Skoči na vsebino

Mazde in informacijska varnost

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Glede tega bo še zanimivo. Mogoče dočakamo celo kakšne vpoklice ...

WWW.BLEEPINGCOMPUTER.COM

Attackers could exploit several vulnerabilities in the Mazda Connect infotainment unit, present in multiple car models including Mazda 3...

 

 

 

Kriticna info je, da rabi napadalec imeti fizicni dostop do avta

Popravljeno od Matick
Napisano

Mislim ja, da bo tolk energije vložil ... ne vem no. Ja očitno pa je možno, ampak skrajno malo verjetno.

33112_1.png

Napisano
pred 16 urami je Matick napisal:

 

 

Kriticna info je, da rabi napadalec imeti fizicni dostop do avta

Točno tako, tole ....

 

Citat

Exploiting the six vulnerabilities above, though, requires physical access to the infotainment system.

 

Obd port je odklenjen z razlogom - če ima pač nekdo fizičen dostop do auta, ni nobenega zaklepa več. V kateremkoli avtomobilu. No mogoče kakšna Tesla sedaj zaklepa stvari drugače.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super, ravno danes grem v Tivat. 😃 Lani sem gledal tiste podmorniške jaške v okolici.
    • Takoj pomislim na eno osebo ko vidim to sliko 😁😂🤣  
    • Če si že v Črni Gori - v Tivatu v pomorskem muzeju je na ogled podmornica Heroj. Zanimiva reč za ogledat, vsaj nam je bilo...
    • Nič ni treba gledati porabo in zemljevid s polnilnicami, ko imaš nekaj časa EV, saj znaš precej dobro oceniti, kako in kaj.   Jaz sem si izbral dva Ionityja na Hrvaškem na avtocesti in to je bilo to. Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %. Torej je bilo rezerve še veliko za morebiti kak nepredviden dogodek. S tam da me je na jugu ujelo še neurje.   Kolikor časa "izgubiš" na avtocesti v primerjavi s tem, če bi vozil 130 km/h (kar itak težko, če greš na turistične datume), dobiš noter na regionalkah, kjer lažje prehitiš tovornjake, avtobuse, avtomobile s prikolicami itd. Na regionalkah sem prehitel tudi CX-3 pa CX-30, pa blizu 100 km vozil za eno novo MX5 slovenskih tablic.   Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.
    • Se pravi, da imata oba enak stres: koliko pritisnit, da ne bo preveč. Samo limit je različen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.