Skoči na vsebino

BG 323 generacija in kompatibilnost z spare parti od KIE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo, ve kdo mogoče oz. je probal, če paše CROSSMEMBER & STABILIZER od Kie sephia / clarus na mazdo 323f BG 1993 ?

Kolikor sem pregledal na netu je isti za 323, 323f od 1.3 do 1.8 mašin samo je nemogoče dobit oz. je na original mazdi drago ko zefran.

 

Za kio sem pa nešel za 70e.

Glede na to da so recimo stabilizer linki isti, pa kolikor se spomnim je bila ista mašina celo v sephii tam letnika 2001, bi stvar verjetno vsaj glede na fotke funkcionirala?

 

WWW.JIMELLISMAZDAPARTS.COM

Diagram of OEM CROSSMEMBER & STABILIZER (1800CC). Contains 16 parts priced between $1.91 and $273.62. Fits 1993 Mazda 323.
KIA.7ZAP.COM

Ima kdo kakšne izkušnje s tem ?

 

LP

Napisano

Težko bo tukaj kdo vedel ker od Kie nikoli nismo delov vgrajevali. Probaj pa javi. 
 

in lepo da vztrajaš na stari F ker nas je res malo ki jo imamo se doma.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

heheh hvala za podporo :)  , kolega si lasti še BA, 2let mlaj od moje.

 

Bo očitno treba od kie ja , vendar latvijci al litvanci so nekam neodzivni ...

Mazda part direktno pri mazdi za tale drog je pa 475e ...vrjetn celo drugo F dobim za ta denar.

 

Na Jim ellis mazda parts sem našel tole kataloško : B45934151  @brane tista kataloska pa kolikor vidim je od mostu ne tega droga posebaj.

Popravljeno od bleki
Napisano

Deeyan je mojster za tovrstna vprašanja in iskanja, daj ga vprašaj.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.