Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, imam mazdo 3 2.2 CD150 avtomatika in me zanimajo vaše izkušnje s chip tuningom. Priporočljiva stage 1 mapa naj bi bila 210hp in me zanima, če se je kdo od vas odločil za njo. Izkušnje, naknadni problemi...mogoče kdo dal kako drugo mapo gor? Avtomatičarji, ste dali mapo samo na motor,turbo ali tudi kaj na menjalnik?

 

Hvala vnaprej

Napisano

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi moja je bila na 210 KM za pol ure. 

Nato pa nazaj na original. 

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Ali pa niti to ne. 

 

 

Napisano

Se ne obnese najbolje, tko da če nočeš imet problemov pusti originalno.

33112_1.png

Napisano

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 12 urami je dvorjan napisal:

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

Problem pri teh 6-kah dizel je, da jih veliko čipiranih na 210 konjev na avtocestah pri velikih hitrostih "poblesavi".Po besedah tunerja, pri katerem smo skupinsko to hoteli naredit, gredo radi vrtljaji v "over" vrtljaje, takrat je nevarnost za mašino, da gre v ramengo. 

Prav tako mi je čipiranje teh motorjev odsvetoval moj sedanji mehanik, ki mimogrede vozi rally z mitchubishijem laserjem evo (500 konjev) in si motor rihta sam. 

 

 

Napisano

Aja, pa avtomatik ni ovira za čipanje. Moraš pa res po čipanju pognati program ponovnega učenja menjalnika, sicer bo cukal, ker vrednosti navora po vrtljajih ne bodo več enake.

Napisano (urejeno)

195hp max že pr teh konjih na avtocesti začne pr 200km/h zmanševat moč, k pridejo izpušni plini prek 800c( lahko se ta meja dvigne sam ni varno za motor) brez dpf pa gre lahko prek 220hp

 

Lahko se ga da tud na 210hp sam bo še hitrej pol zmanševal moč že pr nižjih brzinah 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.