Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!
Imam težavo z Mazdo 2.0 dizel letnik 2009! Avto sicer normalno dela, dobro potegne.... vendar ima nek čuden zvok, ko so obrati na minimum, je zvok normalen, čim malo povišaš obrate se iz sesalne cevi (iz filtra zraka) sliši votel zvok! Najprej sem mislil da je kakšna cevka sneta ali počena, pa nisem nič opazil med ogledom! Se komu sanja kaj bi to lahko bilo? Zvok lahko slišite na videu na povezavi https://www.youtube.com/watch?v=knrgqtQrOWQ

 

.....poskusil sem tudi snet cev pred sesalnim kolektorjem, torej iz "lopute za zrak" oziroma  "mislim da dušilne lopute", in opazoval med tekom! Torej motor pod minimum je prav tako lepo delal (loputa je bila skoraj zaprta), čim minimalno povišam obrate se loputa odpre do konca in sliši se močno "gočanje"! Sicer mislim da ta loputa dela pravilno, ker če sem prav razumel je ta loputa samo zato, da se motor lepše ugasne! Sicer pa nevem zakaj je pod minimum skoraj zaprta? Se komu sanja kaj bi lahko bil vzrok? Hvala

Napisano

No zdaj vsaj vem zakaj dizlom rečejo traktorji.

 

Mam občutek, da je res problem, da nekje kak kos plastike vibrira.

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Lahko pri filtru zraka, pri hladilniku vode, okrasni pokrov motorja... 

Napisano (urejeno)

Jst sm pri prejšnem avtu mel tak zvok votel kot, da nekaj notr povleče ko mi je počilo tesnilo glave.

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ne vem, mogoče je smešno, ampak men se zdi zvok kot da bi bil airbox prazen, brez filtra. A ta avto maš že dlje, ali si ga pravkar kupil in to opazil? Mogoče je kdo vzel fliter ven, ali pa je tok star, da je razpadel, ali je pa kak "športni" not? Tak zvok se je meni pojavljal na avtu, kadar sem npr. vžgal motor pri odprtem airboxu. A si kaj preverjal zračni filter?

Napisano

ja zvok je podoben kot bi bilo brez giltra, vendar filter je! Kot omenjeno je še najbolj opazno ko snamem cev pri samem sesalnem kolektorju, torej je pred vstopom v motor samo še ta "dušilna" loputa in sesalni kolektor!  Dokler ostane ta loputa skoraj zaprta (prosti tek) je zvok popolnoma ok, ko se odpre (takoj pri minimalno povišanih obratih) pa se sliši ta zvok, kateri pa spet na višjih obratih sploh ni opazen! Tko da mi deluje, kot bi pri niskih obratih bilo preveč zraka....... Zdej ta loputa mislim da dela pravilno oziroma nisem čišto prepričan, ker tudi ko sem meril na kontaktih in poskušal odpirat loputo sem samo na dveh kontaktih opazil spremembo, ko sem spreminjal pozicijo lopute, pa še ta ni sledila premiku lopute oziroma je se je spreminjala vrednost ob premiku in nato vedno pristala na vrednost 0 ohm-ov ampak nevem...... tko da ostane samo še sesalni kolektor, ki mislim da nima dodatnih loput in drugače motor!!!!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.