Skoči na vsebino

Koje ulje.....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

....koristite u va?im Mazdama.

Uskoro će servis, a frend mi mo?e nabaviti povoljno Fucs suprsyn 5w-50 pa sam mislio to uzeti.

Napisano

Ja sam trenuta?no na Total Quartz 7000

 

Prije je bilo unutra Shell Helix plus, koje je bilo odli?no do dana kad sam kupio 1 litru za nadotakanje na benzinskoj, onda mi se zamjerilo

Made in Japan

Napisano

Valvoline Durablend 10W40

 

pa avto ?e vedno gre, tudi do 7800 RPM :hudicek:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz uporabljam valvoline syin power 5W50, ?e zadnjih 100 kkm.Glede na to da imam 220 kkm ga nisem ?e nikoli dolival, zmanjka pa ga najve? za 1/4 med max in min na ?ipki.Pa tudi pri meni se rad zavrti na 7800 rpm. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz imam kmalu servis in nevem kaj not dati.Ali kaj priporo?ate.Agipa bi najraje ker ga ?e skoz uporabljam in vse lepo in prou dela.Razmi?ljal se da bi vzel TECSINT SX (0W40),TECSINT (5W30) ECII ali SINT 2000 (10W-40) ECI

Napisano

odsvetujem 0W40 ker je preredko, lahko ?koduje dro?nikom ;)

 

mazda priporo?a 5W30/40 za V6 motorje :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

u mojoj je Shell helix 10w40 a u maminoj pa mobil 1 5w40

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

o fak, skor sm bruhnu ko sem pogledal katero olje je bilo sedaj v mazdi 4000km. Pa to ne mor? verjet, teli stari fotri so ?ist ubrisani. No da napi?em, notri je bilo INA olje ?zmeden? ...sm takoj letu po valvoline durablens in avto ?e veselo na njega laufa. Pa ne mor? dat INO v mazdo. :o

Napisano

CASTROL SLX 0W-30

 

LabiGT

 

Ali ti 6-tka kaj ?re ta olje?

 

LP

 

menjam na 20.000km...zre pa nic...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

menjam na 20.000km...zre pa nic...

 

Labi kolko pa ima? ?e prevo?enih? :whatever:

Papa, Tomi
Napisano

Tomi Po moji oceni ve? kot ti.... :aaaaa: jaz mam ?e preko 30 000 km..... :D

 

Jap, jaz sem v zadnjem letu res zelo malo km nardil (18k samo) ...

?e ima ve? kot jaz je to samo pozitivno (bo ?e moja nekaj ?asa bren?ala) ... :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

Jap, jaz sem v zadnjem letu res zelo malo km nardil (18k samo) ...

?e ima ve? kot jaz je to samo pozitivno (bo ?e moja nekaj ?asa bren?ala) ... :bravo:

 

od novega leta do zdaj sem naredil kar velik km-jev...skor 10.000km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

od novega leta do zdaj sem naredil kar velik km-jev...skor 10.000km

 

?zmeden?:blink: :ne vem: Madona,to pa je res kr dosti.... :whatever: Jaz tolko naredim v pol leta! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.