Jump to content

Mazda 3, letnik 2014 ali več - nakupne dileme

Create short link


Haxballer

Recommended Posts

Pozdrav.

Sem lastnik Golfa, letnik 2003 in iščem dobro priložnost za nakup Mazde 3 (letnik 2014 in več), bencinar. Danes sem se pridružil Mazdinemu forumu, upam, da kmalu tudi vam Mazdašem...

 

Zaenkrat še kolebam med limuzino in kombilimuzino, ker prostora v prtljažniku ne potrebujem, se zaradi (po mojem okusu) boljšega izgleda bolj nagibam h kombilimuzini, vendar limuzine ne izključujem. Pripravljen sem "skeširati" do 12.000€, iščem pa Mazdo 3 s čim manj prevoženimi km, pod 100k. Za konje mi je bolj kot ne vseeno, okej mi je že 74/kW / 101 KM. Bolj od moči mi je pomembna poraba.

 

Z nakupom se mi ne mudi, čakam na dobro priložnost. Sem razmišljal tudi o uvozu iz Nemčije preko katere od agencij, ki ponujajo storitev uvoza (narociavto.si...) vendar so cene Mazd 3 v Nemčiji kar primerljive s cenami na slovenskem trgu, vključujejo le več opreme.

 

Moje dileme oz. vprašanja.. vesel bom vaših komentarjev, izkušenj:

  1. Kombilimuzina/limuzina - praktični vidiki
  2. Barva - najbolj mi je všeč temno modra, tudi srebrna in siva. Črne se bojim zaradi vidnosti umazanije
  3. Rezervni deli in pokvarljivost - cene in stroški v primerjavi z drugimi znamkami 

 

Razmišljam o tej Mazdi... Mnenja? 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljen na forumu! Tako stare se ti ne splača uvažat iz Nemčije, ker kot si že ugotovil zna bit na koncu več stroškov kot koristi.

 

Predlagam G120 motor - dovolj moči, dovolj tih, dovolj glasen. Poraba pri dinamični vožnji okoli 6,5. 

 

Ko boš kupoval se glede motorja ne rabiš sekirat - preveri samo, da je bilo olje menjano v roku 20kkm. Glede ostalega - volani znajo bit kar hitro spraskani, ker imajo slabe materiale - povprašaj o tem, ali je bil volan menjan. Isto velja za stranska ogledala - zelo rad crkne motorček za zapiranje. Ponavadi menjano v garanciji, potem pa boljše, da to izklopiš, ker bo po 3 letih spet šla zadeva rakom žvižgat.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sam sem vozil G120 od februarja 2016 do julija 2022. Limuzino, srebrno. Glede umazanije je bila super, najbolj je bilo vidno, da je bila umazana, ko sem jo opral :) 

 

Z avtom nisem imel nobenih težav, samo redni servis, kjer tudi ni bil nek ekstra strošek. Povprečna poraba je bil 6.3 v vsem tem času, moram pa tud dodat da je bilo veliko kratkih voženj po mestu, kjer se pač kuri bencin.

 

Meni je parkrat na leto ekstra prtljažnik prišel prav, res ga lahko izkoristiš, je pa bolj nerodno dostopen kot pri sport varianti. Mi je pa limuzina tud lepša :)

 

Kar se tiče stroškov in uporabnosti, pa vseeno dobra lega na cesti in fina vožnja, jo v tem smislu kar pogrešam. Razmerje med tem kar plačaš in dobiš se mi zdi super. Vsaj za tisto kar smo mi rabili. 

 

edit: če se dotaknem volana, na teh trojkah, vsaj 2016 letnik je bil še drugačen/trši material. Ni bil tako premijski na dotik, kot recimo pri G165 šestici istega letnika, ampak na tisti se je poznala vsaka ravsa, na trojkinem se ni. Ko je šla od mene je bil volan praktično brez praske/sledi obrabe. Je pa imela cca 60k prevoženega.

 

edit2: edino kar imam slabega za rečt je zvočna zatesnitev na zadnjih vratih, kjer je podpovprečna. Na avtocesti moraš dvignit glas da se lahko pogovarjaš z zadajsedečim.

Edited by SeekK
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Kaj pa tale? 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 G120 TAKUMI, letnik:2018,12500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Res da ima 190 tisoč, ampak če je bila redno na menjavi olja (in svečk pri 120kkm) + vožena na daljše relacije je za 12 tisoč fer cena

 

Link to comment
Share on other sites

Tudi sam sem z mehiško M3 HB G120 zelo zadovoljen. Je letnik 2018, ima dobrih 70.000 km, gor še prve letne odlične 18" gume Michelin Pilot 4. Volan se na nekaterih mestih že malo sveti, vendar še brez prask. Od 40.000 km (ko sem ga kupil) pa do danes, sem imel samo redne servise in nobenih dodatnih popravil.

 

Povprečna dolgoročna poraba 6,1 l/100 km. Če bi bile ceste prazne, bi bila verjetno okoli 6,5, pozimi na kratke 2 km razdalje je okoli 8,5 l/100 km.

 

Meni osebno je krajša različica bolj praktična. Vanjo sem poleti pri podrtih zadnjih sedežih brez večjih težav spravil 2 gorski kolesi.

 

Prevoženi km so pomembni, seveda pa tudi način, kako so bili prevoženi. Recimo veliko prašnega makadama je za avto strup.

 

Avto je izredno vodljiv, občutek za volanom je meni celo boljši kot pri Mazdi 6 istega letnika.

 

Rabljen ima zelo dobro ceno, sploh ker je nov leta 2018 prišel 19.000-20.000 € in to z opremo Revolution. Bodi na preži, vsake toliko časa se pojavi kakšen dober, recimo ene 3-5 na leto. Kot so že povedali pred mano, trenutno se bolj splača kupovat Mazde v Sloveniji, kot v Nemčiji, seveda če so na voljo. :)

  • Like 2
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

Moja je hatchback in je zelo praktična. Poraba je 6 litrov( 6.2). Je pa sive barve (machine grey) in se umazanija ne pozna preveč. Po 4h letih ni še nič rje kar je pri mazdah kr problem. Sploh včasih je bil. Sem jo pa tudi dodatno zaščitil. Pohvalil bi sestavo armaturne plošče, ki je dobro sestavljena in zaenkrat ni čričkov. Z obrabo volana še ni težav (70k). Problem mazd je tudi barva, ki je nenormalno občutljiva in kaj hitro se pojavijo pikice od kamenčkov.  Ogledala delujejo brez težav kar je pri večini mazd problem (če imaš nastavljeno na auto se lahko ne zložijo ali odprejo). Sem zelo zadovoljen. Dobrodošel med nami in priporočam nakup trojke hatchback ali limuzine.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Moja trojka je snowflake bela, pa je barva izjemo hvaležna (ne opazi se da je umazana). Poraba mešane vožnje (mesto + AC) je okrog 6,5. Načeloma sem zelo zadovoljen, težave sem imel samo z Bose ozvočenjem (2 zvočnika so "menajli" oz. rešili pod garancijo, enega sem letos sam zlepil skupaj) in zadnjo desno zavorno čeljust je blo teba že 2x pucat, ker je štekala. Na volanu po dobrih 90k še ni opaziti nič omembe vrednega.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Vsem lepa hvala za komentarje in vaše izkušnje. Sem dobil par zelo koristnih informacij.

 

Šel bom na ogled te Mazde 3, z zgodovino vozila: AvtologMi je zelo všeč - prav po mojem okusu.

 

Morda kak vaš pomislek? Vidim, da sta avto imela v lasti dva 70+ letnika, kar bi po "nenapisanem pravilu" naj bil dober znak, ni pa nujno. 

 

Tehnični pregled je bil samo eden - 2020, avto pa je letnik 2016. Kaj to pomeni v realnosti? Zakaj pri nekaterih tehnični pregledi niso redno zabeleženi?

 

null

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kolikor vem, je prvi tehnični pri starosti 4-ih let, potem pa do osmih let na 2 leti.

 

Glede starosti voznikov - od 70 naprej nekateri že kar slabo slišijo, vidijo, čutijo, presojajo, pozabljajo ... kar tudi za avto ni preveč dobro. 😉

 

Poznam nekoga pri 80-tih, ki ga rumena lučka za motor na armaturki nič ne vznemirja. Drug primer, mama frenda je pri 83-tih zadnjič na avtocesti zamenjala sklopko in bremzo in se sredi avtoceste ustavila na 0 km/h. 🙃

Edited by Janez007
  • Like 3
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Haxballer napisal:

Vsem lepa hvala za komentarje in vaše izkušnje. Sem dobil par zelo koristnih informacij.

 

Šel bom na ogled te Mazde 3, z zgodovino vozila: AvtologMi je zelo všeč - prav po mojem okusu.

 

Morda kak vaš pomislek? Vidim, da sta avto imela v lasti dva 70+ letnika, kar bi po "nenapisanem pravilu" naj bil dober znak, ni pa nujno. 

 

Tehnični pregled je bil samo eden - 2020, avto pa je letnik 2016. Kaj to pomeni v realnosti? Zakaj pri nekaterih tehnični pregledi niso redno zabeleženi?

 

null

 

 

 

 

2022 tehnični je tudi že moral bit, ampak avtolog ob zacetku naslednjega leta vnese notri podatke za nazaj.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Brane napisal:

Pri teh 70 letnikih je problem z sklopkami, moja soseda ima 85 let pa sem ji že 3 x  menjal  sklopko  v povprečju vsakih 25000 km

Jp, tudi moja tašča stoji več na sklopki kot na bremzi,bogi twingo🥴 Mazdo ji nebi dal za vozit..... 😊

Edited by Bini
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami je Bini napisal:

Jp, tudi moja tašča stoji več na sklopki kot na bremzi,bogi twingo🥴 Mazdo ji nebi dal za vozit..... 😊

A nimaš automatika?🙃

Edited by TBA
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Update... Zdaj je jasno, rezerviral sem tole Mazdo 3, G120, letnik 2016. Danes sem bil na testni vožnji in sem bil zelo zadovoljen z ohranjenostjo vozila, v soboto grem ponj. Zgodovino vozila lahko pogledate preko Avtolog-a tukaj

 

Mi pred dokončnim nakupom priporočate še, da ga peljem morda na tehnični pregled? Ali pa, da plačam mehaniku, da gre z mano in ga pregleda? Avto je imel 5 let garancije, torej se je nedavno iztekla, redno (1x letno) je bil servisiran. Glede na to, da sta avto vozila dva, starejša od 70 let, imam dober občutek, avto tudi ne deluje ravno "zaspan".

 

Hvala za vsak nasvet vnaprej in se že velim, da bom tudi jaz kmalo zoom zoom-al po Mazdino ;)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Zgleda ok avto samo cena mi je visoka za toliko star avto🤨Jaz sem lani svojo enako Mazdo letnik 7. 2018 s 23000km prodal- so mi v AH ponujali 16000€ !!! Malo se še zmeni za ceno,jaz bi se.....👍

Link to comment
Share on other sites

To je res, pogajaj se za ceno, konec koncev je avto star 6 let in pol. Predvsem pa preveri kako se sklopka obnaša, teli starejši vozniki zelo radi vozijo z "drsečo" sklopko v ful obratih.

  • Like 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • Odvisno koliko ima tovarniške garancije. Hyundai jo ima 5 let. Ford 2 + 3 leta jamstva. Na jamstvu bi moral z odvetnikom grozit, če ne bi sodelovali. In na jamstvu ni roka 45 dni. Je pa verjetno dogleden rok, kar pol leta zagotovo ni.   Poglej papirje, po navadi je to zapisano zraven servisne knjige v predalu.
    • Hmmm 🤔 A sem kaj zamudil? A ni napisal, da je daleč za z avtom?   In trajekt je mirneje, kor avto na Balkan do Grčije.   Jaz sem kdaj z enim, kdaj z drugim. Poleti Elba, Apulija z avtom. Ja mogoče je dražje. Je pa bolj komot in več komforta lahko imamo zraven.   Sem bil tudi lani v Grčiji z letalom.   Pač stvar preferenc in če ga zanima avto, je to super ideja. Tudi do Apulije smo šli eno smer z trajektom Dubrovnik - Bari, drugo pa po Italiji. Si naredimo popotovanje.   Tak mimo grede, povratni trajekt Dubrovnik - Bari, je cena letala za 4. Za rent-a-car, pa nisem zavozil bencina na poti gor in dol. Če je glavni smisel dopusta računica, potem bi moral it v Savudrijo al pa Bibione, da je čim ceneje in blizu. Meni je smisel nekaj videt in uživat.
    • Saj pravim: siva cona. Dela ja. Čisto legalno pa ni, se ne preganja.
    • Trajekt povratna, te pride vec kt avion za 4 + rentacar. Pa se na trajektu en kup casa izgubis.
    • Imaš trajekt iz Benetk ali iz Ancone 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.