Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes me je na tehnicnem pregledu opozoril,da imam ze kar precej nacet zadnji most. Ga je ze mogoc ze kdo menjaval in kje se ga dobi najugodneje? 

Mogoce veste ce je most od limuzine in karavana isti in bencin/diesel?
Hvala za vsak info.

Napisano

Ali je načet površinsko ali globinsko? 

Na 04 letniku sem ga menjal... 

Men je že razpadal... 

Napisano (urejeno)

Me je ravno zadnjic pelko klical glede zadnjega mosta, saj da ima stranko k ga more zamenjat :).

jaz sem dal 450€ preko ebaya. Je pa treba vedeti, da je potrebno zamenjati še zadnje spodnje roke k so na mostu in pa zadnje stabilizator štangice.

 

Vse skupaj me je prišlo:  450€ za most, 2x 60€ za roke in pa 2x20€ za stabilizaror štangice. Na vse to pa pride še delo.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 20 urami je Shrek napisal:

Ali je načet površinsko ali globinsko? 

Na 04 letniku sem ga menjal... 

Men je že razpadal... 

Na desni strani ima dve manjsi luknjici in tudi povrsinsko je ze kar v slabem stanju. Pa roke so tud povrsinsko vse rjave. 🙆‍♂️🤦‍♂️

pred 12 urami je Scr3am napisal:

 

jaz sem dal 450€ preko ebaya. 

Mi mogoce lahko posljes link strani,kjer si ga nabavil? tnx

Napisano (urejeno)

Kataloška številka je GS1D2880XG oz. GS1D2880XE.

Jaz sem ga kupil preko ebaya, vendar ta prodajalec tega artikla nima več na zalogi. Je pa en kup ostalih prodajalcev ne ebayu tako, da ni panike :)
Med drugimi ga ima tudi autodoc, vendar je cena čez 500 €... Samo zgornjo kataloško številko nalimaj v iskalnik (ebay.de) pa ti bo našlo en kup rezultatov. Če boš menjal zadnji most ti svetujem, da še menjaš zadnje roke in stabilizatorje.

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Berceau Corps d'Essieu Arrière Pour Mazda 6 GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Für MAZDA 6 Achsträger Körper Achse Hintere GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 2
  • Hvala 2
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Brane napisal:

Kaj je to original most ali kopija?Na INTERCARSU ga imajo na zalogi za 450 eur-FZB116 FORTUNA LINE,za poust pa se sam dogovarjaj

Firme ga pri njem dobijo za 250€ drgac je pa redna 450€ ja. Nevem pa ce lahko fizicna oseba kupi avtodele pri njih. Drgac pa neke blazne aftermarket izbire ni. Kolikor sem videl je samo od firme NTY.

Popravljeno od Scr3am
  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni, tudi pri moji Mazdi je potrebno most zamenjati. Ali mogoče kdo ve, ali je bolje kupiti NTY ali FORTUNE LINE? Cena je na Autodoc dokaj podobna. Lep dan vsem

Popravljeno od Sivc 1
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.