Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

ali se je komu na armaturni plošči Mazde (letnik 2023 ali 2024) že izpisovalo opozorilo "Okvara telematike. Poskrbite za pregled vozila" skupaj z zvočnim signalom?

Če ja, ali ste šli na servis? Kako ste tam zadevo uredili?

Hvala za odgovore. Lp

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Opozorilo "Okvara telematike. Poskrbite za pregled vozila" pri Mazdi (letnik 2023 ali 2024) pomeni, da je prišlo do težave z telematskim sistemom vozila. Telematika v avtomobilih vključuje sisteme, ki nadzirajo komunikacijo med vozilom in različnimi napravami ali omrežji, kot so GPS, povezljivost s pametnimi napravami, daljinski nadzor vozila, sistemi za obveščanje o prometu, pa tudi sistemi za varnost in diagnostiko vozila.

Ko se prikaže to opozorilo, lahko to pomeni eno izmed naslednjih težav:

  1. Težava z elektronskimi sistemi ali povezavo: Lahko gre za napako v programski opremi, ki upravlja komunikacijo z vozili ali med posameznimi sistemi v avtomobilu.
  2. Težave z omrežno povezavo: Če vozilo uporablja storitve, ki zahtevajo omrežno povezavo (npr. navigacija, nadzor na daljavo), je morda prišlo do težave z vzpostavitvijo ali vzdrževanjem te povezave.
  3. Težave z GPS sistemom: GPS, ki je del telematskega sistema, morda ne deluje pravilno.
  4. Diagnostična napaka: Morda se pojavlja težava pri spremljanju podatkov vozila, kar pomeni, da sistemi ne morejo pravilno diagnosticirati stanja vozila ali pošiljati podatkov za spremljanje.

Kaj narediti? Priporočljivo je, da čim prej obiščeš pooblaščenega serviserja ali Mazdin servisni center, kjer bodo preverili telematski sistem in odpravili napako. Medtem lahko preizkusiš, ali ponovni zagon sistema ali odklop akumulatorja morda odpravi težavo, vendar je obisk servisa najboljša rešitev za trajno odpravo napake.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.