Skoči na vsebino

Emisijski kuponi


Stinica

Priporočeno sporočilo

pred 8 urami je Matick napisal:

 

Samo ni električen.

 

Je pa litij-ionska baterija ena bl nevarnih stvari ki jih lahko daš na avion. Dokler se bo zadeva spontano vžigala to sigurno ne bo šlo na komercialna letala. 

Obstajajo tud drugi tipi baterij.

Lithium polymer (tega uporablja alice), solid state, lifepo4, ... to da bi pa kej podobnga kokr 747 al pa a300 vidl na elektriko in v vsakodnevni uporabi bo pa vrjetno še kr neki časa trajal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je TBA napisal:

Obstajajo tud drugi tipi baterij.

Lithium polymer (tega uporablja alice), solid state, lifepo4, ... to da bi pa kej podobnga kokr 747 al pa a300 vidl na elektriko in v vsakodnevni uporabi bo pa vrjetno še kr neki časa trajal

 

Ampak, litij-ionska je še kr najbolj učinkovita od vseh. Valjda se bo to premaknil, ampak največji problem bo masa.

V baterijah je velik problem energy density, proti bencinu, za 1kg bencina, rabiš 13kg baterije (samo del kjer je dejansko energija shranjena, brez ohišja etc...). Zanimivo, vodika rabiš nekaj manj kot 0.5kg :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Matick napisal:

 

Ampak, litij-ionska je še kr najbolj učinkovita od vseh. Valjda se bo to premaknil, ampak največji problem bo masa.

V baterijah je velik problem energy density, proti bencinu, za 1kg bencina, rabiš 13kg baterije (samo del kjer je dejansko energija shranjena, brez ohišja etc...). Zanimivo, vodika rabiš nekaj manj kot 0.5kg :)

 

 

Ja,  LZ 129 Hindenburg ga je imel 12.600 kg...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Slivka napisal:

 

Ja,  LZ 129 Hindenburg ga je imel 12.600 kg...

 

Pa slabo ozemljitev je imel, pa iz gorljivih materialov je bil narejen...

Da se ne bomo okrog tega pregovarjal, pa še ene stvari ne omeni, vodik ima 2krat višjo temperaturo kot bencin kjer se spontano vžge

WWW.NRDC.ORG

When handled responsibly, green hydrogen is less dangerous than other flammable fuels that we rely on...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.