Skoči na vsebino

Plasti dip

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je že kdo probaval s plasti dipom "prebarvati" platišča? Rad bi se lotil dveh 17" na svoji Yamahi, pa me zanima obstojnost. Kolikor sem bral, 5-7 nanosov in potem še preko sprej za sijaj, pa bi moralo držati par let. 

 

Če pa kdo pozna v okolici celjske regije koga, ki bi mi jih speskal in prebarval, se pa tudi priporočam - ta izvedba vem da bi delovala bolje.

Napisano

Jaz sem jih imel na volvotu. 3 sloji črnega dipa, 2 sloja cameleon dipa,.. z njimi sem ravnal kot z navadnimi platišči in je zdržal vse do takrat, ko sem ga prodajal in sem ga povlekel dol.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 48 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz sem jih imel na volvotu. 3 sloji črnega dipa, 2 sloja cameleon dipa,.. z njimi sem ravnal kot z navadnimi platišči in je zdržal vse do takrat, ko sem ga prodajal in sem ga povlekel dol.

 

Jaz imam trenutno črna platišča. Rad bi pa modra.

Moram prej s kakšno drugo barvo posprejat? Belo?

Zakaj si dal črno in nato vrhnjo barvo?

Napisano

Ker je prišel cameleon dip lepše do izraza na črni podlagi kot pa na original srebrnem platišču

Moje so bile take kot od 7:00min naprej

 

 

 

 


image.jpeg

 

Napisano

Je kdo že Dipa masko za Chrome delete. Na YT je polno posnetkov samo mene zanima kako to v živo izgleda oz kak slika od blizu, ker me je strah, da ne bo preveč gladko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Odvisno od dipa in kako naneseš...učasih se je za lepši nanos stavilo pločevinke v vročo vodo. Ne bi pa smelo biti hrapavo. 

 


image.jpeg

 

Napisano

Vzameš mat črno in samo par nanosov laka, ki ga fino ne brusiš. Jaz sem masko pri prejšnji, ker se je začela barva luščit zaradi nesposobnih ličarjev, najprej na mat a sem jo potem fino zbrusil in spoliral pa je zgledalo kot originalno ličanje. V glavnem plasti dip je odličen za igranje saj se da povrnit v prejšnjo stanje.

33112_1.png

Napisano

Aha, čist simpl gre in izdelek je res lep na koncu, če ti je seveda tak svetleč izgled všeč. Je pa res, da sem sam cca 14 dni pustil barvo stat predno sem brusil.

33112_1.png

Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

Aha, čist simpl gre in izdelek je res lep na koncu, če ti je seveda tak svetleč izgled všeč. Je pa res, da sem sam cca 14 dni pustil barvo stat predno sem brusil.

 

Imaš kako sliko?

Napisano
 dne 16. 6. 2019 ob 22:14 je Boss napisal:

Sicer ni bilo danes ampak prej?nji vikend pa vseeno.

 

Ker so bile zimske feltne po 11 letni uporabi ?e kar malo zdelane je sledil makeover.

 

post-133-0-42579600-1560715966_thumb.jpgnull

 

v primerjavi z original barvo

 

post-133-0-58209800-1560716023_thumb.jpgnull

 

Ker je tko dobr ?lo je roka hotla ?e kr malo sprejat, pa je nastalo tole:

 

post-133-0-00110700-1560716070_thumb.jpgnull

image.gif

image.gif

image.gif

33112_1.png

Napisano

Ubistvu niti ni tako slaba barva felg, bi tudi pasala na mojo machine grey M3.

Sicer so mi lepše original Mazda felge, te bodo očitno morale biti popraskane in odluščene v original barvi.

Imam pa ene pisane zimske, mogoče jih prebarvam na sivo kot si jih ti, @Boss.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.