

18ke so 215x45 

Napisano
dne 8. 11. 2022 ob 10:09 je NevLado napisal:

Tako da si preračunaj, če boš kupil neoriginal platišča za 400 eur pa montaža pri vulkanizerju s papirjem o tehnični vgradnji cca 50 eur pa avtokrka homologacija 35 eur si na ceneje kot original.

 

Priporočam pa ti, da kupiš neoriginal platišče, ki je požegnano za zimo. Nekatera niso in se potem luščijo, rjavijo, etc.

 

Hvala za vse koristne informacije! Zanima pa me, če se splača kupiti potem kakšna rabljena original alu platišča? S tistimi ne bi smelo biti nič narobe, tveganja za luščenje, rjavenje verjetno ni toliko, kot pri neoriginalnih?

Napisano

Splača se, če dobiš ravne in ne povite.

Jaz še zmeraj prisegam na original feltne.

Mogoče jih je za mazdo lažje dobiti, kot za saaba:D

N7rRRL1.jpg

Napisano

Po mojih informacijah se homologirajo samo gume. Če imaš v avtu certifikat za felge in imaš avto cerificiran, bi moralo biti ok. 

 

Kar se pa aftermarket felg tiče pa na določenih straneh piše katere so ok za zimske razmere.

Napisano
pred 12 urami je MarkoSolnir napisal:

 

Hvala za vse koristne informacije! Zanima pa me, če se splača kupiti potem kakšna rabljena original alu platišča? S tistimi ne bi smelo biti nič narobe, tveganja za luščenje, rjavenje verjetno ni toliko, kot pri neoriginalnih?

Original platišča so najmanj za komplicirat :D Kupiš, montiraš, daš na avto in je mir. Pri aftermarket platiščiš boš imel malo telovadbe, bodo pa ceneje. Predlagam, da spremlaš ali boš kje dobil kakšna rabljena original.

pred 4 urami je TBA napisal:

Po mojih informacijah se homologirajo samo gume. Če imaš v avtu certifikat za felge in imaš avto cerificiran, bi moralo biti ok. 

 

Kar se pa aftermarket felg tiče pa na določenih straneh piše katere so ok za zimske razmere.

Lej ne :D Kregal sem se že s pol foruma glede tega, na žalost jih je večina samo teoretikov na nivoju gostilniške debate, ki niso še nikoli homologirali ničesar, je pa verjetno nek sosed od bratranca enkrat 2015 nekaj homologiral. Zdaj če nočeš bit tudi ti v tem klubu mi verjami to, kar ti povem. 

 

O tem govori tudi zakon za motorna vozila, več o tem tukaj:

 

https://www.mazda-si.net/topic/16834-mazda6-g192-at/?do=findComment&comment=470131

 

Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

 

To vem, ja. Imam tako.

Ampak so mi pretrde, ker so prenizke.

Na koliko jih polniš?👍

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Original platišča so najmanj za komplicirat :D Kupiš, montiraš, daš na avto in je mir. Pri aftermarket platiščiš boš imel malo telovadbe, bodo pa ceneje. Predlagam, da spremlaš ali boš kje dobil kakšna rabljena original.

Lej ne :D Kregal sem se že s pol foruma glede tega, na žalost jih je večina samo teoretikov na nivoju gostilniške debate, ki niso še nikoli homologirali ničesar, je pa verjetno nek sosed od bratranca enkrat 2015 nekaj homologiral. Zdaj če nočeš bit tudi ti v tem klubu mi verjami to, kar ti povem. 

 

O tem govori tudi zakon za motorna vozila, več o tem tukaj:

 

https://www.mazda-si.net/topic/16834-mazda6-g192-at/?do=findComment&comment=470131

 

To sem zvedel od kolega, ki je delal na AMZS da se homologirajo samo gume in ne felge. lahk pa da se nisma najbolj zastopla.

Napisano
Pravkar je TBA napisal:

To sem zvedel od kolega, ki je delal na AMZS da se homologirajo samo gume in ne felge. lahk pa da se nisma najbolj zastopla.

Glej, mene prav malo briga, kaj pravi tvoj kolega. Zakon o motornih vozilih je jasen :D 

 

Povem, napišem in objavim, ko me nekdo to vpraša. Kaj boš pa ti naredil z mojo informacijo in komu boš verjel je pa na tebi...

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Glej, mene prav malo briga, kaj pravi tvoj kolega. Zakon o motornih vozilih je jasen :D 

 

Povem, napišem in objavim, ko me nekdo to vpraša. Kaj boš pa ti naredil z mojo informacijo in komu boš verjel je pa na tebi...

no ja, sicer so pa istih dimenzij kot original. in na njih so take gume kot jih imam že na homologacijskem kartončku. 

 

se bom naslednje leto ko menjam letne nazaj, zapelju na AMZS in če bo treba gor nardim homologacijo samo za alu platišča. tistih 30-40€ ni grozen strošek kot če štraf dobiš al pa še kaj hujšga

 

zimske so pa tko na original 16'' ki so pa že na avtu. 

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 13 minutami je TBA napisal:

no ja, sicer so pa istih dimenzij kot original. in na njih so take gume kot jih imam že na homologacijskem kartončku. 

 

se bom naslednje leto ko menjam letne nazaj, zapelju na AMZS in če bo treba gor nardim homologacijo samo za alu platišča. tistih 30-40€ ni grozen strošek kot če štraf dobiš al pa še kaj hujšga

 

zimske so pa tko na original 16'' ki so pa že na avtu. 

Če ti je kolega pozabil povedat, potrebuješ pri vlogi homologacije tudi tehnično potrdilo o vgradnji s strani vulkanizerja. 


PRIMER iz google 1 zadetek: https://www.rti.si/kontrolni-pregled-vozil/obrazci/, gledat moreš Tehnično poročilo o zamenjavi koles (pnevmatik in platišč) (OBR RTI 770)

 

Zdej če si platišča menjal letos spomladi, pojdi čim prej do vulkanizerja po ta papir, predno bosta "pozabila" in delala neke papirje za nazaj.

 

Katera platišča si pa vzel?

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.