Skoči na vsebino

Zadnji most M6 GH 2008


Priporočeno sporočilo

Me je ravno zadnjic pelko klical glede zadnjega mosta, saj da ima stranko k ga more zamenjat :).

jaz sem dal 450€ preko ebaya. Je pa treba vedeti, da je potrebno zamenjati še zadnje spodnje roke k so na mostu in pa zadnje stabilizator štangice.

 

Vse skupaj me je prišlo:  450€ za most, 2x 60€ za roke in pa 2x20€ za stabilizaror štangice. Na vse to pa pride še delo.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Shrek napisal:

Ali je načet površinsko ali globinsko? 

Na 04 letniku sem ga menjal... 

Men je že razpadal... 

Na desni strani ima dve manjsi luknjici in tudi povrsinsko je ze kar v slabem stanju. Pa roke so tud povrsinsko vse rjave. 🙆‍♂️🤦‍♂️

pred 12 urami je Scr3am napisal:

 

jaz sem dal 450€ preko ebaya. 

Mi mogoce lahko posljes link strani,kjer si ga nabavil? tnx

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kataloška številka je GS1D2880XG oz. GS1D2880XE.

Jaz sem ga kupil preko ebaya, vendar ta prodajalec tega artikla nima več na zalogi. Je pa en kup ostalih prodajalcev ne ebayu tako, da ni panike :)
Med drugimi ga ima tudi autodoc, vendar je cena čez 500 €... Samo zgornjo kataloško številko nalimaj v iskalnik (ebay.de) pa ti bo našlo en kup rezultatov. Če boš menjal zadnji most ti svetujem, da še menjaš zadnje roke in stabilizatorje.

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Berceau Corps d'Essieu Arrière Pour Mazda 6 GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

 

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Für MAZDA 6 Achsträger Körper Achse Hintere GS1D2880XE GS1D2880XG in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!

 

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 2
  • Hvala 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Brane napisal:

Kaj je to original most ali kopija?Na INTERCARSU ga imajo na zalogi za 450 eur-FZB116 FORTUNA LINE,za poust pa se sam dogovarjaj

Firme ga pri njem dobijo za 250€ drgac je pa redna 450€ ja. Nevem pa ce lahko fizicna oseba kupi avtodele pri njih. Drgac pa neke blazne aftermarket izbire ni. Kolikor sem videl je samo od firme NTY.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.