Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 43 minutami je Jest napisal:


 

A nisi ravno pred kratkim jamral, ker ti na servisu niti avta niso oprali 😜 … Sem se ze takrat cudil, zakaj to omenjas… ko pa si tak nasprotnik avtopralnic … 

 

image.png

Hehe takoj ga najdeš 🤪 Jest ma vse v arhivu 😆

 

 

Napisano
pred 30 minutami je MazdaBoy napisal:

Hehe takoj ga najdeš 🤪 Jest ma vse v arhivu 😆

Res je. Udba press.😉

 

 

Napisano
pred 40 minutami je MazdaBoy napisal:

Hehe takoj ga najdeš 🤪 Jest ma vse v arhivu 😆

 

Arhiv je javno dostopen... 🤪 nisem pa še senilen, da se ne bi spomnil za slab mesec nazaj ... :) ... Sploh ker Alexa poznam, kot nekoga, kateremu je lak na avtomobilu nekaj svetega ... in ga boža bolj nežno, kot lastno ženo ali ljubico :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

 

Arhiv je javno dostopen... 🤪 nisem pa še senilen, da se ne bi spomnil za slab mesec nazaj ... :) ... Sploh ker Alexa poznam, kot nekoga, kateremu je lak na avtomobilu nekaj svetega ... in ga boža bolj nežno, kot lastno ženo ali ljubico :D ... 

Lak se mora svetit. Pika. Avto mora bit vedno opran. Pika. Kaj si že hotel povedati? 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati. 

Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih... 

In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem  laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.) 

To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊

 

Zato se pa uporablja tako imenovana "two bucket method", katera ima notri na dnu filter, ki zadrzi umazanijo na dnu.

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Za vse, ki bi radi spoliral sprednje luči.

Postopek za poliranje luči spredaj :

 

1.Pripravi malo posodico z vodo v katerega kapneš sredstvo za pranje posode. 

2.Nabavi sledeče šmirgl  papirje  (400,500,800,1000,1200,2000) 

Najprej namočiš brusni papir granulacije 400 v posodico z vodo in na mokro s krožnimi gibi na rahlo pobrusiš celo prozorno  plastiko luči. Plastika postane motna. Nadaljuješ z vse bolj finimi papirji vse do 2000.

Nato spoliraš z grobo polirno  pasto 400, nato 2500 in na koncu še 3500.

Prelakiraš  z uv odporni prozornim svetlečim lakom. 

Za zadnje luči je dovolj groba polirna  pasta 400 brez brušenja. Nato 2500,3500.

Brusni papir za zaromete bi jaz uporabil v skrajnem primeru, ko so res ze ful dotrajne in jih tudi pasta ne odstrani. Sam uporabljam to iz linka in pa potem se UV premaz cez luci, da taksne ostanejo se dolgo casa. Slednja stvar je obvezna po poliranju.


https://www.operi-avto.si/polirne-paste/2924-chemical-guys-headlight-restorer-and-protectant-473ml-811339028159.html

 

Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:

 

Kaj pa takrat, ko ga operejo na servisu? :P 

Pri nas perejo na roke in z vapom tako,da ni skrbi....😂

Poleg tega pa moj avto nikoli ne pride usran na servis tako,da s pranjem nimajo veliko dela👍

Sem pa vesel in hvaležen,da so tako pozorni in ustrežljivi do svojih strank.....👌👍

Napisano (urejeno)

Sam svojo m3 v pralnici največkrat kar z ono peno našpricam pa sperem. Če je pa že res svinska pa svojo ''rokavico-gobico'' in krtačo prnesem sabo in pa čistilo za felge ;). mogoč kdo čudno gleda, če ma pa kako pripombo mu pa rečem da sm že vidu koga k je s krtačo po-tleh krtačil in ne mislim s to krtačo potem po svojem avtu drgnit. Mislim, da bo danes kr uredu dan za kako pralno akcijo ;) 

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 1 uro je TBA napisal:

Sam svojo m3 v pralnici največkrat kar z ono peno našpricam pa sperem. Če je pa že res svinska pa svojo ''rokavico-gobico'' in krtačo prnesem sabo in pa čistilo za felge ;). mogoč kdo čudno gleda, če ma pa kako pripombo mu pa rečem da sm že vidu koga k je s krtačo po-tleh krtačil in ne mislim s to krtačo potem po svojem avtu drgnit. Mislim, da bo danes kr uredu dan za kako pralno akcijo ;) 

Ne vem, če ne bom kar kolesa-gume zamenjal za letne.... 🤔💪

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Ne vem, če ne bom kar kolesa-gume zamenjal za letne.... 🤔💪

Sm js tud to tuhtu, sam pomoj bom se kak teden pocakal. Zjutraj je se pod nulo

Napisano
pred 1 minuto je TBA napisal:

Sm js tud to tuhtu, sam pomoj bom se kak teden pocakal. Zjutraj je se pod nulo

Seveda imaš prav, ti se vosiš čez Mrzlco-hribe v službo vsaki dan, jaz pa včasih po 2,3 dni ne vžgem avta👍

Napisano
pred 1 uro je TBA napisal:

Mislim, da bo danes kr uredu dan za kako pralno akcijo ;) 

Počakaj kak dan, jutri pa v ponedeljek je dež napovedan 😉

pred 17 minutami je Bini napisal:

Ne vem, če ne bom kar kolesa-gume zamenjal za letne.... 🤔💪

Kam se vam tako mudi? 😆

 

 

Napisano
pred 42 minutami je MazdaBoy napisal:

Počakaj kak dan, jutri pa v ponedeljek je dež napovedan 😉

Kam se vam tako mudi? 😆

Vem da bo, pa za naslednji vikend tud, sam je blo treba mal praha dol sprat pa ostanke kakih soli

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.