Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

zaradi dobrih izkušenj z Mazdo 6 2009 diesel 140KM sem pred 3 meseci kupil CX-5 2.2. diesel 184KM automatik, 120000 prevoženih. Par dni nazaj se mi je prižgala lučka motorja. Po priklopu na računalnik je ugotovljena napaka P24C6 in P24AE. Pravijo, da bom moral zamenjati senzor na izpuhu art.no. SHYG-18-7EOA. Cena senzorja 700,00 EUR :(Ali ima kdo kakšen predlog za ugodnejšo rešitev problema?

Napisano
pred 6 minutami je Mazda6CDGT napisal:

Pozdrav,

zaradi dobrih izkušenj z Mazdo 6 2009 diesel 140KM sem pred 3 meseci kupil CX-5 2.2. diesel 184KM automatik, 120000 prevoženih. Par dni nazaj se mi je prižgala lučka motorja. Po priklopu na računalnik je ugotovljena napaka P24C6 in P24AE. Pravijo, da bom moral zamenjati senzor na izpuhu art.no. SHYG-18-7EOA. Cena senzorja 700,00 EUR :(Ali ima kdo kakšen predlog za ugodnejšo rešitev problema?

No to pa prvič slišim. Jaz bi spucal EGR in speskal sesalni kolektor. Menjal ta senzor. Vozil avto do naslednje lučke.

 

A si kupil uvožen avto iz tujine, servisiran na 20kkm?

Napisano

Ja, avto je iz Nemčije. Je letnik 2019 in po zgodovini na aplikaciji vidim, da je bil servisiran vsakih cca. 17000km. Hvala za nasvet, predvsem pa me zanima kje bi senzor dobil ceneje. Očitno je to OEM Mazda part in ga ni na after marketu.

Napisano
pred 1 minuto je Mazda6CDGT napisal:

Ja, avto je iz Nemčije. Je letnik 2019 in po zgodovini na aplikaciji vidim, da je bil servisiran vsakih cca. 17000km. Hvala za nasvet, predvsem pa me zanima kje bi senzor dobil ceneje. Očitno je to OEM Mazda part in ga ni na after marketu.

Večina skyactiv dizlov iz uvoza ima težave, ker so "nepravilno" voženi, večinoma so to neki lizing avti za katere se vsem jebe. Če so servisi delani na 17k je že boljše kot na 20k. Vseeno ti priporočam da delaš ti servise na 10k. V splošnem pa je CD184 motor kvalitetnejši kot CD150/175 in načeloma manj zakompliciran iz vidika zanesljivosti, zato ti predlagam da ne delaš nobene panike s to eno lučko. Mogoče ni z motorjem čisto nič narobe, pa je bil avto samo zalit v poplavah junija letos in se je senzor malenkost namočil...

 

 

Posnetek zaslona 2024–11–22 ob 14.21.19.png

Napisano

Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 2 minutama je Mazda6CDGT napisal:

Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).

Ja, zato pa pravim da ne paničari :) za menjavo senzorja bo pa npr kolega @miha20 dal kak komentar

 

nevem kaj je slabše, če bi vzel meco ali volvota :lol: ziherca je edino Mazda bencinar

 

 

 

Napisano
pred 51 minutami je Mazda6CDGT napisal:

Avto je iz mesta severno of Frankfurta. Tam verjetno ni bilo poplav. Upajmo, da so to samo poporodne težave. Tamau že pametuje, da bi ga moral poslušat in vzet meco ali pa vsaj volvota :).

Ha, ha, z meco bi si nakopal šele težave. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Daj vin šasijo da pogledam, sam d kisikova sonda crkne mal dvomim, možno pa je, jz bi kr adblue off naredu k ga najbrš adblue serje ne ta sezor. K boš zmetov 1500€ na avto pa še kr nbo delal.

Preden bodo adblue začel meriti bo tud ta mazda pezijo dočakala.

O vw in adblue pa raje nebi sploh kometirov.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
    • Kje so pa tiste malo manjše.... 🤔😳😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.