Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živijo,

na moji mazdi3 2017, 2.2 dizel, prevoženih 191 tisoč se mi že kakšen mesec prižiga lučka za motor ki pa 2-3 dneh ugasne. Avto se drugače pelje normalno in vse. Dnevno pa naredim 120 km do službe in nazaj in od tega 105 km po avtocesti.

Zanima me, če je že imel kdo tako izkušnjo? V ponedeljek ga tako mislim it priklopit da vidim kaj je narobe.

Hvala!

Napisano

Na tvojem mestu se ne bi (več) vozil, dokler ni znano v čem je težava in v kolikor ni neka banalna malenkost, jo čimprej trajno rešiti.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
2 hours ago, kukky said:

Živijo,

na moji mazdi3 2017, 2.2 dizel, prevoženih 191 tisoč se mi že kakšen mesec prižiga lučka za motor ki pa 2-3 dneh ugasne. Avto se drugače pelje normalno in vse. Dnevno pa naredim 120 km do službe in nazaj in od tega 105 km po avtocesti.

Zanima me, če je že imel kdo tako izkušnjo? V ponedeljek ga tako mislim it priklopit da vidim kaj je narobe.

Hvala!

Čiščenje sesalnih kolektorjev?

Napisano

Lučka je namenjena opozorilu da je nekaj narobe. Torej je zabeležena neka koda napake, ki jo boš pa izvedel ko priklopiš na tester. Lahko je 1000 stvari, zato je brezpredmetno pisati vklopila se mi je lučka za motor kaj je narobe? Nihče neve kaj je narobe, ko se pa na tester priklopi se pa vidi katere električne naprave so zaznale napako in se povezuje v stvari da odkriješ glavni vir napak.

Ko bos priklopil na tester slikaj vse napake in objavi, takrat pa ti bomo lahko kaj vec pomagali.

 

  • Všeč 10
  • Ljubim 1
Napisano
3 minutes ago, kukky said:

Smo ugotovili napako. EGR ventil  ga zajebava. Smo ugasnal lučko zaenkrat da vidimo, če bo še.

Hvala vam.

A je to uradni servis test ali domači? Meni je na "domačem" testerju tudi pokazalo EGR, pa se je potem izkazalo na uradnem servisu, da je potrebno očistiti sesalne ventile.

Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

A je to uradni servis test ali domači? Meni je na "domačem" testerju tudi pokazalo EGR, pa se je potem izkazalo na uradnem servisu, da je potrebno očistiti sesalne ventile.

Domaci servis je to.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.