Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

ali se je komu na armaturni plošči Mazde (letnik 2023 ali 2024) že izpisovalo opozorilo "Okvara telematike. Poskrbite za pregled vozila" skupaj z zvočnim signalom?

Če ja, ali ste šli na servis? Kako ste tam zadevo uredili?

Hvala za odgovore. Lp

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Opozorilo "Okvara telematike. Poskrbite za pregled vozila" pri Mazdi (letnik 2023 ali 2024) pomeni, da je prišlo do težave z telematskim sistemom vozila. Telematika v avtomobilih vključuje sisteme, ki nadzirajo komunikacijo med vozilom in različnimi napravami ali omrežji, kot so GPS, povezljivost s pametnimi napravami, daljinski nadzor vozila, sistemi za obveščanje o prometu, pa tudi sistemi za varnost in diagnostiko vozila.

Ko se prikaže to opozorilo, lahko to pomeni eno izmed naslednjih težav:

  1. Težava z elektronskimi sistemi ali povezavo: Lahko gre za napako v programski opremi, ki upravlja komunikacijo z vozili ali med posameznimi sistemi v avtomobilu.
  2. Težave z omrežno povezavo: Če vozilo uporablja storitve, ki zahtevajo omrežno povezavo (npr. navigacija, nadzor na daljavo), je morda prišlo do težave z vzpostavitvijo ali vzdrževanjem te povezave.
  3. Težave z GPS sistemom: GPS, ki je del telematskega sistema, morda ne deluje pravilno.
  4. Diagnostična napaka: Morda se pojavlja težava pri spremljanju podatkov vozila, kar pomeni, da sistemi ne morejo pravilno diagnosticirati stanja vozila ali pošiljati podatkov za spremljanje.

Kaj narediti? Priporočljivo je, da čim prej obiščeš pooblaščenega serviserja ali Mazdin servisni center, kjer bodo preverili telematski sistem in odpravili napako. Medtem lahko preizkusiš, ali ponovni zagon sistema ali odklop akumulatorja morda odpravi težavo, vendar je obisk servisa najboljša rešitev za trajno odpravo napake.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.